אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)
אירוע 'פאן בפארק' בקרית היובל (צילום: באדיבות התעוררות)

בשבת הקרובה, פעילויות למשפחות ב-5 שכונות ברחבי העיר

בשעות הבוקר אירוע 'פאן בפארק' של התעוררות בשכונת גילה, בשעות אחר הצהריים פעילות במימון עירוני בהר חומה, בפסגת זאב, בגוננים ובקרית היובל. מה בתוכנית? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 4.7.19 13:51

איך מעבירים את השבת הקרובה? הסוגיה הזו עולה כנראה בכל משפחה ירושלמית, ונדמה שבאחרונה שלל מיזמים ואירועי קיץ נחתו על ההורים במתנה. גם בשבת הקרובה, 6.7, יוכלו המשפחות הירושלמית ליהנות מפעילויות בשבת בפארקים ברחבי העיר, כשהשבת מדובר בחגיגה כפולה, אולי מחומשת – החל מהשעה 10:00 בבוקר יתקיים בפארק זיידנברג בשכונת גילה אירוע 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות. בהמשך היום, בין השעות 18:30-16:30, תתקיים – לראשונה בירושלים – פעילות שבת במימון העירייה בלא פחות מארבע שכונות ברחבי העיר: הר חומה – ברחוב שאול אביגור, פסגת זאב – בפארק מורנו, גוננים – בבית הופמן, וקרית היובל -בפארק דניה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

באירוע של תנועת התעוררות, שייערך בין השעות 13:00-10:00, ניתן יהיה ליהנות משחקי מים דוגמת ים-יבשה, בריכת ברווזים, תחרות מילויי דליים, מטקות, פריזבי ומשחקי כדור. בשעה 11:00 תוצג בפארק זיידנברג הצגת הילדים "דירה להשכיר" של תיאטרון "משו משו".

האירועים שיתקיימו בשעות אחר הצהריים, אלה שהעירייה ממנת, ייערכו תחת הכותרת 'שבת ירושלמית – פעילות עירונית שומרת שבת'. באירועים ניתן יהיה ליהנות משעת סיפור, הפעלות ג'אגלינג ומתחם משחקי קופסא. בעירייה מצפים למאות משפחות ירושלמיות שיפקדו את האירועים בארבע השכונות. המתחמים יכללו גם עמדות ישיבה להורים על מחצלות, כשאחת המטרות העיקריות היא לאפשר לתושבים לבלות בסביבה הקרובה לביתם עם החברים-שכנים.



הפעילות במימון העירייה, חשוב לציין, תתקיים מהשבת הקרובה ועד לסוף השנה, כולל בשבתות חורפיות – אז יתקיימו הפעילויות בתוך המינהלים הקהילתיים. על היוזמה הברוכה הזו אחראים ראש העיר משה ליאון ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים אריה קינג (מאוחדים). העירייה, כך נודע ל"כל העיר", תשקיע באירועים 1.2 מיליון שקלים עד לסוף השנה, כשהמטרה היא להמשיך בפעילויות גם לאחר מכן.


אריהקינג, יו"ר סיעת מאוחדים (צילום: יח"צ)

אריה קינג (צילום: יח"צ)


לדברי אריה קינג, מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, "אני שמח לבשר שהמינהליים הקהילתיים בירושלים, מקבלים על עצמם משימה חשובה של הפיכת השבת למועד למפגש בין האוכלוסיות השונות בשכונות ומקום בילוי למשפחות, ואין כמו לקיים את 'שבת ויינפש' בחיק המשפחה והחברים".



בשעות הבוקר, כאמור, תתקיים פעילות 'פאן בפארק' של תנועת התעוררות בפארק זיידנברג בגילה. יהיה זה האירוע השני של התעוררות, כשהקודם – לפני כשבועיים – נחל הצלחה גדולה עם כ-300 ירושלמים שהגיעו לפארק דניה בקרית היובל.


ימית יואלי-אלה (צילום: סטודיו קופיצ׳נסקי &יאדו)

ימית יואלי-אלה (צילום: סטודיו קופיצ׳נסקי &יאדו)


"תנועת התעוררות רואה חשיבות גדולה באירועי 'פאן בפארק' ומזמינה את כל תושבי העיר לקחת חלק בפעילות החברתית", מציינת בשיחה עם "כל העיר ימית יואלי-אלה, חברת המועצה מטעם התנועה. "זו פעילות שנותנת מענה למשפחות הצעירות בשבת, מהווה עוגן שכונתי ותרבותי ופותחת דלת לחיבור בין השכנים והתושבים בשכונה. האירוע הקודם בפארק דניה היה מצוין. הגיעו מאות אנשים, וזה מראה על הצימאון לפעילויות מסוג זה. היה חיבור מצוין של תושבי השכונה, אנשים נהנו ואף ביקשו לראות המשכיות, ולכן בשבת הקרובה אנחנו נערכים ל'פאן בפארק' בשכונת גילה. אנו מצפים גם כאן למאות אנשים שיגיעו ליהנות. אנו מצפים לטוב, כי אנשים דיברו על האירוע הקודם במשך כל השבוע, נוצר באז בקבוצות הוואטסאפ של השכונות, וכולם סיפרו שהם נורא נהנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר