אישה מוכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

המחוזי: שבע שנות מאסר לגבר שהיכה ובעט באכזריות בגרושתו, וחתך את פניה מול ילדיהם המשותפים

הגבר התקין תוכנה בטלפון הנייד של גרושתו, לאחר שחשד שהיא מנהלת מערכת יחסים עם גבר אחר, ואיים לשלוח את תוכן השיחות למנהלי החברה בה היא מועסקת; הנאשם תקף באכזריות את גרושתו, בעט בה וחתך את פניה וזאת לעיני ילדיהם המשותפים; בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עליו עונש מאסר בפועל ופיצוי כספי

פורסם בתאריך: 21.1.19 15:29

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול, ראשון, עונש מאסר בפועל של שבע שנים על גבר שתקף באכזריות את גרושתו, בעט בה וחתך את פניה, וזאת לעיניהם של ילדיהם המשותפים. הנאשם עוד הורשע כי התקין במכיר הטלפון הנייד של גרושתו תוכנת מעקב, לאחר שחשד שהיא מנהלת מערכת יחסים עם גבר אחר, ואיים לשלוח את תוכן השיחות למנהלי החברה שבה היא עובדת.



הנאשם הורשע כי בספטמבר 2016, לאחר שהחזיר את ילדיהם המשותפים מחוג שחייה, הוא ניגש לגרושתו, שעמדה במטבח, הלם באגרופיו בראשה ובגופה עד שנפלה. הנאשם לא שעה לצעקות הילדים והוסיף להכות את המתלוננת בעודה שוכבת על הרצפה, ובעט בראשה ובבטנה מספר רב של פעמים. בעוד האישה שרועה מעורפלת על הרצפה, אחז הנאשם בראשה וחתך את פניה באמצעות חפץ חד שהיה בצרור המפתחות בו החזיק.


תחנת מוריה: בית המשפט המחוזי הרשיע קצין בילוש בתקיפת עצורים


השופט דניאל טפרברג גזר על הגבר, תושב בית שמש, שבע שנות מאסר מאסר ופיצוי כספי בסך 20 אלף שקלים בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע בהחלטתו כי "מעשי הנאשם חמורים, ראשיתם בהתקנת אמצעי מעקב בטלפון המתלוננת, סחיטה באיומים וכלה בתקיפתה הקשה".


בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)


עו"ד אור גבאי, מפרקליטות מחוז ירושלים ביקש מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר משמעותי אשר יבטא את חומרת מעשיו של הנאשם שבעט באכזריות בפני המתלוננת בעודה שרועה על הרצפה ולבסוף חתך את פניה באמצעות חפץ חד. ואת הנזק הרב שנגרם למתלוננת כתוצאה ממעשי הנאשם, והפחד והבעתה שהיה מנת חלקם של הילדים שצפו בתקיפה.


יו"ר לשכת עורכי הדין בירושלים עו"ד אשר אקסלרד ל"כל העיר": "יושבים בוועדה שופטי עליון, נבחרי ציבור, שרה, ח"כים. כמה כבר אפי נוה יכול להשפיע עליהם?"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר