ערן לוי (צילום: ניר קידר)
ערן לוי (צילום: ניר קידר)

פורסם לראשונה ב"כל העיר": ערן לוי חתם בהפועל קטמון

לוי, שברזומה שלו שתי עליות ליגה עם מכבי נתניה בחמש השנים האחרונות, חתם על חוזה עד לסיום העונה. הוא ישתכר כ-70 אלף ברוטו בחודש ולחוזהו הוכנס מענק עלייה של עשרות אלפי שקלים. לוי: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה"

פורסם בתאריך: 17.1.19 12:04

כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", ערן לוי חתם לפני שעה קלה בהפועל קטמון עד לסיום העונה. בחוזהו של לוי, שימומן בחלקו הקטן על ידי בית"ר ירושלים, הוכנס מענק עלייה של עשרות אלפי שקלים.

לאחר החתימה על החוזה אמר ערן לוי לאתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש״.

המנהל המקצועי שי אהרון הוסיף: ״אנו שמחים לצרף את ערן ולחזק את הסגל האיכותי שלנו. מעבר ליכולות המקצועיות הידועות שלו, בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון״.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר, ראשי הפועל קטמון מאמינים כי לוי יכול להיות האקס פקטור שייקח את הקבוצה עד לליגת העל. על כן, הסכימו בקטמון לשלם שכר חריג במונחי הקבוצה לקשר בן ה-33. לוי יקבל בקטמון כ-70 אלף ברוטו בחודש, כש-80 אחוז תממן קטמון ואת 20 האחוז הנותרים תשלים בית"ר.

העסקה התאפשרה לאחר שיחה שקיים המנהל המקצועי של קטמון שי אהרון עם יו"ר בית"ר אלי אוחנה, ולאחר שמשה חוגג נתן את הסכמתו בנושא השלמת שכרו של לוי.

פרסום ראשון: ערן לוי סיכם עקרונית בקטמון

בקטמון, כמעט מיותר לציין, מאושרים מהחתמת לוי. הקבוצה נמצאת בעיצומו של משבר גדול מאוד, כשהיא סופרת כבר שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, שבהם צברה 3 נקודות מ-21 אפשריות. ביום ראשון ממתין לקבוצה משחק חוץ מול המוליכה הפועל כפר סבא (19:30). בקטמון ינסו להעביר את לוי בבקרה התקציבית כבר היום, וזאת כדי שהוא יעמוד לרשות המאמן ליאור זדה במשחק החשוב מול מוליכת הליגה הלאומית.

את חוזהו הכבד של לוי יממנו, כמו במקרים רבים אחרים, הספונסרים של הקבוצה יוסי ליפקין ובני סיוון, כשגם המיליארדר הקנדי לארי טננבאום התבקש לסייע.

גורם בקטמון: "שי פשוט מחזיק את ליאור, אחרת הוא היה שם את המפתחות"

ברזומה של לוי, בן 33, שתי עליות מהליגה הלאומית לליגת העל בחמש העונות האחרונות, שתיהן עם מכבי נתניה ובשתי הפעמים הוא היה הגורם המרכזי בעלייה של הקבוצה, כשסיים עם למעלה מ-10 שערים ו-10 בישולים.

"ערן לוי הוא אקס פקטור מוכח וזו הצהרת כוונת מצדנו", אומר הספונסר ליפקין. "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל, ושחקן כמו ערן לוי יכול להוביל אותנו לשם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר