מתחם ה-wetball (צילומים: באדיבות ווטבול ישראל)
מתחם ה-wetball (צילומים: באדיבות ווטבול ישראל)

מתחם התחנה: האטרקציה הרטובה של הקיץ חוזרת

החל מהיום, ראשון (8.7) תוכלו ליהנות במתחם התחנה מה-wetball - הגרסה הרטובה של הכדורגל, שזכה להצלחה מסחררת בקיץ שעבר

פורסם בתאריך: 8.7.18 09:32

אחרי ההצלחה המסחררת של הקיץ שעבר, מתחם התחנה יפעיל החל מהיום, ראשון (8.7) מתחם wetball (ווטבול), שנחל בקיץ שעבר הצלחה עצומה והיווה את אחת מהאטרקציות הגדולות של הקיץ. ה-wetball יפעל במתחם התחנה עד ל-30.9.

ה־wetball הוא הגרסה הרטובה למשחק הכדורגל המסורתי והאהוב. האטרקציה הספורטיבית הזו כוללת שלל אתגרים, כולל התמודדות על משחק במתקן מתנפח חלקלק ורטוב, שבו אתם מנסים להפגין את הכישורים הספורטיביים שלכם. מתחם ה־wetball מגודר ומקורה ברשת, כך שהכדור לא מתעופף למרחקים ויחד עם זאת מאפשר לצפות מבחוץ על המתרחש במגרש ובעיקר ליהנות ביחד עם השחקנים.

בנוסף, אתם מוזמנים להתחרות בטורניר נושא פרסים יקרי ערך. על גבי מתקן ג'ימבורי, שעוצב כמגרש כדורגל, ינסו השחקנים להבקיע שערים תוך התמודדות עם משטח רטוב וחלקלק המאתגר את המשחק ומעלה את מפלס ההנאה לשיאים חדשים. בעמדת השיפוט, יעקבו אחר הקבוצות המתחרות וידרגו את מעמדם באליפות.

ההשתתפות בתשלום ומיועדת לבודדים, לקבוצות ולמשפחות, לכן יש להירשם מראש ולוודא שהמתחם פנוי וכמובן להגיע בבגדי ים ומגבות.

כאמור, מתחם ה-wetball יחל לפעול במתחם התחנה ביום ראשון הקרוב, 8.7, והוא יהיה פתוח לקהל הרחב במשך כשלושה חודשים (עד 30.9).ההשתתפות בתשלום ומיועדת לבודדים, לקבוצות ולמשפחות. יש להירשם מראש ולוודא שהמתחם פנוי (טל' להזמנות 03-9009921). כמובן שיש להגיע בבגדי ים ועם מגבות.

מתחם ה-wetball, חשוב לציין, לא יפעל בשבתות. כזכור, מתחם התחנה עלה באחרונה לכותרות בשל היותו פעיל בשבתות ובחגים. כפי שפורסם ב"כל העיר" בתחילת חודש מאי, חברי המועצה החרדים בעיריית ירושלים פעלו לסגור את המתחם בשבתות. בהצבעה שנערכה לפני שבועיים החליטה ועדת התכנון במועצת העירייה, ברוב חרדי של 15 חברי מועצה מול 10, שלא לאפשר את המשך השימוש החורג למתחם התחנה, שפועל בירושלים בשבת מאז שנפתח ב-2013.

אולם בסוף חודש מאי, ב-31.5, החליטה הוועדה המחוזית לתכנון את המשך פעילותו של מתחם התחנה בשבת. מהוועדה המחוזית נמסר אז ל"כל העיר" כי "במתחם פעלה במשך שנים תחנת רכבת היסטורית שחיברה את תל אביב לירושלים. ב-30 השנים האחרונות, לא פעלה רכבת במתחם והמבנים ההיסטוריים של התחנה עמדו נטושים. מבנים אלו שופצו והפכו חלק ממרכז פעילות תרבות ופנאי. כאמור בעקבות החלטת ועדת הערר המחוזית לקדם תוכנית שתסדיר את המצב הסטטוטורי במתחם, אישרה היום הוועדה המחוזית תב"ע אשר מסדירה את השימושים למתחם".

אז מתי כן יפעל מתחם ה-wetball? המתחם יפעל בימים חול וכן במוצ"ש. שעות הפתיחה: א'-ה' 10:00 ועד השעות הקטנות של הלילה, ו' 18:00-10:00, שבת מצאת השבת ועד השעות הקטנות של הלילה. המחירים זהים לאלה שהיו בשנה שעברה. 25 שקלים ל-20 דקות משחק לאדם בודד. 40 שקלים ל-40 דקות משחק. 50 שקלים ל-60 דקות משחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר