האקווריום החדש בגן החיות התנ"כי (צילום: ארנון בוסאני)
האקווריום בגן החיות התנ"כי (צילום: ארנון בוסאני)

מדוע האקווריום לא הכניס בחינם משפחה מהדרום למרות הבטחת ראש העיר?

בפנייתה ל"כל העיר" מספרת משפחה בת חמש נפשות מאשקלון כי נדרשה לשלם בכניסה לאקווריום - זאת חרף הבטחת ראש העיר והנחייתו את מוסדות התרבות בירושלים לאפשר כניסה חינם לתושבי הדרום

פורסם בתאריך: 7.5.19 15:23

אתמול, שני בצהריים, סמוך להפסקת האש שהושגה בדרום, הגיעה ל"כל העיר" פניית בני משפחה, שמתגוררים באשקלון. לפי הפנייה נאלצו בני המשפחה לשלם בכניסה לאקווריום, הסמוך לגן החיות התנ"כי, זאת למרות הבטחת ראש העיר משה ליאון והנחייתו למוסדות התרבות בעיר לאפשר כניסה חינם עבור תושבי הדרום.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

להבנת "כל העיר" מדובר במשפחה בת חמש נפשות ששילמה בסיכומו של דבר, לאחר הנחה, עבור 5 כרטיסים – 150 שקלים. אם המשפחה ש' מספרת ל"כל העיר": "אנחנו הגענו להורים שלנו פה בירושלים בעקבות כל המצב, וראינו סרטון של ראש העיר שאומר שתושבי הדרום מוזמנים להגיע בחינם לגן החיות ולאקווריום. כשהגענו למקום הובהר לנו שמחיר הכניסה לאקווריום הוא 30 שקלים, והכניסה לגן החיות זה בחינם. לא התווכחנו, אלא שילמנו כמו שביקשו מאיתנו".



ש' מוסיפה ואומרת בשיחה עם "כל העיר": "אני לא יכולה להחליט לבן אדם אם הוא מחליט לתת לך הטבה, מה ואיך לעשות, אבל היו כל כך הרבה אתרים שנפתחו בחינם והגענו. הם ראו שאנחנו תושבי הדרום, אז נתנו הטבה של 30 שקל לבן אדם שזה מחיר כניסה למנויים של גן החיות, מן הסתם באנו להשתחרר, היה נורא נחמד אם היו מאפשרים לנו להיכנס חינם".

יש לציין כי ההטבה לכניסה חינם למוסדות התרבות בעיר ניתנת עד ליום שישי הקרוב, 10.5.19, זאת על פי הנחיית ראש העיר ליאון למען תושבי הדרום. בין האתרים שבהם הובטחה כניסה ללא תשלום בתיאום עם עיריית ירושלים: מוזיאון ישראל, מוזיאון המדע, הגן הבוטני, מוזיאון מגדל דוד, מוזיאון ארצות המקרא, בית ש"י עגנון, מרכז מורשת בגין, מוזיאון חצר היישוב, מוזיאון לאמנות האסלאם, סינמטק, מוזיאון ליהדות איטליה, תיאטרון ירושלים, תיאטרון מיקרו, תיאטרון פסיק, תיאטרון קומקום, קבוצת התיאטרון הירושלמי, תיאטרון הקרון, תיאטרון האינקובטור וכאמור גן החיות התנ"כי.

מגן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל בירושלים נמסר במענה לפניית "כל העיר" כי "גן החיות התנ"כי העניק כניסה ללא תשלום לאלפי תושבי הדרום שהגיעו לנפוש וליהנות בגן. באקווריום ישראל ניתנה לתושבי הדרום הנחה של 40 אחוזים על המחיר המלא. מכיוון שאקווריום ישראל הוא מבנה סגור, שכמות המבקרים בו מוגבלת, הכניסה אליו היא ברכישת כרטיסים מראש באתר האינטרנט ועל בסיס מקום פנוי. בנוסף לכך, האקווריום פעיל בשלב זה במתכונת הרצה. הבחנה זו הובאה לידיעת לשכת ראש העיר מלכתחילה".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ראש העיר הנחה על אירוח ללא תשלום ברוב מוסדות התרבות בירושלים. אנו שמחים וגאים על ההענות העצומה ועל אלפי תושבי הדרום שנענו להזמנה ועוד יגיעו לבירה בימים הקרובים. באקווריום, בנוהל מקוצר, ניתנה הנחה מקסימלית לאורחים מהדרום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחת מהמרכז

    לראש העיר- עם משכורת ענקית כמו שלך, משרד, רכב צמוד, אוכל ועוד- אתה יכול בהחלט לתרום למשפחה הזאת את הסכום שהיא הוציאה.
    נכון, מתחם סגור, אבל לא לכל אחד יש אינטרנט במצב הזה (בחדר האטום ובמקלטים אין קליטה!!!- מתי תקלטו את זה?)

  2. לפי ההקלטה

    ראש העיר אומר שהאקווריום וגן החיות ללא תשלום.בין יתר המקומות שהוא ציין שהם ללא תשלום.
    אז או שהוא לא יודע על מה הוא מדבר,או שלא תאמו מה חינם ומה לא.
    בקיצור המשפחה צודקת,אז או שחינם ויופי,או שבהנחת תשלום וגם בסדר
    אבל לפחות צריך לדעת על מה מוצאים הודעה,בכדי שלא יהיה בלבול.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר