ראש העיר משה ליאון, תלמידים בדרך לבית הספר (צילומים: יובל כהן אהרונוב, א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ראש העיר משה ליאון, תלמידים בדרך לבית הספר (צילומים: יובל כהן אהרונוב, א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ראש העיר משה ליאון: "אני מאחל לכולכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת"

מיוחד ל"כל העיר" | ראש העיר מברך את התלמידות, התלמידים וההורים לפתיחת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 31.8.21 20:10

שנת הלימודים תשפ"ב ניצבת בפתח ויש לנו לפחות 285,378 סיבות להתרגש – כמספר התלמידים והתלמידות שחוזרים אל הכיתות והגנים במערכת החינוך העירונית. כ-20 אלף מתוכם יאמרו שלום כיתה א' ויהפכו לראשונה לתלמידים בבתי הספר ברחבי העיר.

אנחנו פותחים את השנה הזאת עם עשייה שניתן בהחלט להתגאות בה, זו הממשיכה להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני: 2.2 מיליארד השקלים – תקציב החינוך העירוני – הם רק הוכחה אחת לכך. כהמחשה נוספת להשקעה שלנו בהתחדשות המערכת יכולות להוות 261 הכיתות החדשות שבנינו לרווחת תלמידים מכלל המגזרים בעיר, וכן תקציב הבינוי העומד לרשות מערכת החינוך והיקפו לא פחות מ-210 מיליון שקל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כמערכת החינוך הגדולה והמגוונת ביותר בישראל, היעד הניצב בפנינו ברור: לתת לכל ילד וילדה בירושלים את המענה החינוכי השלם, המותאם והנכון ביותר בעבורם. להקפיד לפעול מתוך התפישה שכל ילד הוא עולם ומלואו והוא זכאי וראוי להזדמנות מלאה להצליח ולממש את יכולותיו וכישוריו. בין אם מדובר בחינוך הממלכתי, הממלכתי-דתי או החרדי, וכמובן בבתי הספר בשכונות מזרח העיר – כל ילד וכל ילדה ראויים להזדמנות, והם יקבלו אותה.

לנגד עינינו עומד עיקרון חשוב נוסף; גישתנו החינוכית מעודדת ומטפחת מצוינות בקרב תלמידות ותלמידי העיר – אך במקביל מעניקה גם את המקום והקשב הנדרשים לאלו אשר נזקקים לתמיכה ולליווי משמעותיים יותר כדי לממש את מלוא יכולותיהם.

ממש כמו בפתח שנת הלימודים התשפ"א, גם שנת הלימודים הנוכחית נפתחת לצד נוכחותו של נגיף הקורונה. כדי להבטיח שגרת לימודים בריאה ככל האפשר, ננקוט כולנו בצעדים המתבקשים כדי להבטיח לתלמידות ולתלמידים היקרים לכולנו – וכמובן לצוותי ההוראה המסורים – שגרת לימודים בריאה ככל שניתן.

העירייה השלימה בכל רחבי העיר שורה ארוכה של פעולות הכנה והתאמה שנועדו לאפשר את תחילתה התקינה והבטוחה של שנת הלימודים בעירנו.

אני מאחל לכולכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת!


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר