צילום: אבישי בן שטרית
(צילום: אבישי בן שטרית)

וידאו – סיגל קליין בבר הקיץ החדש והמרענן בוולדורף אסטוריה

פורסם בתאריך: 17.7.17 13:07

בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נפתח לאחרונה לעונת הקיץ, על גג המלון באוויר הפתוח. בין ספות אפיריון בהן ניתן להשתרע, או פינות ישיבה רומנטיות המשקיפות אל הנוף הירושלמי, מוגשות מנות טאפאס קלילות מהמטבח הים-תיכוני, שמתלוות לתפריט הקוקטיילים המפנק.

 

(צילום: אבישי בן שטרית)

 

את התפריט בנה השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק, כשעל הבר מככבים קוקטיילים שנרקחו על ידי המיקסולוגים המומחים של המלון, לצד מבחר עשיר של משקאות יוקרתיים, מיושנים ומעושנים. הקוקטייל הפופולרי ביותר הקיץ הוא "ירושלים של זהב" – העובר עישון בניחוח קינמון והגשה מקורית במיוחד אפופת עשן. לרגל 50 שנה לאיחוד ירושלים גם התפריט יוצא במחווה לתרבות הגסטרונומית של העיר, כמו למשל כרובית בטמפורה משער יפו , חציל שרוף ממחנה יהודה או מעורב ירושלמי בגרסא היוקרתית.

 

צילום: דנה כספי

צילום: דנה כספי

המנות בתפריט מחולקות ל-3 רמות מחיר, 40/50/60 ₪ למנה, כך למשל מנת החציל בתוספת  טחינה, בשר טלה, צנוברים ופלפל חריף, תעלה 40 שקלים. מנת מדליון אנטריקוט על הפלנצ'ה עם תפוח אדמה ראטה וקונפי שום תעלה 50 שקלים, וב-60 שקלים יוגש באס על הפלנצ'ה עם ארטישוקים צלויים ותבשיל עלי תרד. את הפינוק משלימה קולקציית סיגרים יוקרתית וייחודית למלון.

לדברי מנכ"ל המלון, אבנר און, המטרה היא "לאפשר לכלל אורחי העיר ירושלים ותושביה ליהנות מאיכות השירות והסטנדרטים הגבוהים של הרשת, גם לאלו שלא נמנים על אורחי המלון".

 

צילום: אבישי בן שטרית

צילום: אבישי בן שטרית

שעות פתיחה: א'-ה' 18:00 ועד חצות

שעתיים חנייה חינם בחניון המלון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר