ערן לוי (צילום: ניר קידר)
מחמיץ ומאכזב - ערן לוי (צילום: ניר קידר)

פרע שטר ראשון: בישול לערן לוי בבכורה, ניצחון לקטמון מול כפר סבא

במשחקו הראשון במדים של הפועל קטמון בישל ערן לוי לעדן דהן את שער הניצחון מול הפועל כפר סבא. המאמן זדה: "קיבלנו מערן הרבה מאוד מנהיגות. הוא לא צריך להוכיח כלום, אבל אין לי ספק שהוא יראה מה הוא שווה"

פורסם בתאריך: 21.1.19 11:09

בשעה טובה ואחרי שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, התאוששה הפועל קטמון מהמשבר הגדול שפקד אותה עם 0:1 גדול במשחק חוץ מול הפועל כפר סבא. את שער הניצחון כבש עדן דהן, כשעל הבישול היה אחראי ערן לוי, שכבר במשחקו הראשון במדים של הפועל קטמון הצדיק את התקווה הגדולות שתלו בו האדומים. בעקבות הניצחון נצמדה קטמון להפועל כפר סבא שבמקום השני, כשלשתיהן 35 נקודות. במקום הראשון ניצבת הפועל נצרת עילית, שגם לה 35 נקודות אבל יחס שערים טוב יותר וגם משחק חסר.



"ערן נכנס טוב למשחק", אמר המאמן ליאור זדה בסיום הקרב בכפר סבא. "הוא השתלב טוב בקבוצה, גם חברתית וגם מקצועית. קיבלנו ממנו הרבה כבר במשחק הראשון. הרבה מאוד מנהיגות והרבה מהלכים יצירתיים. הוא לא צריך להוכיח כלום אבל הוא בטח יראה לכולם מה הוא שווה".

לוי, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", חתם בקטמון בשבוע שעבר ובקבוצה מאמינים ומקווים שהוא יהיה שובר השוויון שיעניק לקטמון את הכרטיס לליגת העל. ברזומה של לוי, בן 33, שתי עליות מהליגה הלאומית לליגת העל בחמש העונות האחרונות, שתיהן עם מכבי נתניה ובשתי הפעמים הוא היה הגורם המרכזי בעלייה של הקבוצה, כשסיים עם למעלה מ-10 שערים ו-10 בישולים.

לאחר החתימה על החוזה אמר לוי לאתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש״.

המנהל המקצועי שי אהרון הוסיף: ״אנו שמחים לצרף את ערן ולחזק את הסגל האיכותי שלנו. מעבר ליכולות המקצועיות הידועות שלו, בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון״.

פורסם לראשונה ב"כל העיר": ערן לוי חתם בהפועל קטמון

בקטמון, כאמור, מאושרים מההגעה של לוי, שסייע לקבוצה לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון. במהלך המשבר שפקד את קטמון היא צברה 3 נקודות ליגה מתוך 21 אפשריות, אך למזלה הגדול של הקבוצה הצפיפות בחלק העליון בטבלת הליגה הלאומית השאיר אותה במרחק סביר מהדבוקה המובילה.

"ערן לוי הוא אקס פקטור מוכח וזו הצהרת כוונת מצדנו", ציין הספונסר יוסי ליפקין, שביחד עם בני סיוון ולארי טננבאום יממנו את חוזהו הגדול של לוי. "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל, ושחקן כמו ערן לוי יכול להוביל אותנו לשם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר