עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

התפרצות הקורונה בגמנסיה: עבודות חיטוי יסודיות בוצעו בבית הספר

הבוקר, רביעי, בזמן שמאות התלמידים וצוותי ההוראה נמצאים בבידוד - ביצעו עובדי התברואה של עיריית ירושלים, חטוי במבנה בית הספר שברחביה, שהפך למוקד התפרצות קורונה

פורסם בתאריך: 3.6.20 14:57

עיריית ירושלים ביצעה היום, רביעי, עבודות חיטוי יסודיות במבנה תיכון הגימנסיה העברית, שבשכונת רחביה בירושלים. אחרי ההדבקה ההמונית בבית הספר הוחלט בעיריית ירושלים לבצע את החיטוי המיוחד בעת שכלל התלמידים, התלמידות וצוותי ההוראה נמצאים בבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

עבודות החיטוי שבוצעו בתיכון הגמנסיה העברית (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


את החיטוי ביצע אגף התברואה בעירייה על ידי אנשי צוות מהיחידה לביעור מזיקים, בראשם מנהל היחידה להדברה משה גבריאל. החיטוי נערך בתוך מבנה בית הספר ובמתקנים החיצוניים באופן שיטתי על כל משטחי המבנה והחצר. בעירייה מסבירים כי "החיטוי התבצע עם חומר הנקרא 'אונדה' – חומר המאושר לשימוש גם במפעלי מזון ומפעלי הייטק – רכיבים אלקטרוניים ועוד. החומר הוא אנטי סטטי ומתייבש לאחר מספר דקות".

כמו כן, "הצוותים המבצעים את החיטוי עטו מיגון מלא הכולל סרבלים, מסיכות מיוחדות, קסדה עם אוויר מאולץ וכפפות וכיסויי לנעליים. ועבדו על פי כל הנחיות משרד הבריאות", נמסר מהעירייה. "מדובר בצוותים מיומנים שביצעו חיטוי במבנים עירוניים ומתקנים עירוניים כולל גינות משחקים, חיטוי לצי רכבי העירייה, מבנים וחצרות של מוסדות החינוך בעיר".

כפי שפורסם בהרחבה ב"כל העיר" – מוקד ההדבקה הגדול ביותר בארץ בבתי הספר הוא בתיכון הגמנסיה העברית. התפרצות הקורונה החלה ביום רביעי שעבר, וכעת כל התלמידים והתלמידות וצוותי ההוראה בתיכון נמצאים בידוד. עד כה התגלו בתיכון בגמנסיה למעלה מ-170 חולי קורונה. בהמשך התגלה חולה בבית הספר היסודי 'רחביה' ע"ש פולה בן גוריון. גם בבית הספר הזה הורו לכלל צוותי ההורים והתלמידים להיכנס לבידוד. הבוקר נודע כי גם בתיכון סליגסברג שבארמון הנציב התגלו חולי קורונה, כל 500 התלמידים וצוותי ההוראה נכנסו לבידוד.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תלמיד לשעבר (לפני60 שנה) בגימנסיה

    בזמני היה צורך לחטא היטב את המורים במוסד האלטיסטי שהיה.הם היו נגועים בסנוביזם אפלייה על כל רקע שהוא .הציונים שהיו מקבלים תלמידים כיום ,אילו היו בגימנסיה ,היו נמוכים אז בשנים שלושה לפחות ( מי שמקבל היום 100 ,היה מקבל אז 70….). היה צורך בתילבושת אחידה אחרת התלמידות היו מגיעות כמו לנשף….אין זו יריקה לבאר ששתינו ממנה ,היות והיתה מלאה עד גדותיה סחי רקב ומק….והסנוביזם של שמנה וסלתה חגג שעות נוספות ….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר