מועדון הכושר סקיי ג'ים (צילום: מני אלבז)
מועדון הכושר סקיי ג'ים (צילום: מני אלבז)

SKY GYM מועדון הכושר הכי ייחודי בירושלים. נקודה.

סקיי ג'ים: חדר כושר בירושלים שנותן לכם הרבה מעבר לכושר, אימון אישי או קבוצתי בשילוב מעקב אחרי תוצאות, ליווי, תמיכה, ייעוץ תזונתי, שירותי קואצ'ינג ועוד. "המטרה שלנו היא קודם כל לעזור לאנשים - להיות חזקים יותר, בריאים יותר, רגועים יותר וכן, וגם לאהוב את עצמם יותר"

פורסם בתאריך: 27.11.18 13:01

מני וליה אלבז, דמויות מוכרות בתחום הכושר בירושלים, רוצים להעביר לכם תורה שלמה שעיקריה הם כושר ותזונה נכונה כדרך חיים ולכן חדר הכושר שבבעלותם – "סקיי ג'ים" – הוא לא חדר כושר קונבנציונאלי כמו שאתם רגילים לראות. לליה ומני חשוב שתבואו להתאמן ולעשות ספורט ויחד עם זאת תלמדו דבר או שניים על הגוף שלכם, תלמדו לאהוב את עצמכם ותוך כדי התהליך גם תגיעו לתוצאות מדהימות. הגישה ההוליסטית הזאת מתבררת כנוסחה מנצחת. רק לאחרונה פתחו בני הזוג את הסטודיו המיוחד לצד המועדון לאימונים אישיים שלהם. אל דאגה גם בשיעורי הסטודיו לא יכנסו יותר מ- 12 מתאמנים בו זמנית ועדיין, באופן מפתיע, המחיר לא בשמיים. הרי אמרנו שזה לא מועדון סטנדרטי. מעבר לשיעורי זומבה יוגה פילאטיס וקיקבוקס מעביר מני גם אימוני כושר אישי ייחודיים לפי מודל שבנה על סמך הכשרתו וניסיונו רב השנים.

מני וליה אלבז - סקיי ג'ים (צילום: ליאור מזרחי)

מני וליה אלבז – סקיי ג'ים (צילום: ליאור מזרחי)

ממה מורכב המודל המיוחד של סטודיו סקיי ג'ים?

מני: "כמי שמגיל צעיר עוסק בכושר ובריאות, מאז ומתמיד היה חשוב לי לחזק את הצד הפיזי והנפשי תוך שימוש בטכניקות מגוונות. אני מפעיל את המתאמנים ומשתמש בכל מה שלמדתי, תוך כדי שאני מעביר להם את הגישה המיוחדת שלי ושל ליה כיצד מחזקים את הגוף והנפש בצורה נכונה, בריאה ולאורך זמן. אנחנו משתמשים במגוון של שיטות וגישות ומתאימים לכל אדם תוכנית ייחודית ואישית בהתאם ליכולותיו ולחיבור שיש לו עם הגוף שלו.

נקודת המוצא שלנו היא שכל אדם הוא שונה – גם מבחינת הרקע ותחומי העניין שלו, גם מבחינת הזמן הפנוי שיש לו, גם סדר היום וסדרי העדיפויות שלו ולכן אנחנו מתאימים לכל אחת ואחד תכנית מותאמת אישית וממשיכים גם לעקוב אחרי התוצאות וזאת כדי שכולם יצליחו להגיע למטרות שלהם בצורה המהירה והבטוחה ביותר".

סקיי ג'ים (צילום: מני אלבז)

אז במה אתם שונים מחדרי כושר אחרים?

ליה: "אנחנו לא משווים את עצמנו לאחרים. כל אחד והגישה שלו ואנחנו מכבדים את כולם. אנחנו עובדים אך ורק עם מתאמנים אישיים וקבוצתיים, תמיד עם ליווי והדרכה נכונה. אנחנו מאמינים שככה מגיעים לתוצאות מהר יותר, בצורה בריאה יותר ועם הנאה והתמדה רבות יותר. השיטה שלנו היא אישית וכוללנית – תחת קורת גג אחת, תוכלו לקבל אימון אישי או קבוצתי בשילוב מעקב אחרי תוצאות, ליווי, תמיכה, ייעוץ תזונתי, שירותי קואצ'ינג ועוד.
המטרה שלנו היא קודם כל לעזור לאנשים – להיות חזקים יותר, בריאים יותר, רגועים יותר וכן, וגם לאהוב את עצמם יותר. לא משנה מה המטרה שלך, נתחיל את התהליך באבחון של המצב הרפואי, הפיזי והרקע הספורטיבי ובהתאם לאלה, נבנה תכנית אימונים מותאמת ליכולות ולמטרה. אנחנו לא מניחים שכל מי שמגיע אלינו בהכרח רוצה לרדת במשקל או להיות שרירי. יש לא מעט מתאמנים שזה בכלל לא מעניין אותם והם פשוט רוצים להיות בריאים יותר. המטרה שלנו היא להניע את המתאמנים שלנו לאורח חיים בריא לאורך זמן ולכן שילבנו גם את נושא הקואצ'ינג כחלק מהקונספט. החכמה היא לשמור על זה ולנהל אורח חיים בריא וכאן אנחנו שמים את הדגש. זה הייחוד שלנו – תוצאות שנשמרות לאורך זמן".

מני: "ההצלחה של המתאמנים שלנו מבוססת על המון גורמים: שיטת אימונים ייחודית ומותאמת אישית, מעקב ומסגרת תומכת, גיוון האימונים והקפדה על טכניקת עבודה, הנאה, גישה חיובית, הקשבה, העצמה ועוד המון פרטים קטנים שהופכים את המתאמנים שלנו לסיפורי הצלחה. אבל מה שהכי חשוב בעינינו זה לא רק התוצאות הטכניות – חשוב לנו שאנשים ייצאו מלאי בטחון ואמונה ביכולות שלהם ויזכרו שאפשר גם לבלות באימון. אנחנו כל הזמן לומדים ומתמחים כדי להעשיר את ארגז הכלים הטיפולי שלנו – תחום הכושר, הקואצ'ינג, הרצאות ולימודי תזונה וגם לימודים רוחניים יותר – כי מבחינתנו האיזון בין גוף לנפש הוא הכרחי".

צוות מועדון הכושר סקיי ג'ים (צילום: מני אלבז)

צוות מועדון הכושר סקיי ג'ים (צילום: מני אלבז)

תרחיבו לגבי הקואצ'ינג?

ליה: "מי שרוצה לעשות שינוי בדרך חיים צריך לעבוד מהחוץ פנימה ומבפנים לחוץ. זה שילוב מנצח! אנחנו נותנים דגש על מושגים כמו אכילה רגשית, בודי פוזיטיב והתפתחות אישית. וזה מורגש גם ביחס של הצוות שלנו. כושר הוא רפואה מניעתית, והקשר בין ספורט להורדת סטרס ידוע לכולם. לאנשים רבים עצם ההגעה לאימון במקום לשבת מול הטלוויזיה זה ניצחון שתורם המון לביטחון העצמי, ולתחושת המסוגלות שלהם. חשוב לנו שאנשים יבינו שהחוזקות שלהם בתחומים שונים בחיים יעזרו להם להתמיד ולסגל לעצמם חיים מאוזנים ובריאים יותר וזה עובד גם להיפך – ככל שילמדו כלים חדשים של ניהול זמן והתמדה כך גם יוכלו להשליך את זה על תחומים אחרים בחייהם".

יש לכם טיפ מנצח כיצד משלבים כושר ותזונה בחיים העסוקים של כולנו?

"דבר ראשון, זאת ההכרה שהזמן שמשקיעים בכושר זה לא פינוק אלא בריאות. חשוב להפסיק להגיד לעצמך 'אין לי זמן' אלא לפנות זמן (נניח, במקום עוד שעה של בהייה בסמארטפון) ופשוט להכנס לזה. מבטיחה שאחרי כמה פעמים זה הופך לבילוי לכל דבר! בנוסף, במקום להגיד 'זה קשה' – להתחיל לחשוב על כושר ותזונה כאתגר. זה פשוט חשיבה חיובית שעצם הניסוח של הדברים הופך אותם לאפשריים. חשוב גם לוותר על הפרפקציוניזם – לא גישה של 'הכל או כלום' – תעשו מה שאפשר, זה עדיף מכלום ויקרב אתכם עוד צעד לעבר המטרה. צאו לדרך!

 

SKY GYM

רחוב הפרסה 3 תלפיות – קניון רב מכר

לפרטים נוספים: 02-5335220

לאתר סקיי ג'ים

לפייסבוק סקיי ג'ים

 

 


כתבה שיווקית


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר