יוסי דייטש (צילום: נפתלי זאבי)
יוסי דייטש (צילום: נפתלי זאבי)

יוסי דייטש: "מבטיח לעשות בשנה הקרובה כל מה שאפשר כדי להפשיר את הקפאת הבנייה"

יוסי דייטש, סגן ראש העיר, מברך את העיר ותושביה לקראת השנה החדשה: "נאחל ונתפלל כי הקב"ה יכתוב ויחתום אותנו כולנו, ואת עירנו האהובה ירושלים לחיים טובים ולשלום"

פורסם בתאריך: 4.9.18 09:54

תושבי ירושלים היקרים,

ימים אלו הם הימים החשובים, הקדושים והמרגשים ביותר בשנה כולה. שנת תשע"ח עומדת להסתיים ואנו עומדים בפתחה של שנה חדשה. לפנינו ראש השנה ומיד לאחריו עשרת ימי תשובה ויום הכיפורים. הימים הללו, מעצם טבעם, הם ימים של תשובה ושל חשבון נפש אישי וציבורי, ימים של התכנסות והתבוננות, וקבלת החלטות טובות לעתיד.

כמי שמשרת את העיר ואתכם, התושבים, שנים רבות, ימים אלה הם זמן להסתכל לאחור, אל השנה שחלפה, לחשוב מה נעשה טוב ונכון בירושלים ומה ניתן לשפר, מה הצלחנו לפתור ואלו אתגרים ממתינים לפתחנו בשנה הבאה עלינו לטובה.

אתגר חשוב ומשמעותי במיוחד שאני מציב לעצמי לקראת השנה החדשה, הוא בניינה של ירושלים. אני מבטיח לעשות בשנה הקרובה כל מה שאפשר כדי להפשיר את הקפאת הבנייה בירושלים ולהחזיר את הבנייה בעיר, שתביא גם פריחה ושגשוג לעיר.

ערב השנה החדשה, אני מתחייב להמשיך ולשרת את ירושלים נאמנה, לעשות הכל למען שלומה, רווחתה ובניינה, להגביר את האחדות ולעשות את מה שטוב לעיר שהיא ליבו של העולם כולו.

אאחל לכם ולבני ביתכם שנה של שלום ושלווה, רווחה, בריאות ופרנסה טובה. בימי הכתיבה והחתימה בספר החיים, נאחל ונתפלל כי הקב"ה יכתוב ויחתום אותנו כולנו, ואת עירנו האהובה ירושלים לחיים טובים ולשלום. אמן ואמן. שנה טובה!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    יוסי דייטש נסיך!
    כמה איכות יש באדם הזה!
    מאללת לעצמינו שהוא יהיה ראש העיר שלנו!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר