עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה (צילום: באדיבות המכללה)
עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה (צילום: באדיבות המכללה)

יזמות טובה בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

אירוע הסרת הלוט של פרויקט אקוטק מבית מחשבה טובה התקיים גם השנה בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:08

ביום ג' ה- 6.2.18 התקיים בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים אירוע "הסרת הלוט" בפרויקט אקוטק של עמותת מחשבה טובה. במסגרת התכנית העמותה מפעילה את תכנית היזמות העסקית של NFNF- תכנית בינלאומית המופעל בארץ על ידי ג'וינט- אשלים.

באירוע השתתפו נערים ונערות ממגוון קבוצות מרחבי הארץ (ירושלים- מזרח ומערב, לוד, צפת ופתח תקווה) ושופטים מעולם היזמות והעסקים ובהם פרופ' רוזה אזהרי נשיאת המכללה, ד"ר רפי אבירם מנכ"ל המכללה ומר מיכאל מזרחי, מנהל הרשות למחקר חדשנות ויזמות במכללה.

בתחילת האירוע נערך משחק "מינגלינג" במהלכו תרגלו הנערים והנערות את יכולות ההצגה העצמית שלהם וקיבלו כרטיסי ביקור דמה מאנשי הצוות והשופטים. במהלך הערב, הם הציגו את הרעיונות הראשוניים שלהם ליוזמות עסקיות וקיבלו משוב מקצועי מהשופטים להמשך התהליך. הנערים והנערות הציגו יוזמות מעניינות, חדשניות ומבטיחות שעוררו התלהבות רבה בקרב השופטים שהתרשמו מאוד מהרעיונות ומאופן הצגתם.

באירוע הציגו צוות גלאיכוהול של מחשבה טובה, הצוות שזכה בשנה שעברה בתחרות וייצג את ישראל בתחרות העולמית במרס הקרוב.

ד"ר רפי אבירם, מנכ"ל המכללה: "כמו בעבר, שמחנו על ההזדמנות לקחת חלק ואף לארח את האירוע החשוב הזה, שמתכתב בד בבד עם רצונה של המכללה לגשר על פערים חינוכיים ולתת הזדמנות שווה לכל מי שמעוניין ללמוד. אנו חושבים שלקיום האירועים הללו בין כתלי המכללה משמעות מיוחדת עבור התלמידים שנפגשים לעיתים לראשונה עם עולם האקדמיה ואנו תקווה לזכות לראות אותם שוב אצלנו, בעתיד."

 

 

אורנית בן ישר, מנכ"לית מחשבה טובה: "תכנית אקוטק פועלת מעל 8 שנים, מקדמת נערים ונערות בעולם הטכנולוגיה והיזמות, ועד היום ממשיכה להפתיע ולרגש אותנו. השותפות עם עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים חשובה לנו מאוד ומאפשרת את החיבור עם האקדמיה והחדשנות לנערים ולנערות ".

עמותת מחשבה טובה הוקמה בשנת 2003 על-ידי אנשי חינוך והיי-טק במטרה לחבר אוכלוסיות מוחלשות להזדמנויות שמייצר עולם הדיגיטל והמחשבים וחרטה על דגלה לגשר על פערים חברתיים באמצעות טכנולוגיה. החל משנת 2010 מפעילה העמותה את פרויקט Eco-Tech , תכנית שנתית להכשרה טכנולוגית לבני- נוער בסיכון. מאז הקמתו, השתתפו בפרויקט למעלה מ- 450 בני נוער מרחבי הארץ.

אירוע הסרת הלוט הוא הראשון מבין שני אירועים שנתיים, אליו מגיעות קבוצות הנוער של העמותה מכל הארץ ומציגות בפני שופטים, מתחומים וממגזרים שונים, את הפרויקטים עליהם עמלו על מנת לקבל משוב ולהשתפר לקראת אירוע הגמר שייערך בסוף השנה.

שתי הקבוצות שתזכנה באירוע הגמר במקומות הראשונים, תייצגנה את 'מחשבה טובה' באירוע הגמר הארצי של NFTE ישראל (המופעלת ע"י ג'וינט אשלים), והקבוצה הזוכה תייצג את ישראל בתחרות העולמית בניו-יורק.

לוגו עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה

לוגו עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה

לפרטים: 9087*

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר