גן ילדים (צילום אילוסטרציה: Pixabay.com
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

בעקבות עתירה שהגישה העירייה: נדחתה השביתה בצהרוני המינהלים הקהילתיים

בדיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה הוחלט לצרף את משרד האוצר ומשרד החינוך לדיוני השכר, בשל העובדה שהם אלו שאמונים על תקצוב הצהרונים

פורסם בתאריך: 24.10.22 19:00

בוטלה השביתה שתוכננה למחר, שלישי (25.10) בצהרוני ניצנים במינהלים הקהילתיים. כך הוחלט לפני שעה קלה בדיון שהתקיים בבית הדין האזורי לעבודה בנוכחות נציגי עיריית ירושלים, המינהלים הקהילתיים וארגון כוח לעובדים, אשר מייצג את הסייעות והצהרוניות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עוד לפני הדיון טענו בעיריית ירושלים ובמינהלים הקהילתיים שהם לא הכתובת ולא הצד לטענות שמעלות העבודות. בדיון הוסכם שנדרשת נוכחות של נציגי משרד האוצר ומשרד החינוך בדיונים על תנאי ההעסקה של העובדות.

בארגון כוח לעובדים הסכימו עם הדברים ואמרו בדיון: "נבקש לצרף את משרד האוצר ומשרד החינוך, שהינם אלה שמתקציבים את פרויקט ניצנים (הצהרונים במינהלים הקהילתיים, ר"ג) ונבקש שיבואו המנכ"לים מטעמם. נבקש לקבוע לוח זמנים להשלמת המו"מ וככל שיצורפו ויקבע לוח זמנים – נסכים לבטל את השביתה שנקבעה לימים שלישי-רביעי לתקופת המו"מ ולא יותר מחודש ימים".

בהחלטת בית המשפט נכתב בין השאר: "נכון לצרף את המדינה להליך. המדינה, באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, תמסור את עמדתה לבקשה לסעד זמני ולדרישת העובדים לשיפור תנאי עבודתם".

עוד נכתב: "בדיון שיתקיים ב-16.11.22 יתייצב מנכ"ל משרד האוצר או ראש אגף התקציבים ונציג בדרג זה מטעם משרד החינוך".

מארי לוי דויד' חברת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים: "בית הדין מסמן למשרדי החינוך והאוצר כי הזלזול בעובדות החינוך בצהרונים לא יכול להימשך. אנו שומעות בזעזוע כי במשרד החינוך מכוונים להעסיק עובדי חלטורה בצהרונים כמו בוולט או אובר, וזו תשובתנו. ניהול מו"מ לקידום תנאי ההעסקה הוגנים, או שלא נהסס לשוב ולשבות".

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר