אדם (צילום: MathKnight,-CC-BY-3.0,-via-Wikimedia-Commons)
אדם (צילום: MathKnight,-CC-BY-3.0,-via-Wikimedia-Commons)

אדם חושף: "אצטרך לעבור סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה"

הצרות ממשיכות לפקוד את הזמר אדם: כשש שנים לאחר שאושפז במצב קשה בעקבות סיבוך בניתוח בכיס המרה, אתמול, בשבוע שבו הוא מציין 35 שנה לצאת אלבומו "מרחוק לרחוק", הוא בישר למעריציו כי הוא אובחן כחולה סרטן: "אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע, ועד אז אני בוחר להמשיך לתפקד"

פורסם בתאריך: 29.5.23 09:03

הזמר אדם פרסם אתמול (ראשון) וידוי מטלטל בדף הפייסבוק שלו. "אהוביי ואהובותיי", הוא כתב, "התבשרתי שאצטרך לעבור סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. אני עדיין מתקשה לעכל מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי. אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בטלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


עוד הוסיף אדם (חיים כהן בשמו האמיתי) בפוסט: "אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע, ועד אז אני בוחר להמשיך לתפקד כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית חולים. אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים. אז נכון לעכשיו שלחו רק אהבה. אוהב".

 

 


הפוסט של אדם

הפוסט של אדם


כזכור, כפי שפורסם, בשנת 2017 אושפז אדם במצב קשה בבית החולים איכילוב לאחר שניתוח שעבר בכיס המרה הסתבך. חלק מהאשפוז היה במחלקה לטיפול נמרץ, ומשפחתו ומעריציו ביקשו להתפלל עבורו. לאחר ארבעה וחצי חודשים הוא שוחרר מבית החולים, וכעבור חמישה חודשים נוספים הוא חזר להופיע.

השבוע, כפי שהוא פרסם בפוסט החשיפה, הוא חוגג 35 שנה לצאת אלבומו "מרחוק לרחוק" בהופעה בגריי בתל אביב, שבה הוא יארח את סי היימן ואת רון רוזנפלד מלהקת פורטרט.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר