תלפיות (צילום: מקסים גולובנוב)
תלפיות (צילום: מקסים גולובנוב)

שלושה מסלולים חדשניים לתואר שני בחינוך במכללת תלפיות

המכללה האקדמית "תלפיות" מציעה שלושה מסלולים חדשניים לתואר שני בחינוך: המסלול ללקויות למידה, המסלול לגיל הרך והמסלול לאנגלית

פורסם בתאריך: 10.7.18 10:07

המסלול לאנגלית כשפה בינלאומית מציע תהליך למידה המשלב שיטות לימוד מתקדמות וטכנולוגיות חדשות. בעולם גלובלי שבו השפה האנגלית לוקחת חלק משמעותי חשוב לעזור לצעירים ללמוד את השפה כבר מגיל צעיר ולהעניק להם את הכלים על מנת להפוך את תהליך הלמידה לחווייתי ומהנה. אנגלית היא שפה מורכבת ורבגונית ולא מעט צעירים מתקשים בלמידתה בבתי הספר. לשם כך במכללת תלפיות חושבים על הדרכים הנכונות ביותר בכדי להעניק לסטודנטיות את הכלים ללימוד אנגלית ברמה הגבוהה ביותר.

המסלול ללקויות למידה מכשיר את המורים להוביל תכניות התערבות המותאמות לילדים הסובלים מלקות למידה. כיום במערכת החינוך, אחד מכל עשרה תלמידים מתמודד עם לקות למידה. ביכולתו של המורה וצוות בית הספר לסייע לתלמידים אלה ולאפשר להם לגבש ביטחון ולבנות את היכולות האישיות למרות הקושי, לכן חשוב ללמוד ולקבל את הכלים הנכונים ביותר כפי שמציע המסלול ללקויות למידה.

מסלול הגיל הרך מכשיר את הלומדים על ההיבטים הרבים בעבודה השוטפת והמאתגרת עם ילדים צעירים. בגיל זה מתעצב אופיו ודרכי התנהלותו של הילד בגן ובבית, הן בהווה והן בעתיד כילדים מתפקדים בחברה.

למכללת תלפיות ניסיון של למעלה מ- 80 שנות ניסיון והכשרה של אלפי מורות וגננות בישראל. המכללה ממוקמת במרכז הארץ ובסמוך לתחנת רכבת וכך מתאפשרת גישה נוחה לסטודנטיות הבאות מרחבי הארץ.

לוגו תלפיות

לוגו תלפיות

לפרטים נוספים:
[email protected]
03-5128519
052-4295030

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה

    לדעתי זה מאוד תורם לבן אדם ללמוד בשפה האנגלית אין ספר שהשפה משתפרת משמעותית. אבל מניסיון אני יכולה להגיד לכם שכדאי לעשות לפני תחילת הלימודים קורס אנגלית באחת החברות שמעבירות קורסים כאלו כמו ברלינגטון וכו' כדי שתהיה נחיתה יותר רכה. אחרת תתעסקו יותר בלהבין את האנגלית מאשר להבין את החומר הנלמד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר