מכללה אקדמית הדסה (צילום: איריס כהניאן)
מכללה אקדמית הדסה (צילום: איריס כהניאן)

מכללה אקדמית הדסה: משלחת סטודנטים לאוניברסיטת ברייטון

19 סטודנטים מהחוג לתקשורת צילומית ייצאו ללימודים למשך סמסטר שלם באוניברסיטת ברייטון הבינלאומית באנגליה

פורסם בתאריך: 31.10.17 13:43

לומדים, מחכימים – ונהנים מעבר לים: 19 סטודנטים מהחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ייצאו בקרוב ללימודים באוניברסיטה הבינלאומית בברייטון שבאנגליה. המיוחד במשלחת הוא שמדובר במחזור שלם שיצא לברייטון לכל הסמסטר, כקבוצה אחת. במהלך הסמסטר ישתתפו הסטודנטים בקורסים במסגרת בית הספר לעיצוב ומדיה של האוניברסיטה ובקורסים ייחודיים בתחומי פיתוח מנהיגות יצירתית.

 



 

הנסיעה התגבשה במסגרת פרויקט 'CLEVER' (Creative Leadership & Entrepreneurship – Visionary Education Roadmap), שבו שותף החוג לתקשורת צילומית במכללה. הפרויקט, אשר ממומן על ידי האיחוד האירופי, החל בשנת 2015 ומטרתו לקדם את התעשיות היצירתיות בישראל מההיבט החינוכי, הכלכלי והמדיני. התעשיות היצירתיות כוללות שלל תחומים יצירתיים מבוססי ידע, כגון אומנות חזותית, אומנויות הבמה, אופנה, עיצוב ואדריכלות.

פרופ' משה קן, ראש החוג לתקשורת צילומית, אשר מייצג את המכללה האקדמית הדסה בפרויקט: "שאיפתנו בחוג היא לא רק להפיק מתוכנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר, היצירתיים ביותר והמעורבים חברתית ביותר. אנו שואפים גם להביא לשוקי העבודה החדשים והמתחדשים אנשים צעירים בגילם אך בוגרים בחשיבתם, אשר יש בהם האמונה והביטחון העצמי להביא לידי שינוי בתחומי העניין שבהם הם עוסקים – להיות מובילים ומשפיעים, להיות מנהיגים וסוכני שינוי".

מכללה אקדמית הדסה (צילום: איריס כהניאן)

מכללה אקדמית הדסה (צילום: איריס כהניאן)



 

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה: "לבד מיצירת הקשרים הבינלאומיים, שמעניקים לסטודנטים עצמם ערכים מוספים מקצועיים שיתרמו להם בטווח הארוך, ההשתתפות בפרויקט זה והיציאה לסמסטר שלם היא חלק מהרצון שלנו להעניק לסטודנטים כלים משמעותיים בהיבטים של חשיבה, יצירתיות ומנהיגות. כאלו שיאפשרו להם להתפתח מקצועית לאורך שנים וייתנו להם את היכולת להמציא את עצמם מחדש בעולם שמתפתח ומשתנה ללא הרף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר