תיאטרון החאן (צילום: Magister)
תיאטרון החאן (צילום: Magister)

הסופר האשים את ישראל ב'רצח עם' – תיאטרון החאן הקפיא הצגה על פי ספר שכתב

בתיאטרון החליטו להקפיא את הפקת ההצגה 'הילד עם שני הלבבות', שנכתבה על פי ספרו של הסופר חאמד אמירי, אפגני-בריטי אשר תקף והאשים במספר פרסומים את ישראל ב"ג'נוסייד בעזה". מנכ"ל החאן: "אין אנו יכולים לפאר יצירה של סופר זה"

פורסם בתאריך: 6.11.23 16:10

המלחמה בהסתה נגד ישראל מגיעה גם לתיאטרון החאן הירושלמי: התיאטרון החליט על הקפאת הצגה שנכתבה על פי ספרו של מחבר אשר האשים את ישראל ברצח עם בעזה. מדובר על הסופר האפגני-בריטי חאמד אמירי, אשר פרסם מספר פוסטים ברשתות החברתיות מאז השבת השחורה של ה-7/10, שבהם הוא תוקף רק את התנהלותה של ישראל.

ההצגה שהוקפאה היא "הילד עם שני הלבבות", שנכתבה על פי ספרו של אמירי, אשר תוקף באופן עקביאת צה"ל בעקבות המלחמה, שנפתחה, כזכור, לאחר מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס על יישובי עוטף עזה והדרום – מתקפה שבה נרצחו באכזריות, ותוך מעשים לא אנושיים, מאות אזרחים ואזרחיות ונחטפו לעזה למעלה מ-240 איש ואישה, בהם גם עשרות תינוקות, ילדים ובני נוער.

 

 

אמירי, כאמור, בחר לתקוף רק את ישראל וטען כי בעזה מתבצע 'ג'נוסייד' (רצח עם).

על רקע הפרסומים הללו, החליטו בחאן להקפיא את ההצגה "הילד עם שני הלבבות", העוסקת בסיפור המשפחתי של אמירי – שכילד שברח עם משפחתו מאפגניסטן והשלטון האכזרי של טליבאן.

בהודעת תיאטרון החאן נכתב: "מאז פרוץ המלחמה בישראל, לפני כחודש, נחשפנו לציוצים ברשת החברתית 'טוויטר' של הסופר חאמד אמירי נגד מדינת ישראל ובעד 'שחרור פלסטין', שיתוף פוסטים המציגים את המצב בעזה כרצח עם על ידי מדינת ישראל. הסופר צייץ ושיתף אמירות כנגד פעולות ישראל מפני המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס, ואף השתתף בהפגנות כנגד המדיניות הישראלית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר