רוסלנה רודינה וג'קי אזולאי (למעלה משמאל עם כיוון השעון), אלי בן רימוז', צחי הלוי, אלי בן סימן טוב, עופר איובי, אמיר אוחנה, שלומי חזות ואלישע פלג, ימית יואלי-אלה, עדן בן זקן ויהודה בן יוסף, תמיר שנייד ועופר ברקוביץ (צילומים: ירושלמיז, משה מילנר-לע"מ, פרטי, יוסי מרדכי)
רוסלנה רודינה וג'קי אזולאי (למעלה משמאל עם כיוון השעון), אלי בן רימוז', צחי הלוי, אלי בן סימן טוב, עופר איובי, אמיר אוחנה, שלומי חזות ואלישע פלג, ימית יואלי-אלה, עדן בן זקן ויהודה בן יוסף, תמיר שנייד ועופר ברקוביץ (צילומים: ירושלמיז, משה מילנר-לע"מ, פרטי, יוסי מרדכי)

בן רימוז' שוב כועס על הנהלת הפועל ירושלים: "כבר מאוחר מדי שהם יבואו ויבקשו סליחה"

יוסי סאסי כבר לא חלק מהפועל ירושלים, אבל אלי בן רימוז', גדול שחקני קבוצת הכדורגל האדומה בכל הזמנים, לא מוצא את ההבדל בין הניהול של יוסי סאסי לבין הניהול של הוועד המנהל, אורי שרצקי ושי אהרון וטוען: "כל השנים זה היה ככה, חשבתי שההנהלה הזו שונה – אבל אני רואה שלא" - ירושלמיז

פורסם בתאריך: 5.6.22 19:46

אחרי החג שמח ירושלים, והסיפתח השבועי של 'ירושלמיז' לא בדיוק חגיגי. יותר נכון – הוא מלא בכעס ובאכזבה, וזה ממש עצוב לפתוח ככה את השבוע, אבל מן הסתם יותר מתסכל ומאכזב להיות אלי בן רימוז', שחשב שתחת הנהלת הפועל ירושלים בכדורגל החדשה – זו שאחרי האיחוד בין הפועל קטמון לבין הפועל ירושלים – עם הנהלה שהיא כל כולה אוהדי הקבוצה האדומה – יזכרו לו קצת חסד נעורים. בכל זאת – מדובר בגדול שחקני הפועל ירושלים בהיסטוריה.

אז קדימה, אחת-שתיים-שלוש – נעבור לשאלות לאלי בן רימוז' – שכאן ב'ירושלמיז' היו בטוחים שמדובר באגדה אדומה, אבל מסתבר שלא כולם חושבים ככה.


אלי בן רימוז' במדי נבחרת ישראל בשנות ה-70 (צילום: משה מילנר, לע"מ)

אלי בן רימוז' במדי נבחרת ישראל בשנות ה-70 (צילום: משה מילנר, לע"מ)


שלום לך אלי בן רימוז', בוא ספר לנו מה קורה איתך בימים אלה, וסמן וי על מה שחשוב לך להביא לידיעת הנהלת הפועל ירושלים והאוהדים האדומים?
"'ירושלמיז'? מ"כל העיר"? כן, אני מכיר ותודה על דרישת השלום מהאוהדים והדאגה לשלומי. מה איתי? אז אני חי נושם ובועט, חי כאן בירושלים חיי משפחה עם הילדים, הנכדים ואשתי, אבל לא הולך למשחקים של הפועל ירושלים, כי שכחו לשלוח לי את המנוי. וואלה. אני לא צוחק איתך. וזה דווקא מצחיק ועצוב גם יחד. וגם באמת לא בסדר. זה עצוב, אתה יודע מה, זה רק עצוב, וכל השנים זה היה ככה. חשבתי שההנהלה הזאת שונה – אבל אני רואה שלא, ואני חושב שעכשיו זה כבר מאוחר מדי שהם יבואו ויבקשו ממני סליחה".

מנכ"ל הפועל ירושלים אורי שרצקי, ככה מתנהגים?
"הכול בטיפול".

שי אהרון, המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, מה אתה אומר?
"דבר עם הדובר".

אליך הדובר עודד הראל?
"בעונה הקרובה יחל המועדון בפרויקט הוקרה נרחב לשחקני העבר של הפועל ירושלים. קרוב ל-100 שחקני עבר יוזמנו לכל משחקי הבית של הקבוצה, ולחלקם אף נקיים טקסי הוקרה על כר הדשא".

@@@

'ירושלמיז' אוהב השקות נוצצות, ואחת כזו נקרתה בדרכו של המדור בשבוע – אז נחנכה בקניון מלחה החנות החדשה של רשת "גולף & קו". כמובן שעם כל הכבוד (ויש כבוד), לא גולף ולא קו עניינו את 'ירושלמיז', אלא הנוצץ והמקום בהחלט היה מלא באבק כוכבים – ביניהם אנה ארונוב, דנה בן ארי, הילה סעדה ואחרים (מיד השמות והשאלות) לא שהיו לירושלמיז ציפיות, אבל דווקא שם, בינות למצעים ולבגדים, הוא הרגיש כמו אחד שצריך לשאול אותם, לפחות את חלקם, את שאלת השאלות: מתי לא רק יבואו לבקר, אלא גם יהפכו כבר להיות ירושלמים אסלים בעצמם?


רוסלנה רודינה וג'קי אזולאי. (צילום: 'ירושלמיז')

רוסלנה רודינה וג'קי אזולאי. (צילום: 'ירושלמיז')


כן, רוסלנה רודינה, נתחיל בך?
"מה יש לי להגיד? ברור, שירושלים זו העיר הכי יפה בארץ ושאני הכי אוהבת אותה בעולם. להיות ירושלמית? לא עונה לך על זה".

ואת, ג'קי אזולאי, מה איתך?
"אין על עיר הבירה שלנו, אני הכי מטורפת עליה, ובקשר לירושלמית, אז מה שענתה רוסלנה, אני איתה".


צחי הלוי (צילום: 'ירושלמיז')

צחי הלוי (צילום: 'ירושלמיז')


מה איתך ירדן הראל?
"אני באה הרבה פעמים לירושלים, לבקר בה, וזה מספיק. היא עיר נפלאה לדעתי".

צחי הלוי, אולי אתה?
"מה אתה צוחק עלי, אני מרגיש ירושלמי, גדלתי בנחלאות".

@@@

ומאדום לצהוב. ובכן, קשר בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה ארז בשבוע שעבר מזוודות ועזב את הארץ עד לסיום הפגרה. היעד? קנקון שבמקסיקו, שם הוא מתכנן לבלות את כל ימי החופש. עד שהוא יחזור, נספר לכם שהוא קופץ לשם בכל הזדמנות, ושהוא לא ענה לטלפונים של 'ירושלמיז' שרק רצה לשאול מה הוא איבד שם.

@@@

'ירושלמיז' מפנטז גם הוא על איזה חופשה ארוכה על החוף, אבל עד אז נעדכן שאופיר פיגל, בעלי בית האופנה הירושלמי "פיגל", יש סניף חדש שייפתח לו בעוד ארבעה חודשים בעיר הקטנה שעל שפת הים. ההשקעה? מיליוני דולרים, "שאני כרגע לא רוצה לנקוב במספר בכמה", כך לדבריו.


אופיר פיגל (צילום: שמואל כהן)

אופיר פיגל (צילום: שמואל כהן)


ומה כן אתה יכול לספר?
"אנחנו קיימים כבר 57 שנים בירושלים, יש לנו סניף כבר 6 שנים באשדוד, ועכשיו החלטתי שהגיע הזמן לכבוש גם את תל אביב. לעשות גם אותם חתיכים מה שנקרא. ותשמע, מדובר כאן בחנות שתהיה הכי גדולה בארץ לחליפות גברים, ארבע קומות שיתפרסו על פני 1,000 מ"ר, ושיעניקו חוויה מהסרטים לכל החתנים". שיהיה בהצלחה.

@@@

אם גם לכם מתחשק לגלות מהם החדשות האחרונות בתחום משקפי השמש, אלי בן סימן טוב, בעלי "אופיטיקה בסימנטוב" בדרך בית לחם, משגר אליכם פה את כל הטוב הזה היישר מתערוכת משקפי השמש שנערכה לה במינכן, גרמניה, ואשר ממנה חזר אלינו בשבוע שעבר, איזה יופי, עם שלל דגמים חדשים, וגם עם כמה אבחנות מעניינות.


אלי בן סימן טוב (צילום: פרטי)

אלי בן סימן טוב (צילום: פרטי)


שלום לך אלי בן סימן טוב ומזל טוב ליום ההולדת ה-17 של החנות. תן לירושלמים דיווח על חדשות משקפי השמש מהתערוכה היוקרתית שהיית בה?
"אני תמיד דואג להיות עם אצבע על הדופק, ולבקר בתערוכות משקפי השמש הנחשבות ביותר בבירות אירופה. אני עושה זאת מדי כמה חודשים, וטס לתערוכות גם של ראיה וגם של משקפי שמש, כשבכל תערוכה אני מייבא מותגי על באופן אישי ומביא אותם לחנות שלי. השנה המגמה הולכת לכיוון האקססוריז – הרבה שיבוצים של אבנים עם הרבה שרשראות שמגיעות גם עם המשקפיים וגם בעיצובים אישיים".

@@@

הבורקסולוגים המומחים שבאים אליו קבוע, קוראים לזה "בורקס הצדקה של עמית", וזה קרה בעקבות הבורקסים שנשארים לו בסוף יום העבודה, לעמית משולם, בעלי "בורקס המלכה" שבשלומציון המלכה, אותם הוא נותן חינם אין כסף להומלסים של מרכז העיר שמתרכזים להם ברחוב יפו. "אני הולך אליהם כשאני סוגר ונותן לחברה שחסר להם, וגם תורם בורקס פה, בורקס שם, לאחרים שבאים אלי לחנות ובוכים שאין להם כסף לאכול. כזה אני", סיפר עמית משולם בהתרגשות לירושלמיז. אין ספק, מגיע לו צל"ש.


עמית משולם (צילום: פרטי)

עמית משולם (צילום: פרטי)


 

 

@@@

אחרי חודש וחצי של הפסקה בשל אילוצים כאלה ואחרים – 'הפרלמנט של איובי' התקמבק לו בשישי האחרון ב'רוחאן' – בר האוכל שבמלון בראון ברחוב הלל.
כמיטב המסורת של הפרלמנט, גם השבוע היה בו אורח כבוד – הפעם ח"כ אמיר אוחנה, לשעבר שר המשפטים והשר לביטחון פנים, שהשורה התחתונה של הרצאתו בנושא 'הפוליטיקה ומערכת המשפט בישראל', היתה קשורה, איך לא, לבנימין נתניהו ולמשפט שמתנהל בעניינו: "יש להעביר את החוק הצרפתי בכנסת ישראל ולאפשר עבודת נבחרי הציבור ללא מורא".


שלומי בן גור (מימין לשמאל), עופר איובי, אמיר אוחנה, שלומי חזות, אלישע פלג, שרון ארד (צילום: פרטי)

שלומי בן גור (מימין לשמאל), עופר איובי, אמיר אוחנה, שלומי חזות, אלישע פלג, שרון ארד (צילום: פרטי)


עופר איובי, למה אתם לא מביאים אף פעם מישהו מהקואליציה?
"הפרלמנט הוא על פי נושאים ולא פוליטי, והייתי שמח ששרים מהקואליציה יגיעו, אך לצערי הרב פנינו למספר שרים, ואנחנו עדיין ממתינים לתאריך מהם. נמשיך לארח אורחים ללא קשר לשיוך פוליטי".

@@@

חברי המועצה יהודה בן יוסף וימית יואלי אלה תפסו פוזה לצילום משותף עם הזמרת עדן בן זקן מאחורי הקלעים של בימת יום הסטודנט בגן העצמאות.

יהודה בן יוסף, תפסתם ראש עם הסטודנטים, אתה וימית יואלי אלה, הא?
"אנו בעיריית ירושלים נעשה הכול למען הסטודנטים בעיר שלנו, גם להעניק להם מלגות וכלים להצלחתם באקדמיה וגם לייצר להם ערבי בילוי וחוויות מהנות נוספות".


יהודה בן יוסף (משמאל), עדן בן זקן, ימית יואלי אלה (צילום: יוסי מרדכי)

יהודה בן יוסף (משמאל), עדן בן זקן, ימית יואלי אלה (צילום: יוסי מרדכי)


@@@

ולפינאלה קבלו תמונה של ראש האופוזיציה בעירייה, עופר ברקוביץ, יחד עם הדובר שלו, תמיר שנייד, במצעד הדגלים שהתקיים ביום חגה של ירושלים בתחילת השבוע. ואם תהיתם – בהמשך השבוע, ביום חמישי האחרון, הם שוב צעדו ברחובות ירושלים – הפעם במצעד הגאווה והסובלנות. שבוע טוב.


עופר ברקוביץ (משמאל) ותמיר שנייד (צילום: פרטי)

עופר ברקוביץ (משמאל) ותמיר שנייד (צילום: פרטי)


מחפשים דירת 5 חדרים בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר