כיכר ספרא, כנס ש"ס בירושלים (צילום: אמיל סלמן)
כיכר ספרא, כנס ש"ס בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

המחוזי: העירייה מימנה בניגוד לנהלים אירוע המזוהה עם ש"ס

בעקבות עתירה שהגיש נגד העירייה עו"ד יוסי חביליו, המועמד לראשות העיר: בית המשפט המחוזי בעיר פסק כי אכן הועברו על ידי העירייה בניגוד לנהלים כמיליון וחצי שקלים למימון אירוע של תנועת "אל המעיין" המזוהה עם ש"ס

פורסם בתאריך: 27.6.18 19:27

בית המשפט המחוזי בירושלים פסק בשבוע שעבר בעתירה שהגיש עו"ד יוסי חביליו, המועמד לראשות העיר, נגד העירייה. לפי פסק הדין העירייה אכן מימנה, שלא כדין בסכום של מיליון וחצי שקלים, אירוע של תנועת "אל המעיין", המזוהה עם ש"ס. מדובר באירוע "הקבלת פני רבו" שהתקיים בפסח בשנה שעברה, 2017, באצטדיון טדי. השופט ארנון דראל קיבל כאמור את העתירה שהגיש חביליו, יו"ר צחור (צדק, חופש, חינוך ורווחה בירושלים), ודחה את טענות "אל המעיין" שמדובר בעתירה פוליטית. השופט חייב את העירייה ואת "אל המעיין" לשלם לחביליו הוצאות משפט בסכום של 30 אלף שקלים.



יש לציין כי בית המשפט פסק בעבר כי מימון אירועי "הקבלת פני רבו" בפסח 2015 בסך של 400 אלף שקל ואירוע נוסף בסוכות במימון בסך 700 אלף שקל, מומנו שלא כדין. זו הפעם השלישית שבה בית המשפט קובע שאירועים דומים בעירייה מומנו שלא כדין.


יוסי חביליו (צילום: ישראל כהן)

עו"ד יוסי חביליו (צילום: ישראל כהן)


חביליו, יו"ר רשימת "מצילים את ירושלים": "כשאהיה ראש העירייה תהיה העירייה נקייה משחיתות ושימוש בלתי חוקי במשאביה, ולא יהיה צורך לרוץ שוב ושוב לבית המשפט. בכוונתי לפנות למשרד הפנים בדרישה שיחייבו את ראש העיר ניר ברקת, מנכ"ל העירייה, גזבר העירייה והיועץ המשפטי לעירייה שאישרו את מימון האירוע, לשלם את עלות התמיכה הלא חוקית מכיסם, זאת במסגרת נוהל חיוב אישי של משרד הפנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר