מתחם היבדק-וסע בחניון אצטדיון טדי, היום (צילום: דוברות מד"א)
מתחם היבדק-וסע בחניון אצטדיון טדי, היום (צילום: דוברות מד"א)

התפרצות הקורונה במוסדות החינוך: חולים התגלו בתיכון נוסף בירושלים

חולים נוספים התגלו בתיכון הרטמן - לצד בית הספר ע"ש פולה בן גוריון קוראים ועדי הורים נוספים בירושלים שלא לשלוח את הילדים לבתי הספר; העירייה מבהירה: "הלימודים בירושלים יתקיימו כסדרם מלבד הגמנסיה"

פורסם בתאריך: 31.5.20 08:08

הבוקר, ראשון, אחרי חג וסוף שבוע מטלטל, שבהם התגלו עשרות חולים בתיכון גמנסיה בשכונת רחביה בירושלים – מתברר כי ישנם חולים חדשים גם בבתי ספר נוספים בירושלים. בין השאר התגלו חולים בתיכון הרטמן בקטמון, וחשש להדבקה גם בתיכון אורט. כמו כן, התגלו 8 חולים בבית ספר בקרית יערים.

למרות החלטת משרד החינוך לקיים את הלימודים היום כסדרם, מלבד בתי הספר שבהם התפרצה הקורונה – במוקד: תיכון גמנסיה העברית בירושלים, קוראים ועדי הורים ברחבי העיר שלא לשלוח את הילדים לבתי הספר, עד שיתברר היקף ההדבקה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהודעה ששלחה הלילה הנהגת ההורים בתיכון אורט מינקוף נכתב בין השאר כי "לאור ההתפתחויות בהידבקויות בקורונה, לצערנו התברר שחלק מתלמידי הר גילה הלומדים במינקוף, נסעו באותה הסעה עם אותם תלמידי הגימנסיה אשר נבדקו ונמצאו חיוביים. אותם תלמידים שלנו (אורט מינקוף) ביצעו ביומיים האחרונים בדיקת קורונה. אנו תקווה שהתוצאות תהיינה שליליות ולשמוע שכולם בריאים. אנו, הנהגת ההורים של בית הספר, ממליצים שלא להגיע ללימודים, לפחות ביומיים הקרובים, עד לקבלת תוצאות הבדיקות, מתוך שמירה על ילדינו וחשש לבריאותם".

מעיריית ירושלים נמסר הלילה כי "בתום הערכת מצב שהתקיימה הערב (ש'), בראשות ראש העיר ירושלים משה ליאון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, יו"ר ועד ההורים, אריק קפלן, נציג מד"א ונציגי קופות החולים, בנושא הקורונה בגמניסיה העברית הוחלט – על פי הנחיות משרד הבריאות והקבינט הקורונה מחר, הלימודים בירושלים יתקיימו כסדרם וכל בתי הספר יפתחו מלבד הגמנסיה. ההנחיה כי אין חובת הגעה ללימודים עדיין תקפה".

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "בני המשפחה הגרעינית של החולים המאומתים מהגמנסיה, שהתגלו ביומיים האחרונים מתבקשים לפנות לקופות החולים לקבלת הפניה לבדיקת קורונה במתחם הדרייב אין בטדי".

כפי שפורסם ב"כל העיר" בתיכון הגמנסיה התגלו 121 מקרי הדבקה בקורונה. מהבדיקות שנערכו במהלך החג והשבת עולה כי כ-75 אחוזים מהחולים במערכת החינוך הם מתיכון הגמנסיה בירושלים. אתמול, שבת בבוקר, ביצעו מד"א ועיריית ירושלים בדיקות קורונה לכלל התלמידים, המורים ובני משפחותיהם במתחם הבדיקות המיוחד שהוקם ברחבת חניון אצטדיון טדי.

כמו כן, בעקבות התפשטות הקורונה בגמנסיה הכריז ועד ההורים בבית הספר ע"ש פולה בן גוריון שברחביה על ביטול הלימודים בעקבות החשש מהדבקה. ההורים חוששים כי גם בבית הספר יתגלו מקרי הדבקה, לאחר שתלמידים בגמנסיה, שאחיהם הקטנים לומדים בבית הספר פולה בן גוריון, אובחנו חולים בקורונה. מנגד, בעיריית ירושלים הדגישו כי הלימודים מתקיימים בכלל בתי הספר בירושלים, מלבד הגמנסיה העברית שנסגר.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דישראלי

    ומתי התפרצות הקורונה בשוק מחנה יהודה? לא שומרים על המרחק, אף מוכר לא מתלבש מסיכה, צועק ומשליח רוק לכמה מטרים. הפקחים מודדים החום בכניסה וזהו. עושים צחוק נשלם שוב מחיר גבוה אבל אף אחד אינו מעיז להגיד משהו על הכנופייה של השוק.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם במחנה יהודה חוץ מבדיקת חום לא חובשים מסכות המשטרה לא אוכפת את החוקים עושים צחוק ונשלם ביוקר על הזלזול בסוף שוב יעשו סגר שיהיה מוצדק בבתי ספר המצב גרוע צריך לסגור את כולם זה מקור הדבקה גדול ורחב גם ככה קשה ללמוד ההורים שלא שולחים את הילדים לבית הספר צודקים ילד שנדבק כל המשפחה בסגר

  3. רווית

    מעניין שדווקא כאשר יש התפרצות במגזר החילוני התקשורת שמקבלת את המצב בשוויון נפש. אך כאשר חושבים שיש התפרצות בציבור החרדי הכל גואש ורועש. כולם מדברים על הנושא שהחרדים מזלזלים והקורונה הגיעה מהחרדים וכאשר יש התפרצות בציבור החילוני הכל מתקבל בשוויון נפש. מענין מה היתה התגובה של התקשורת עם התפרצות היתה קוראת בציבור החרדי. זה מראה לנו שהכל השמצה ושנאת חינם. והוצאת דיבה שדרך אגב החרדים מקפידים מאוד ללבוש מסכות בציבור החרדי בעוד שהציבור הכללי מזלזל. הינה הוכחה מוחצת שהכל המצאות על הציבור ששומר על הבריאות ומקפיד על ההנחיות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר