חניון קומות (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)
חניון קומות (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)

אושר המהלך להצבת שישה חניוני קומות נוספים במרכז העיר

בשורה לבעלי הרכב הפרטיים: הוועדה לתכנון ולבנייה אישרה הבוקר, רביעי, הצבת שישה מתקני חניה אוטומטיים בגובה של כ-17 מטרים במרכז העיר

פורסם בתאריך: 8.8.18 13:57

הבוקר, רביעי, אישרה הוועדה לתכנון ולבנייה את הצבתם של שישה מתקני חניה אוטומטיים בגובה של כ-17.2 מטרים במרכז העיר. מדובר במתקן שיכול להכיל 12 כלי רכב, בשטח כולל של שני מקומות חניה.

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

כזכור, התוכנית להצבת מתקני החניה פורסמה לפני חודש ב"כל העיר" – מצוקת החניה באזור שוק מחנה יהודה משפיעה ומפריעה, כידוע, לתושבי השוק ולתושבי שכונת נחלאות, שפעמים רבות מוצאים את עצמם ללא מקומות חניה ליד ביתם. הבשורה הגדולה היא תוספת של שישה חניוני קומות (חניון קרוסלות) שיוצבו באזור מרכז העיר, השוק ונחלאות. כמו כן, במסגרת הסדרי החניה החדשים, רחובות מסוימים בנחלאות, בהם גם מסילת ישרים והנציב, יהפכו בשעות הערב לחניית בעלי תו אזורי בלבד, דבר שיקל משמעותית על התושבים.

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

מתקן החניה הראשון בקומות הוצב כפיילוט באזור שוק מחנה יהודה לפני כשנתיים. כעת כאמור, לאחר כשנתיים של פיילוט, נדמה שמתקן החניה בקומות נחל הצלחה לא מבוטלת, שכן בעתיד הקרוב יותקנו מתקנים נוספים לרווחת התושבים והמבקרים באזור מרכז העיר.

גם באזור התעסוקה הר חוצבים מתגבשת תוכנית להצבת מתקני חניה בקומות (מכפילי חניה) – המהלך יוביל לתוספת של כ-500 מקומות חניה.

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצינסקי)

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

יוזם הפיילוט של מתקני החניה, חבר ועדת התכנון והבנייה עופר ברקוביץ, המועמד לראשות העיר מטעם סיעת התעוררות, מציין כי "מצוקת החניה של ירושלים מורגשת בכל פינה. החזון בטווח הארוך הוא מערכת הסעת המונים איכותית ומתקדמת יותר, אבל בינתיים, בשלב הביניים, חייבים לתת מענה למצוקת החנייה של הרכבים הפרטיים. לכן, לפני כשנה יזמתי את פתרון חניית הקרוסלה ברחוב מסילת ישרים במרכז העיר, כפיילוט ראשוני. הפתרון הביא עמו בשורה לירושלמים, על כל 2 מקומות חניה, נוצרו 12 חדשים. התוכנית שאושרה תוסיף 72 מקומות חניה נוספים למרכז העיר, שיקלו על הירושלמים ויחזקו את העסקים. נמשיך להרחיב את הטכנולוגיה הזו לשטחי תעסוקה נוספים בכל רחבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר