עובדי התיאום למטופלים אונוקלוגיים בכללית (צילום: דוברות כללית מחוז ירושלים)
עובדי התיאום למטופלים אונוקלוגיים בכללית (צילום: דוברות כללית מחוז ירושלים)

כללית: מתאם שירות למטופלים אונקולוגיים

שירות חדש ילווה את המטופל באופן אישי, וידאג למיצוי הזכויות שלו בנושא 

פורסם בתאריך: 26.9.17 10:41

בשורה למטופלים אונקולוגיים תושבי העיר: מחוז ירושלים של קופת חולים כללית מציע שירות חדש – מתאם שירות אדמיניסטרטיבי בתחום האונקולוגי, שתפקידו ללוות באופן אישי מטופלים לאורך תקופת התמודדותם עם מחלת הסרטן ועם הטיפולים המורכבים.

בשלב ראשון, הוכשרו 20 מתאמים, אשר כבר החלו להעניק שירות במרפאות השונות של כללית ברחבי המחוז. בחודשים הקרובים יוכשרו עוד עשרות מתאמים.

בכללית מציינים כי מטופלים אונקולוגיים מתמודדים כל העת לא רק עם השלכותיה הפיזיות של המחלה. הם מצויים במציאות מורכבת שבה עליהם לבצע תיאום מול נותני שירות שונים, ולהתמודד עם תחושות של אי ודאות ועם חוסר הידע בנוגע לזכאויות ולזכויות המגיעות להם. קשיים אלה מכבידים מאוד על המטופל על בני ומשפחתו. על רקע זה, הוחלט בכללית למנות מתאמי שירות אדמיניסטרטיביים במרפאות השונות, שיעניקו ליווי אישי למטופלים.

 

המרכז הרפואי של שירותי בריאות (צילום: דוברות כללית)

המרכז הרפואי של שירותי בריאות (צילום: דוברות כללית)

מנהל מחוז ירושלים של כללית, יורם סגל, מספר: "תפקיד מתאם השירות הוא בעל ערך ומשמעות רבה למטופל האונקולוגי, הנדרש להתמודדות רבה ומורכבת. המטרה שלנו היא 'להיות שם' עבור המטופלים שלנו בזמן שהם זקוקים לנו, לסייע ולהקל עליהם ועל בני משפחותיהם מראשית הדרך, ולספק להם מעטפת תומכת ככל הניתן".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר