הרב חיים קנייבסקי (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הרב חיים קנייבסקי (צילום: אוליבייה פיטוסי)

החילונים בירושלים צריכים קנייבסקי משל עצמם

הנה המתכון שאולי יציל את ירושלים החילונית: צריך כנראה שירוצו פה בבחירות הבאות לראשות העיר שני מועמדים שאינם חילונים. הם יתחרו ביניהם על הקול החילוני. ואז קנייבסקי החילוני יסחט, ויסחט ויסחט

פורסם בתאריך: 19.10.20 11:03

החילונים בירושלים צריכים קנייבסקי משל עצמם. מנהיגות לא פוליטית, מגזרית, שתעשה בית ספר לפוליטיקאים. היא תנהל בשלט רחוק את ראש העיר, תמשוך בחוטים, תגרום לו להחליט ימינה, שמאלה, כל מה שהציבור החילוני בעיר צריך.

למשל כל החפירות ועבודות הכביש המעיקות והבלתי ברורות בעליל שיש בעיר הזו עכשיו. מי יודע אם באמת צריך את כל זה? אף אחד לא יודע כלום. אולי בכלל זו טעות? לכו תדעו. ומי סובל? בעיקר החילונים – מנסים לפלס דרכם לעבודה, חלקם בכלל צריכים להגיע מחוץ לעיר, אחרים תקועים בדרך לתלפיות או להר חוצבים. אלו לא דברים שהחרדים מכירים. המסלול שלהם הוא לרוב בשכונה, לרוב רגלי. אבל החילונים, ובכן, חופרים להם פה.

אז תארו לכם שהיה בא עכשיו הקנייבסקי החילוני, זה שכולם מצביעים רק לפי מה שהוא אומר ומה שהוא מחליט, והנה הוא היה מגיע ומודיע לראש העיר: שמע, כל החפירות האלו, אתה מרגיז את הציבור שלי, פתחת לנו טרקטורים ושופלים בדיוק על הגישה ליציאה לתל אביב, אני עוד אדבר איתך בהזדמנות גם על זה שבכלל צריך לחפש עבודה בתל אביב, אבל יאללה, אני קנייבסקי החילוני מודיע לך עכשיו – קפל את השופלים.

הנה המתכון שאולי יציל את ירושלים החילונית: צריך כנראה שירוצו פה בבחירות הבאות לראשות העיר שני מועמדים שאינם חילונים. הם יתחרו ביניהם על הקול החילוני. ואז קנייבסקי החילוני יסחט, ויסחט ויסחט – יקבל איזה מתחם בילויים חדש שייפתח בשבתות, איזו רשת מסעדות לא כשרה בעיר, איזה תפעול של בית הקפה בגן סאקר בשבת, של הסינמה סיטי – כאלה, אתם יודעים, כל המדע הבדיוני של ירושלים.

מה שצריך זה לא פוליטיקאי חילוני, שימכור את הציבור בשביל משכורת מרופדת של סגן ראש עיר. אלא מנהיג א-פוליטי. כך, במשך קדנציה שלמה, ראש העיר יהיה נתון לחסדיו וגחמותיו של הקנייבסקי החילוני. ברצותו, יעמיד לו מפגינים מול הבית. ברצותו, יחליט שהחודש לא משלמים ארנונה. מה תעשה, אדוני ראש העיר? תיתן עיקולים למאות אלפי החילונים בירושלים? אוקיי, אז בבחירות הבאות חפש לעצמך עבודה חדשה, נבדוק, אולי יש משהו בשבילך בתל אביב.




 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

20 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לידיעתך בחברות ההיטק בהר חוצבים עובדות אלפי נשים חרדיות. כנ"ל במשרדי הממשלה ובמרכז העיר. ללא קשר, הטענה כי החפירות ועבודות התשתית בעיר מפריעות רק לחילונים היא בדיחה טיפשית. מה לעשות ירושלים היא עיר שהאוכלוסייה החרדית בה גדולה מאוד. לא מתאים לך? אתה מוזמן לעבור לתל אביב אהובתך.

  2. דיאטה חדשנית

    רק לראות את התמונה של הקנייבסקי הזה, שנראה כאילו לא ביקר במקלחת כבר 15 שנה, וכבר יש לי בחילה לשבוע

  3. מנחם

    מה שכתבת זה חזק , אבל חשוב לא להכליל כי ברגע שמכללים זה מאבד את הטעם הטוב

  4. יהודי

    כשל נעליך כשאתה מזכיר את שמו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א.
    חצוף!

  5. יהודי

    של נעליך כשאתה מזכיר את שמו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי שליט"א.
    חצוף!

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האמת שהיה פה לא מזמן אחד כזה ולא סתם אלא למשך עשר שנים רצופות הוא לא הפסיק לפרק את הסטטוס קוו בירושלים ואפילו פתח את מתחם התחנה בשבת נגד החוק… קראו לו ניר ברקת… ובתקופתו גם התקבלו כל ההחלטות על העבודות שמבוצעות כעת ועליהם אתה מתלונן…. הוא גם קבע שךחרדים שגרים בקרית יובל לא מגיע בית ספר לבנות שלהם וכמובן שאסור לקרוא לזה אנטישמיות…

  7. ...

    לא אשל את נעלי ולא את גרבי. זה סתם קשיש אקראי שהמלכתם אותו והפכתם את השטויות שהוא ממלמל מתחת לזקן לדברי חכמה. בושה וביזיון שערכם של מילמולי הקשיש, עולה בעיני רבים מדי על ערך חיי אדם. לכו לביקור תנחומים אצל משפחות שיקיריהם נפטרו מקורונה לאחר שנדבקו בנגיף בעקבות השטויות שיצאו מפיו של הקשיש. לכו למחלקות הקורונה בבתי החולים בירושלים, באשדוד, בבני ברק, ותראו אנשים שנאבקים על נשימתם האחרונה, וצוותים רפואיים קורסים. אז אולי תבינו את השטות הזו שנקראת 'שר התורה' ואת ההבנה שרק בזכות אחרים אתם מקיימים לכם מדינה בתוך מדינה עם חוקים הזויים… ביום שבו החרדים יקימו לעצמם מדינה משלהם, שבה ישלמו מיסים וישרתו בצבא שלהם, אז תמליכו לכם שרים ומלכים כאוות נפשכם. עד אז של נעליך מעל רגליך כשאתה פונה אלי…

  8. אורח

    כל מי שדבר על רב כזה גדול אני לא מקנה בחים שלו תתבישו לכם לדבר על אחד כזה זה לא בן אדם זה מלאך צבאות

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתבישו.לכם לדבר על רב כזה גדול הוא לא בן אדם הוא מלאך ה צבאות

  10. רובין

    אתה כותב שטיות. אני חרדי עובד, סובל גם מחפירות. אבל סובל כל כך מהחפירות שלך, על הבורות שאתה לא מתבייש להציג בפני כולם … נראה לי שזה הדבר הכי עצוב בכתבה…

  11. איש טוב

    אבל זאת בדיוק הבעיה עם החילונים, אין להם אג'נדה – רק חיה ותן לחיות, בדיוק בגלל זה הם לא אוהבים שואומרים להם מה לעשות ובדיוק בגלל זה הם לא יכולים שיהיה להם מנהיג משלהם כמו הרב(!) קנייבסקי.

    לא יזיק לך לתת קצת כבוד למבוגרים ממך.

    ואני חושב שגיע הזמן להפסיק לפלג בין כל העם ולהגיד חילונים/חרדים/דתיים/ – תתבגר, כולנו עם אחד

  12. ע..

    צודק…
    ול"איש טוב" – דוקא לחילוניים יש אג'נדה: להתגייס לצבא ולהקריב את נפשם. מה שאחרים לא עושים.
    ואם כבר מגדלים, למה באזור בית הכרם ומשכנות האומה? למה לא מגדלים בהר נוף ובבית בגן וגבעת מרדכי? לא ברור.

  13. גד

    בלי קשר, בית הקפה בגן סאקר מבנה מהמכוערים שנבנו, פוצע את הנוף ומיותר לגמרי. לא ברור מי אישר את זה, אבל מן הסתם כספי שוחד זרמו. איך הוקם הדבר המכוער הזה, שהחריב את הנוף לכל מי שצופה לגן? בושה לעיריה

  14. אידיאליסטית חרדית.

    א. למשתמש אנונימי שאיכפת לו שהחרדים מגיבים.
    ממש סליחה שיש לי מקלדת ואני מעיזה לאמר את דעתי! שחכתי שאתם הפטרונים העריצים ואנחנו עוד אי שם מפגרים עם האבולוציה !
    אבל חק מהתהליך זה כנראה שנשים לך מול הפרצוף קקה שלך מראה ונראה לך כמה אתה שפל ונילוז הרבה יותר קרוב לקופים ממני.
    כי אני והילדים החרדים שלי מחונכים לאהוב.
    גם אדם חלאה כמוך.
    אולי יום אחד אתה תלמד ותבין דבר או שניים על החיים.
    ב. אני רוצה למחות על כבוד התורה שחולל פה בדיבור גס על אדם שהוא כלי מלא בתורה הקדושה.
    ראוי מאוד לכבד כל אדם באשר הוא . אדם.
    מלבד זאת שכשם שכבוד הנשיא רבלין למשל או פרס ז"ל הם דמות נערצת בקרב העם הישראלי והם דמויות שנויות במחלוקת בקרב ציבורים שונים. אך מן הראוי לשמור על כבודם.
    כך ראוי לשמור על כבודו של אדם שמלא בתורה ולו רק בשל הכבוד לציבור הרב אותו הוא מייצג.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר