תיכון ליד"ה (צילום: Neenche)
תיכון ליד"ה (צילום: Neenche)

הקורונה חוזרת? שכבת י"ב בליד"ה לומדת בזום בעקבות

בשבוע שעבר יצאו תלמידי בית הספר לטיול ברחבי הארץ. כשחזרו - התגלה כי למעלה מ-40 מתלמידי שכבת י"ב ואנשי צוות נדבקו בקורונה. כדי למנוע את המשך ההתפשטות - הוחלט כי שכבת י"ב תלמד בזום לפחות עד מחר. "זה נחמד בסך הכל", שיתף אחד מתלמידי השכבה

פורסם בתאריך: 11.9.23 17:23

סיבה לדאגה? למעלה מ-40 תלמידי כיתה י"ב בתיכון ליד"ה נדבקו בנגיף הקורונה. כתוצאה מההדבקה ההמונית – הנהלת בית הספר החליטה בתיאום עם משרד החינוך והעירייה להעביר את השכבה כולה ללימודים בזום, זאת על מנת למנוע את התפשטות הנגיף לשכבות נוספות.

ההדבקה ההמונית, כך נראה, התרחשה ביום ראשון שעבר – אז יצאו כ-160 תלמידים ואנשי צוות מליד"ה לטיול ברחבי הארץ. ימים ספורים לאחר החזרה מהטיול – החלה התחלואה, כשעוד ועוד תלמידים ואנשים צוות הודיעו כי חלו בקורונה. ל"כל העיר" נודע כי מדובר על למעלה מ-40 תלמידים ואנשים צוות שחלו.

לאור התחלואה הגבוהה – למעלה מ-25 אחוז מהמשתתפים בטיול – וכדי למנוע את התפשטות הקורונה בקרב תלמידים נוספים ושכבות אחרות – הוחלט, כאמור, להעביר את הלמידה של שכבת י"ב לזום.

"אני אישית לא חולה, אבל חלק גדול מהחברים שלי כן", שיתף אחד מתלמידי שכבת י"ב בליד"ה בשיחה עם "כל העיר". "כולנו חושבים שזה קרה במהלך הטיול, כנראה שמישהו הגיע חולה – והתוצאה היא הרבה חולים. ממה שאני מבין, כמעט כולם בסדר. אף אחד לא קיבל את הקורונה בצורה קשה. בינתיים חזרנו לזום – וזה נחמד בסך הכל".

 

 

במכתב שנשלח להורים ולתלמידים מהנהלת ליד"ה נכתב, בין השאר, "לאור ריבוי מקרי קורונה בשכבה י"ב, ועל מנת לעכב במעט את ההדבקה של שאר התלמידים והמורים, החלטנו שהשכבה תלמד מחר מרחוק, הלימודים יתקיימו בזום על בסיס מערכת השעות הרגילה".

ההדבקה בקורונה היא חלק מעלייה כוללת בתחלואת הקורונה בשבועות האחרונים – לאו דווקא בירושלים. בעקבות העלייה בתחלואה – התקיים דיון במשרד הבריאות, לאחריו הודגש כי אין שינוי בהנחיות. יחד עם זאת – במשרד הבריאות הוחלט כי בתי החולים יבצעו בדיקות קורונה לכלל המטופלים שמתקבלים לאשפוז – זאת במטרה לאמוד את ממדי התחלואה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיה אברמסקי

    דמיונות . אחד חולה כולם חולים . בטח המזגן חזק
    כולה שפעת . בגיל הזה הם חזקים שינוחו בבית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר