ערן לוי (צילום: ניר קידר)
ערן לוי (צילום: ניר קידר)

חלון ההעברות נפתח: קטמון הולכת על ערן לוי

בצל המשבר החמור שפוקד את הפועל קטמון, ל"כל העיר" נודע כי במועדון ינסו להחתים את הקשר ערן לוי, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר ירושלים. הספונסר יוסי ליפקין: "ערן לוי הוא אקס פקטור מוכח וזו הצהרת כוונת מצדנו"

פורסם בתאריך: 8.1.19 12:32

בצל המשבר החמור שפוקד את הפועל קטמון, ל"כל העיר" נודע כי בכוונת הקבוצה לצרף בחלון ההעברות של חודש ינואר את הקשר ערן לוי, שנמצא עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר ירושלים.

הפועל קטמון, כפי שפורסם ב"כל העיר", נמצאת בעיצומו של רצף תוצאות שליליות, שנמשך גם אתמול, שני, כשהקבוצה נוצחה 2:1 על ידי הפועל פתח תקוה. ההפסד הזה היה החמישי של הקבוצה בשבעת המשחקים האחרונים (כשבני המשחקים הנוספים היא סיימה בתיקו), דבר שמעמיד בסכנה את המטרה שהציבו אנשי הפועל קטמון בתחילת העונה – עלייה לליגת העל.



בשל התוצאות החלשות ובעיקר בשל העובדה שראשי הפועל קטמון מסרבים לוותר על העונה הזו, יש בכוונת הקבוצה להתחזק בחלון ההעברות, שנפתח היום (שלישי, 9.1). על הכוונת של קטמון, כאמור, הקשר ערן לוי, כשבמועדון ינסו להנחית גם את החלוץ עידן שמש, שמסיים את חוזהו בסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית.

"ערן לוי הוא אקס פקטור מוכח וזו הצהרת כוונת מצדנו", אומר הספונסר של הפועל קטמון יוסי ליפקין בשיחה עם "כל העיר". "אנחנו מאמינים שהעונה הזו לא אבודה. שלוש נקודות הפרש מהמקום השני זה פער סביר. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל, ושחקן כמו ערן לוי יכול להוביל אותנו לשם".

ליפקין, חשוב לציין, לא אומר את הדברים על דעת עצמו. ל"כל העיר" נודע כי המנהל המקצועי שי אהרון והמאמן ליאור זדה מעוניינים בערן לוי ואישרו את הפניה אליו. עלותו של הקשר לא זולה כלל, ובמועדון מבינים שהם יצטרכו את התערבותם של אנשי העסקים התומכים בקבוצה, ליפקין, בני סיוון ואיש העסקים הקנדי לארי טננבאום, כדי לממן את ההחתמה. בקטמון גם מביעים תקווה כי בית"ר ירושלים תשתתף בשכרו של לוי, וזאת לאור העובדה שהוא אינו מרוצה ממעמדו ונמצא, כאמור, עם רגל וחצי מחוץ לבית וגן.

בלוי, שהיה אחד הגורמים העיקריים לעלייה של מכבי נתניה לליגת העל לפני שנתיים וגם לעונה המצוינת שלה בעונה שעברה בליגת העל, מעוניינות קבוצות נוספות, בהן גם כאלה שמשחקות בליגת העל, אולם בהפועל קטמון מאמינים שאם ההצעה תהיה מספיק אטרקטיבית הוא יבחר להגיע לקבוצה.

ימים גורליים לליאור זדה: המשחק מול הפועל עכו ביום שישי עלול להיות האחרון שלו

שם נוסף שמככב חזק אצל ראשי קטמון הוא זה של החלוץ עידן שמש. כפי שפורסם ב"כל העיר", בתחילת העונה חתם שמש על חוזה בנס ציונה עד לחודש ינואר, כשהמטרה של החלוץ היתה למצוא קבוצה בליגת העל שתקלוט אותו. גם במקרה של שמש, בקטמון מאמינים שהצעה אטרקטיבית, בצירוף העובדה שהוא כבר מכיר את המועדון ואוהב אותו מהקדנציה הקודמת שלו בקבוצה, תוביל להסכמה שלו להישאר בליגה הלאומית ולסייע לקבוצה לעלות לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דיוד

    עידן שמש ירד איתנו ליגה אחרי שלא כבש שער במחצית השניה אותה עונה
    .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר