ד"ר ישי פאליק (צילום: באדיבות מאוחדת ירושלים)
ד"ר ישי פאליק (צילום: באדיבות מאוחדת ירושלים)

מאוחדת ירושלים: מנהל חדש לבית החולים משגב לדך

ד"ר ישי פאליק, מומחה ברפואת עיניים ומומחה במינהל רפואי, מונה למנהל המרכז הרפואי. ד"ר פאליק: "נמשיך לעשות הכל על מנת להצדיק את אמון הלקוחות"

פורסם בתאריך: 14.5.18 11:14

ד"ר ישי פאליק מונה למנהל המרכז הרפואי משגב לדך מבית קופת חולים מאוחדת בירושלים. ד"ר פאליק הוא מומחה ברפואת עיניים בתחום השתלות הקרנית, ניתוחי קטרקט ורפרקציה ומומחה במינהל רפואי. בתפקידו הקודם הוא ניהל את מחלקת נהלים וסטנדרטים במשרד הבריאות, והוביל את התוכנית הלאומית למניעת זיהומים.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מקופת חולים מאוחדת נמסר השבוע כי "המרכז הרפואי משגב לדך מוביל בשנים האחרונות מהפכה בקידום ובפיתוח הרפואה הציבורית. לקוחות קופת חולים מאוחדת זכאים לעבור במשגב לדך ניתוחים, הכלולים בסל הבריאות, ללא עלות ובזמינות גבוהה בהרבה מזמן ההמתנה הממושך בבתי חולים ציבוריים".

ד"ר יובל וייס, מנהל מחוז ירושלים של קופת חולים מאוחדת: "אנחנו שמחים שד"ר ישי פאליק הצטרף לשורותינו ויתרום מכישוריו וניסיונו העשיר בניהול משגב לדך. מאוחדת – כקופה המובילה במחוז ירושלים, משדרגת כל העת את שירותיה לטובת לקוחותיה, וכיום יש לחברי מאוחדת מרכז רפואי משלהם, ללא עלויות וללא המתנה ועל ידי טובי המומחים בתחומם".

בית החולים משגב לדך (צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

ד"ר פאליק מוסיף: "אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש ברפואה – רפואה מותאמת אישית. במרכז הרפואי משגב לדך אין המדובר רק על שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אלא גם על היחס האישי והשירות הפרואקטיבי למטופלינו. אנו מתחייבים לספק את כלל השירותים הרפואיים במקצועיות, איכות ושירות מיטביים. יחד נמשיך לעשות הכול על מנת להצדיק את אמון המטופלים בנו כבחירה הראשונה בבואם לקבל טיפול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר