(צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

משבר הקורונה – גם טורקיש איירליינס מצמצמת את מספר הטיסות לישראל

החלטת משרד הבריאות להכניס לבידוד ביתי של 14 ימים את כל מי שמגיע לישראל ממשיכה להשפיע על ענף התיירות, וכעת גם טורקיש איירליינס מצמצמת את מספר הטיסות. וירג'ין אטלנטיק, דלתא ואייר בלטיק מפסיקות את הטיסות לישראל לחלוטין

פורסם בתאריך: 12.3.20 10:09

על פי הנחיית משרד הבריאות, כל השבים לישראל, מכל יעד בעולם, החל מתאריך 9/3/2020 בשעה 20:00, נדרשים להיכנס לבידוד ביתי למשך 14 ימים ממועד חזרתם לישראל. הנמצאים בבידוד ביתי נדרשים לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות. הנחייה זו, שתחול גם על תיירים לישראל החל מה-12/3, החריפה באופן דרמטי את הפגיעה בענף התיירות, וצמצמה את מספר הטסים מישראל ואליה בצורה חדה.

טורקיש איירליינס, אחת מחברות התעופה הפעילות ביותר בנתב"ג, הודיעה כי תצמצם את מספר הטיסות בקו תל אביב-איסטנבול מ-50 טיסות בשבוע ל-14 טיסות בלבד. גם חברות התעופה וירג'ין אטלנטיק ודלתא איירליינס הודיעו כי יפסיקו לחלוטין את הטיסות מתל אביב לארה"ב ולבריטניה, וחברת אייר בלטיק הודיעה כי תפסיק את הטיסות בקו ת"א-ריגה.

ישראלים רבים מתלוננים על קשיים ביצירת קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של חברות התעופה, אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות השונות. ניתן למצוא פרטים אודות זכאות הלקוחות במקרה של ביטולי טיסות במדריך המיוחד שהכינה הרשות להגנת הצרכן בנושא.

חלק גדול מחברות התעופה אינן מפעילות מוקד שירות לקוחות בעברית, עובדה המקשה על ישראלים רבים לממש את הזכויות שלהם באופן מלא. ניתן למצוא ריכוז של פרטי מוקדי שירות הלקוחות של חברות התעופה בישראל באתר sherut.org.il.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר