עדי לוי (צילום:פרטי)
עדי לוי (צילום:פרטי)

עדי לוי – מאמן כושר אישי בירושלים

פורסם בתאריך: 8.3.18 10:51

עדי לוי

גיל: 42
מכון כושר: מאמן אישי ומנהל חדר כושר במרכז אקדמי.

איך הגעת אל עולם הכושר: מאז ומעולם אהבתי את עולם הספורט, מעולם לא הייתי שמן, תמיד ניראתי פיזית בכושר והייתי מתאמן לסירוגין במשך חיי, עד שהייתה לי הפסקה באמת ארוכה שלא התאמנתי, בתקופה הזו באמת הזנחתי את עצמי, הרשתי לעצמי לאכול מכל הבא ליד ולעשות מה שבא לי, אני זוכר שחזרתי מטיול מחו"ל, הסתכלתי בתמונות מהטיול ולא זיהיתי את עצמי, לא הבנתי מי זה הבחור השמנמן שבתמונות, קיבלתי" סטירה מצלצלת" ומאותו רגע ידעתי שאני רוצה וצריך לחזור לכושר ואפילו לקחת את זה כמקצוע לחיים. באותו שבוע נרשמתי ללימודים בוינגייט וסיימתי בהצלחה רבה להיות מאמן כושר, לאחר מכן נפתח לי התאבון וגם המשכתי והוסמכתי כמאמן שחייה מקצועי, מאמן ספינינג, למדתי יציבה וקניזולוגיה, TRX, ועוד מספר קורסים והשתלמויות.. כל זה התחיל לפני מעל לעשר שנים ומאז אני עמוק בתחום הספורט והכושר.
סוג האימונים: אני כמאמן אישי מתאים את סוג האימון לכל מתאמן על פי צרכיו, מטרתו, גילו ויכולתו, כמובן בליווי תזונתי, תמיכה מקצועית ומתן מוטיבציה לאורך כל התהליך. מבחינת מיקום האימונים לקוחותיי יכולים לבחור אם יהיו בביתם, בפארק, בחוץ, בחד"כ, או בכל מקום אפשרי,הציוד יהיה מקצועי, מושקע ומותאם לכל רמת מתאמן, אפילו עד רמת ספורטאי מקצוען. רובו גם יישאר בבית המתאמן במידה וירצה, על מנת שיוכל לעשות גם" שיעורי בית " במידת הצורך.

 

 

אני מאמין (המוטו שלי): המוטו שלי הוא" no pain no gain but use your brain" שזה אומר שאנחנו כמתאמנים צריכים אמנם לאתגר את עצמנו אבל לעשות זאת בחכמה, עם שיקול דעת ובקצב הנכון. למרות שהספקתי כבר לנסות את כל סוגי האימונים על גופי וגם אפילו להתחרות ולזכות ב2 מדליות זהב ברציפות באליפות ישראל בפאוורליפטינג (הרמת כח) באיגוד GPA העולמי, אני עדיין מאמין שלא חייב לקחת את הגוף ל"קצה" היכולת באימון כדי להתקדם ולהגיע לתוצאות, המטרה העיקרית היא קודם הבריאות והימנעות מנזקים ופציעות.

יצירת קשר: טל. 054-4916669

לפייסבוק – עדי לוי מאמן כושר אישי
אימייל. [email protected]

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר