מחנה שלוה 2023 (צילום: פרטי)
מחנה שלוה 2023 (צילום: פרטי)

אחרי קמפיין מימון המונים מוצלח: כ-300 ילדי שלוה יצאו למחנה הקיץ של הארגון, ההורים יצאו לחופשה

רועי באט, שוטר מג"ב שהתגייס במסגרת תכנית החיילי של שלוה 'עולים דרגה', גייס יותר מ-25,000 שקלים עבור מחנה הקיץ שהיה בסכנת ביטול, ולראשונה השתתף במחנה כחלק מהצוות הטכני

פורסם בתאריך: 7.8.23 16:04

אחרי הציפייה הארוכה, ההכנות הקדחתניות וקמפיין מימון המונים מוצלח, שגייס כמיליון שקלים עבור המחנה, כ-300 ילדים עם מוגבלויות יצאו למחנה הקיץ של ארגון שלוה, בן שבוע, בו הם חוו אטרקציות רבות יחד עם צוות מקצועי, מתנדבים ומלווים צמודים לילדים.

"אך מעבר לכיף האדיר ושבירת השגרה עבור הילדים, יש במחנה הקיץ של שלוה ערך מוסף גדול הרבה יותר", מציינים בעמותה. "יציאת הילדים למחנה הקיץ מאפשרת לבני משפחותיהם את הדבר לו הם זקוקים ביותר- חופשת קיץ אמיתית, שמשמעותה ליהנות יחד ללא מגבלת ניידות, והצורך בהשגחה ללא הפוגה. עבורם זהו פרק הזמן הארוך ביותר במהלך השנה אותו הם מקדישים למנוחה, אגירת כוחות ומתן תשומת לב ראויה לאחים והאחיות".

"השנה, עלויות מחנה הקיץ השנתי של שלוה התייקרו מאוד עקב יוקר המחיה ולא אפשרו את קיום המחנה", עוד מציינים בעמותה. "לכן, המדריכים והצוות ב'שלוה' פתחו קמפיין למימון המונים על מנת לגייס את הסכום החסר עבור המחנה".

רועי באט, 20, שוטר מג"ב בתוכנית "עולים דרגה" של שלוה לשילוב צעירים עם מוגבלויות בצבא, מכיר את ילדי שלוה שצריכים לצאת למחנה ויודע כמה הם רוצים ומחכים לשיא השנתי הזה. לכן, כשרועי שמע שהמחנה בסכנה הוא נרתם למשימת גיוס הכספים והכריז שישיג 3,000 שקלים, ואת הסכום הזה הוא השיג מהר מאוד. הוא הגדיל את הסכום בעוד 2,000 שקלים, ובסיום הקמפיין הוא גייס כבר יותר מ-25,000 שקלים.

יהונתן אברהם, מנהל תוכניות אחר הצהריים בשלוה:
"מחנה הקיץ שלנו מאפשר להורים לצאת לחופש משפחתי מבלי לדאוג ולטפל בילדיהם עם המוגבלויות, כפי שהם עושים כל ימות השנה. כשהילדים יוצאים למחנה הקיץ של שלוה ההורים יודעים שילדיהם ייהנו מכל רגע ורגע וברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, וזה עוזר להם להנות בעצמם.
למשפחות רבות זהו הזמן היחיד בשנה שבו הן מרשות לעצמן לקחת חופש ומבחינת שלוה, מדובר במטרה חשובה ביותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר