מצעד הגאווה בירושלים 2016 (צילום: אורן בן-חקון)
מצעד הגאווה בירושלים 2016 (צילום: אורן בן-חקון)

עכשיו, מצעד הגאווה בירושלים יוצא לדרך: אלפים צועדים

אלפי הצועדים יוצאים מגן הפעמון לעבר גן העצמאות - במתחם ייערכו הופעות של דנה אינטרנשיונל, נינט ומירי מסיקה. כבישים נחסמו לתנועה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.8.18 07:50

היום, חמישי, 2.8.18, ייצא לדרך מצעד הגאווה בירושלים שיעמוד השנה בסימן מורשת קהילתית, להוקרת ותיקות ו-ותיקי הקהילה. במשטרת ירושלים השלימו את ההיערכות לקראת האירוע, למצעד צפויים להגיע השנה רבבות צועדות וצועדים – כזכור, בשנה שעברה השתתפו באירוע למעלה מ-25 אלף איש.



במסגרת ההיערכות המיוחדת, מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, כוחות תגבור ומתנדבים יתפרסו החל משעות הצהריים של יום חמישי לאורך ציר הצעדה – מגן הפעמון ועד גן העצמאות – במקומות הכינוס וברחובות הסמוכים לשמירה על בטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי ומהלכה התקין של הצעדה.


מסלול מצעד הגאווה 2018 (צילום: דוברות המשטרה)

מסלול מצעד הגאווה 2018 (צילום: דוברות המשטרה)


הסדרי התנועה:

החל מהשעה 15:00 המשטרה תסגור את רחובות הצעדה:

רח' קרן היסוד – פלומר – רח' קינג ג'ורג' – רח' הלל – רח' מנשה בן ישראל.

וכן יסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם כולל רחוב אגרון, הלל, קינג ג'ורג' מקרן היסוד ועד רח' בארי, אלחנן, שלום עליכם, מאפו, אחד העם, עזה (מארלוזרוב עד כיכר פריז), אבידע, קק"ל, ההסתדרות.

חניה וכניסה המיועדים לנכים – מתחם החניה הדרומית של גן הפעמון הכניסה מדרך בית לחם.

הכבישים ייפתחו בהתאם להתקדמות הצועדים.

לאור העומסים הצפויים, הנהגים מתבקשים לגלות סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים, ולהיות קשובים לדיווחים שיועברו באמצעות התקשורת.

אפליקציית WAZE תעודכן ברחובות החסומים ועם פתיחתם לתנועה.

בכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות למוקד 110 של המשטרה.

"המשטרה תפעל בנחישות כנגד כל גורם אשר ינסה להפר את הסדר ומהלכו התקין של המצעד", מדגישים במשטרת ירושלים בנחרצות. "המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר, ואבטחת האירוע ובטחון המשתתפים".

 

כוחות משטרה במצעד הגאווה בשנה שעברה (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה במצעד הגאווה בשנה שעברה (צילום: דוברות המשטרה)

כפי שפורסם בהרחבה ב"כל העיר" – כינוס מצעד הגאווה יתקיים בגן הפעמון החל מהשעה 15:00, שם יתפרסו כאמור מאות שוטרים ומאבטחים כדי לשמור על הסדר. בשעה  18:00 ייצא מצעד הגאווה השנתי בירושלים לדרך. הצועדים ייצאו, כאמור, מגן הפעמון ויעברו דרך רחוב פלומר, רחוב קרן היסוד, רחוב קינג ג'ורג', רחוב הלל, רחוב מנשה בן ישראל, עד לנקודת הסיום בגן העצמאות שם יתקיים הפנינג ססגוני עם הופעות של דנה אינטרנשיונל, נינט ומירי מסיקה.

במשטרת ירושלים מדגישים כי "לא תותר כניסה למתחמי המצעד – שטח הכינוס, תוואי המצעד ושטח סיום המצעד – עם כלי נשק מכל סוג; חל איסור על הטסת רחפנים ו/או כלי טייס מכל סוג; כניסה למסלול המצעד תתאפשר אך ורק דרך שטח הכינוס בגן הפעמון ובכיכר פריז; יציאה ממסלול המצעד תתאפשר באותן נקודות – גן הפעמון וכיכר פריז; לא תתאפשר כניסה ויציאה למסלול המצעד שלא במקומות שפורטו פרט למקרים חריגים".

כוח האבטחה הנרחב של משטרת ירושלים במצעד הגאווה יכלול מערך אווירי – בלון צפלין יועלה לאוויר. כמו כן, שוטרים יתפרסו גם על גגות המבנים לאורך תוואי המצעד – על מנת לאבטח את הצועדים ולמנוע ממתנגדי המצעד לבצע פרובוקציה, כמו למשל להשליך חיתולים מלוכלכים או חפצים אחרים, שעלולים לסכן את הצועדים. בנוסף, תוואי המצעד יהיה חסום בגדרות ובשוטרים, שימנעו מאנשים לחדור לתוך המצעד שלא דרך גן הפעמון.

באירועי יוקמו שני חפ"קים משטרתיים: האחד יהיה אחראי על מערך המצלמות – השוטרים יהיו מחוברים למצלמות העירוניות, בנוסף יוצבו מצלמות נוספות לאורך תוואי הצעדה. בחפ"ק המשטרתי הנוסף יהיה מבצעי ושם יהיו קציני המחוז, בראשם מפקד משטרת מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי.

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. יסמין

    מצעד התועבה והזימה
    לא מובן במה יש להם להתגאות???
    כמה צער לירושלים הקדושה
    יום עצוב
    מדינה שלמה כפופה למיעוט שיוצא בגאווה על היותו גועלי

  2. נתי

    דוחה. פשוט דוחה!
    לא להאמין שבירושלים עיר הקודש בירתינו הנצחית, נותנים למצעד התאווה התועבה והזימה הגועלי והפרובוקטיבי הזה כ"כ הרבה יחס ובמה תקשורתית.
    על שם מה ועל שום מה כל המהומה?
    על קבוצה של בעלי סטיות מיניות ועיוותים נפשיים שבמקום להסתיר את הבושה שבכך הם קמים ומתגאים בעצמם על כך? בושה וחרפה!
    תעשו את זה בתל אביב, ואני אבלע את זה בשקט!
    אבל כאן? בירושלים? זו השפלה שאין כדוגמתה לכל הציבור המאמין בכלל והדתי והחרדי בפרט.
    זו עיר הקודש הנצחית של העם היהודי, מקום משכנו של בית המקדש, הכותל המערבי שריד בית קודשנו, העיר שבה קול תורה ותלמידי חכמים לא פוסק יום ולילה.
    בזיון לקיים את מצעד החרפה הזה כאן.
    מאחל בע"ה לכל מארגני ותומכי המצעד ומשתתפיו שיבואו על עונשם משמיים בהקדם על ביזוי שכזה של עיר הקודש, ושל תושביה הרחוקים כרחוק מזרח מערב מכל מה שהמצעד הדוחה והמגעיל הזה מייצג!
    לשנה הבאה בירושלים הקדושה, שיבוא המשיח בע"ה וכל התועבות והמזיקים והמשחיתים למיניהם יעלמו לנצח בתהומות הגיהינום.

  3. יובל

    גועל נפש!!!!
    תושבי ירושלים לא מעוניינים בזוועה הזו!!!
    כל ה"גאים" מגיעים מתל אביב מי צריך אותם?!!!

  4. וט

    לא דמיינתי שבמדינה הכל כך קטנה שלנו יש כל כך הרבה מתרוממים! תזהרו שוטרים יקרים שלא להכות אותם חזק בישבנים כי הם יחזרו לעוד ועוד ועוד

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עם כל המצעדים האלה הקהילה הזו יוצרת תגובות דחיה. יותר מדי רעש. על מה הגאווה? מה שלא יעשו זו הרי עדיין סטיה. אישית אין לי בעיה עם דרך חייהם. רק שלא יבלבלו את המוח עם המצעדים הדוחים האלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר