הפגנת ההורים בלוד (צילום: פרטי)
הפגנת ההורים בלוד (צילום: פרטי)

עשרות הפגינו מול הבית שבו שוהה המטפלת מגילה שחשודה בהתעללות: "לא ניתן לך שקט עד שתשבי בנוה תרצה"

החשד להתעללות בפעוטון בגילה: עשרות הורים הפגינו אתמול בלילה (ב') בלוד, מול הבית שבו שוהה המטפלת החשודה כוכבית היצקלמז. ההורים קראו לה: "העלית את רף האכזריות לשחקים"

פורסם בתאריך: 8.10.19 10:14

עשרות הורים הפגינו אתמול בלילה (שני) בלוד – מול הבית שבו שוהה כוכבית היצקלמז, המטפלת משכונת גילה החשודה בהתעללות בפעוטות. ההורים קוראים להעמיד לדין את המטפלת ומבטיחים כי לא מדובר בהפגנה האחרונה.

ההורים הניפו שלטי מחאה, שעליהם נכתב בין השאר: "הורים מפסיקים לשתוק"; "לא נוותר, לא נשבר"; "תתעוררו זאת מכת מדינה"; יש עניין לציבור".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אין מספיק מילים זוועתיות כדי לתאר את המעשים שלך", כך קראה אחת האמהות במגאפון לעבר הבית בלוד. "התחייבנו שלא ניתן לך שקט עד שתשבי במקום שאת צריכה להיות – נוה תרצה"; "כוכבית, אנחנו כאן כדי להקשות עליך עוד. לא רק שבגדת ביקר לנו מכל בצורה מזעזעת, לא רק שהעזת לחלל את הדבר הכי טהור, לא רק שהעלית את רף האכזריות לשחקים. את גם מעזה להסתובב בינינו כאחת האדם. זה לא יקרה".



האמא הוסיפה וקראה לה: "אני מבקשת שתעשי את הדבר היחיד, המעשה המכובד היחיד שיהיה כתוב לזכותך – לצאת מהבית ולהסגיר את עצמך למשטרה".

"אנחנו מפגינים בלוד כי אנחנו משמיעים את קולנו", מספרת אמא לפעוט. "כוכבית השתחררה ממעצר בית בחודש אוגוסט, כעת התיק שלה אמור לעבור לפרקליטות ואנחנו לא יודעים מה קורה איתו בכלל. היא מסתובבת חופשי וממשיכה בחייה, כאילו לא קרה דבר".

"בסופו של דבר אנחנו נמצאים מול מערכת משפט כושלת", אומרת האמא, "לא נשאר לנו דבר מלבד להשמיע את קולנו, יש כאן עניין לציבור, היא צריכה לשבת מאחורי הסורגים".


כוכבית היצקלמז, אילוסטרציה של גן ילדים (צילומים: מתוך פייסבוק, תמר הירדני)

כוכבית היצקלמז, אילוסטרציה של גן ילדים (צילומים: מתוך פייסבוק, תמר הירדני)


היצקלמז, כפי שפורסם ב"כל העיר" נעצרה בחודש יולי על ידי משטרת ירושלים בחשד להתעללות בפעוטות בתוך הפעוטון שהפעילה בביתה. היא חשודה ב-11 מקרים. לפי החשד היצקלמז טלטלה תינוק כבן שנה, ובכך גרמה לאשפוזו – התינוק סובל מפגיעה מוחית. הפעוטון נסגר על ידי משרד העבודה. מעצרה הוארך שלוש פעמים, כאשר הפעם האחרונה היתה ב-31.7.19. בתחילת חודש אוגוסט שוחררה היצקלמז על ידי בית משפט השלום בירושלים למעצר בית בתנאים מגבילים למשך 11 ימים, מאז לא הוארכו תנאי מעצר הבית. כמו כן, נאסר עליה לצאת מהארץ למשך 180 ימים.

יש לציין כי היצקלמז, באמצעות סנגורה עו"ד עמית בר-טוב, מכחישה את העבירות וטוענת לחפותה. לדברי עו"ד בר-טוב, "מדובר בתלונות של הורים שהוגשו למשטרה כאשר הבסיס שלהם תמונות שהחשודה צילמה עם הסברים, והעבירה להורים בזמן אמת. כאשר בעצם היא רצתה להראות בדיוק מה קרה, היא לא התחבאה".

"ההפגנה הזו היא עבור הילדים של כולנו", מדגישה האמא, "יש כאן הורים לפעוטות שהיו בגן שלה, והורים שמזדהים איתנו, היא עשתה מעשים נוראים לבתי ולעוד ילדים ואני לא אשכח את זה. אני רוצה שהיא תבין לפני יום כיפור שהיא טעתה ושהיא תבקש סליחה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    חולי נפש! אנחנו מדינת חוק! אתם לא רשות שופטת ולא מבצעת. תפסיקו לחשוב שמותר לכם להרוס חיים של סביבה שלמה רק כי אתם קורבנות. גם לקורבן לא מותר הכול. אתם והמשפחה מנס ציונה וקורבנות כרמל מעודה כולכם אלימים פשוט רק על מי שחלש מכם. חבל שאת כול האנרגיות האלה אתם לא מוצאים כדי סתם לשבת מכורבלים עם הקטנטנים בבית. חבל שאתם לא פועלים בערוצים חוקיים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר