אורי לופוליאנסקי, יוסי דייטש (צילומים: שמואל דריי, דוברות העירייה)
אורי לופוליאנסקי, יוסי דייטש (צילומים: שמואל דריי, דוברות העירייה)

ראש העיר לשעבר לופוליאנסקי: "דייטש הוא המתאים ביותר לכהן כראש העיר"

הדרמה בקרב הציבור החרדי: חיזוק משמעותי למועמד לראשות העיר יוסי דייטש - ראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי, איש סיעת 'דגל התורה' שהביעה תמיכה במשה ליאון, התראיין הבוקר לרדיו "קול חי" והתייחס לפילוג בקולות החרדים: "לוקח קצת זמן, אבל בסוף כולם יתמכו ביוסי דייטש והוא יהיה ראש העיר"

פורסם בתאריך: 18.10.18 10:11

המועמד לראשות העיר יוסי דייטש קיבל הבוקר (חמישי) חיזוק דרמטי ומשמעותי, כשראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי, חתן פרס ישראל, התייצב לימינו וקרא להצביע עבורו.



לופוליאנסקי, חשוב לציין, הוא איש סיעת דגל התורה, אשר ראשיה הביעו, כזכור, תמיכה במועמדות של משה ליאון. למרות זאת, לופוליאנסקי בדבריו מראה כי ככל הנראה קיימת מחלוקת פנימית בתוך הסיעה בסוגיית הבחירות בירושלים.

בראיון שהעניק הבוקר לרדיו קול חי, אמר לופוליאנסקי: ״יוסי דייטש הוא איש עשייה, שמכיר טוב מכולם את העיר ירושלים, עובד מבוקר עד ליל, פועל למען כל תושביה במשך שנים רבות, ומקובל על כלל הציבור בירושלים. תושבי ירושלים מבינים שגורל העיר נתון בידיהם והם לא יבחרו בכל אחד ובאנשים שאינם בקיאים בענייניה של העיר. לא עושים עסקאות על גורל וקדושת ירושלים. יוסי דייטש הוא האדם המתאים ביותר לכהן כראש העיר ירושלים".

לופוליאנסקי התייחס בראיון גם לפילוג שנוצר בקרב הקולות החרדים של יהדות התורה – כשאגודת ישראל מריצה את דייטש ואילו דגל התורה תומכת בשלב זה בליאון – ואמר: "לוקח קצת זמן, אבל בסוף כולם יתמכו בדייטש, והוא יהיה ראש העיר".

״אני מתרגש לקבל את תמיכתו של איש החסד, ידיד נפשי אורי לופוליאנסקי, ראש העיר בעבר וחתן פרס ישראל, שמפעל החסד שהקים, ׳יד שרה׳ הוא ממפעלי החסד החשובים בישראל ובעולם", אמר דייטש בתגובה לתמיכה שקיבל. "לופוליאנסקי יודע היטב מהי עבודת ראש העיר ומה דרוש על מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותמיכתו משמעותית ביותר עבורי. אני מתפלל כי גם אני, כשאשב על כיסא ראש העיר, אדע כמוהו להיות גשר בין המגזרים ולתת שירות במאור פנים לכל אזרח תושב ירושלים, נשים וגברים, חילונים, דתיים וחרדים, ערבים ויהודים״.

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפוליאנסקי היה איש של דגל התורה אך סטה! כיום שייך למפלגת הפלג הירושלמי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא לופוליאנסקי סטה אלא מפלגת דגל התורה סטתה מהקו השמרני שהתווה הרב שך ולאחריו הרב אלישיב והיום הפלג הירושלמי הוא דגל התורה האמיתי שגזלו אותה פוחזים ןגם את העיתון יתד נאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר