אמרי בן עמי, משה מרגליות (צילומים: יח"צ, קובי גדעון-לע"מ)
אמרי בן עמי, משה מרגליות (צילומים: יח"צ, קובי גדעון-לע"מ)

ראש הסגל בלשכת ראש העיר יעזוב את תפקידו; המועמד החדש לתפקיד – משה מרגליות

ל"כל העיר" נודע כי ראש הסגל אמרי בן עמי יסיים את תפקידו ויעבור לשמש בתפקיד בכיר בקרן לירושלים; במקומו ייכנס משה מרגליות, בכיר לשעבר בבית הנשיא - מינויו יובא לאישור מועצת העירייה ביום חמישי הקרוב, 26.9

פורסם בתאריך: 24.9.19 16:08

ל"כל העיר" נודע כי אחרי פחות משנה בתפקיד – ראש הסגל בלשכת ראש העיר עו"ד אמרי בן עמי יעזוב את תפקידו. את בן עמי יחליף משה מרגליות, לשעבר בעל תפקיד בכיר בבית הנשיא. מינויו של מרגליות יעלה להצבעה בישיבת המועצה הקרובה בעוד יומיים, יום חמישי, 26.9.

בן עמי התמנה לתפקיד ראש מטה קשרי קרן-עירייה בקרן לירושלים – המינוי אושר בדירקטוריון הקרן. בן עמי מוסר ל"כל העיר": "אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון על האמון הרב, על תקופה מאתגרת ומלמדת לה זכיתי במחיצתו, על החוכמה, העשייה, הנחישות ובעיקר על היותך בן אדם. אני עוזב את תפקידי בסיפוק רב ובתחושה שהשגנו את המטרה שקבענו. אני נרגש לעבור לתפקיד בקרן ירושלים, ורואה בו הזדמנות גדולה להחזרת מקומה המשמעותי והמהותי של הקרן עבור העיר ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אמרי בן עמי (צילום: שלומי כהן)

אמרי בן עמי – באולם מועצת עיריית ירושלים (צילום: שלומי כהן)


בלשכת ראש העיר מדגישים כי "עו"ד בן עמי קיבל על עצמו מראש את תפקיד ראש הסגל לזמן מוגבל ולמטרה זו, וכעת ממשיך לאתגר הבא. במסגרת תפקידו כראש הסגל, אמרי שימש גם כמשקיף בוועד המנהל של קרן ירושלים, וכן בתאגידים העירוניים".

בעירייה מספרים כי "לפני מספר שבועות פנה ראש הסגל לראש העיר וביקש את הסכמתו להמשיך לאתגר הציבורי הבא, לאחר שהיה ברור כי הלשכה מיוצבת ומסייעת כנדרש לראש העיר. ראש העיר, משה ליאון, נתן את הסכמתו וברכתו, הגם שהיה מעדיף שאמרי ימשיך בתפקידו".

עו"ד בן עמי מונה עם כניסת ראש העיר משה ליאון לתפקידו לאחר ניצחונו בבחירות שנערכו בנובמבר 2018. בן עמי ליווה את ליאון לאורך מרבית שנותיו כחבר מועצה, אולם באחרונה, כך טענו גורמים שונים בפני "כל העיר", יחסי העבודה בין השניים לא היו כתמול שלשום.

ראש הסגל בלשכת ראש העיר הוא תפקיד בעל אחריות גדולה, בין השאר נרשמת אחריות על ממשקי העבודה של ליאון מול סגני ראש העיר וחברי המועצה – מדובר במשרת אמון ובאחד האנשים הכי קרובים לראש העיר.

ראש העיר משה ליאון הודה לבן עמי על עבודתו ועל תרומתו, ומסר: "אני מבקש להודות לאמרי שהיה לצידי בשנתיים האחרונות, מתוכן כשנה בתפקיד ראש הסגל, על השירות המצוין ותרומה רבה. אני רואה בקרן ירושלים שותפה אסטרטגית בבניין העיר ומבקש להשיב את שיתוף הפעולה ההדוק והנדרש בין הנהגת העיר לבין הנהגת הקרן, לרמה שהיתה נהוגה בתקופת ראש העיר טדי קולק. אני שמח על החלטת הקרן למנות את אמרי לשורותיה והענקתי לו את ברכת הדרך. אין לי ספק כי בתפקידו החדש אמרי יתרום רבות לקרן ולירושלים, כפי שתרם ללשכת ראש העיר בשנה האחרונה. אני מבקש לברך את משה מרגליות לרגל כניסתו לתפקיד ראש הסגל ולאחל לו ולנו הצלחה רבה".


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


ראש הסגל החדש בלשכת ראש העיר – מרגליות, בן 34, רס"ן במיל', יסיים את תפקידו כיועץ ומנהל הסיורים והאירועים של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. הוא מילא שורה של תפקידי מפתח בבית הנשיא החל משנת 2006. החלפת ראשי הסגל תתקיים בתחילת חודש נובמבר.


משה מרגליות (צילום: מתוך פייסבוק)

משה מרגליות (צילום: מתוך פייסבוק)


 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אחד שיודע

    הפסד גדול לעיריית ירושלים!
    בהצלחה לעו״ד בן עמי שעוד יגיע רחוק

  2. אלעזר

    מכיר אותו אישית ! בחור מדהים ומיוחד משה מרגליות בהצלחה גדולה לך משה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר