הזרקת חומצה היאלורונית (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)
הזרקת חומצה היאלורונית (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)

רגע לפני הזרקת חומצה היאלורונית, כל מה שרציתם לדעת

היא קלה לשימוש, גורמת לנו להרגיש צעירים לנצח, קיימת בגוף שלנו באופן טבעי ואנחנו שומעים עליה כבר שנים. אז מהי החומצה ההיאלורונית שעושה לנו כל כך טוב והאם יש הצדקה לפופולריות הגדולה שלה?

פורסם בתאריך: 2.1.22 11:48

אם בעבר הנטייה הייתה להשתמש בחומרי מילוי קבועים כמו סיליקון או ביו אלקמיד, שאמנם משיגים תוצאות ארוכות טווח אך השימוש בהם מגדיל את הסיכון לסיבוכים ולנזקים שונים כאשר נתקלים בקושי גדול לסלק מהפנים חומר קבוע.

כיום, חומרים אלו הוחלפו בחומרים שמשתלבים בגוף בצורה טבעית יותר, והופכים את הטיפול לבטוח ויותר פשוט.

אחד החומרים שאנו שומעים עליהם הרבה הוא חומצה היאלורונית. פרופיל הבטיחות של חומצה היאלורונית נחשב גבוה ביותר בהשוואה לחומרים אחרים בהם משתמשים לטיפולים אסתטיים. כך ששיעור הסיבוכים האפשריים נמוך יחסית והסיבוכים נדירים מאוד.

אז מה בכל זאת עלינו לדעת לפני שאנו פונים לטיפול בהזרקה?

גופנו מייצר חומצה היאלורונית באופן טבעי. אך כאשר משתמשים בחומר להזרקה הוא מיוצר במרקם שונה וזאת מכיוון שאם נשתמש בחומר בצורתו הטבעית הוא יתפרק מהר מאוד ולא יאפשר שינוי ארוך טווח. במעבדה הופכים אותו לחומר קשה יותר לפירוק – דבר שמאריך במידה ניכרת את חלון ההשפעה שלו.


רוצים לדעת עוד על הזרקת חומצה היאלרונית? למידע נוסף וליצירת קשר הקליקו על הקישור >>>


חומר זה משמש למגוון תהליכים חיוניים בגוף ביניהם. שיקום ומתן נפח לאזורים שונים בגוף. הוא מתפרק יחסית לאט ולכן הוא אחד המבוקשים ביותר בטיפולים אסתטיים.

מתי משתמשים בחומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית משמשת בעיקר למילוי אזורים בגוף שעם השנים מאבדים מהנפח הטבעי שלהם, או שבאופן טבעי אינם מלאים ומתוחים בהשוואה לאנשים אחרים. הטיפולים הנפוצים ביותר בחומצה היאלורונית כוללים:

  • טיפול בקמטים בפנים
  • עיצוב סנטר
  • מילוי לחיים ועוד
  • פיסול אף ללא ניתוח.
  • עיבוי שפתיים
  • צלקות שקועות
  • תיקון אסימטריה בפנים

יתרונות השימוש בחומצה היאלורונית

היתרון הגדול של השימוש בחומצה הוא גם חיסרון שלה, תלוי איך מסתכלים עליו. זהו טיפול זמני – ולכן, גם אם לא אוהבים את התוצאה – היא הפיכה וניתנת לשינוי.

בנוסף, עצם ההזרקה של החומר הזה משפרת ברוב המקרים את איכות העור. שכן, חומצה היאלורונית תורמת לספיחה יעילה יותר של נוזלים, מה שמעשיר את העור בלחות באופן טבעי ומשפר את התחדשות התאים.

חסרונות השימוש בחומצה היאלורונית

תוצאות מאירות פנים מחזיקות לרוב לחודשים או שנים בודדות – ולכן אם אנו רוצים לשמר את התוצאות, עלינו לחזור על הטיפול באופן תקופתי וקבוע.

כדי להבטיח את הצלחת הטיפול, חשוב לבחור ברופא מנוסה ומיומן שמכיר היטב את כל החומרים ויודע להתאים את הטיפול הרלוונטי, הבטוח והיעיל ביותר.

חומצה היאלורונית (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)

חומצה היאלורונית (צילום: באדיבות כללית אסתטיקה)

לתשומת לבכם, בשנים האחרונות תחום זה הפך פרוץ וקיימים בו לא מעט גורמים חסרי ניסיון ומקצועיות. חשוב שתדעו כי מגוון המוצרים בתחום מתאים למטרות שונות ומשפיע על הגוף בצורה שונה. לכן, חשוב מאוד לבחור מטפל אמין, שבקי בסוגי החומרים ויודע כיצד לבצע את הטיפול בצורה שתבטיח תוצאות מיטביות.

ישנם מצבים שבהם כדאי להעדיף חומרים אחרים על פני החומצה ההיאלרונית. למשל, כאשר חסר נפח באזורים שונים בגוף, ניתוחים פלסטיים או הזרקת שומן עצמי שנקלט לתקופות ארוכות יותר, הם לעיתים פתרון טוב יותר וגם משפיעים בצורה משמעותית יותר על הנפח.

איך נדע שהטיפול הצליח?

התקשורת בין הרופא למטופל היא אחד המשתנים המשפיעים ביותר על תהליך זה, והוא ישפיע במידה רבה על הצלחתו. חשוב לבצע תיאום ציפיות, לשתף בכל חשש וגם להגדיר תקציב מתאים.

רוצים לדעת עוד על הזרקת חומצה היאלרונית? למידע נוסף וליצירת קשר הקליקו על הקישור >>>

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר