עטיפת הסינגל השלישי "עץ של אהבה" - ישראל בונדק (צילום מסך)
עטיפת הסינגל השלישי "עץ של אהבה" (צילום מסך)

פרויקט ההנצחה המוזיקלי לאימו של ישראל בונדק: הסינגל השלישי "עץ של אהבה" באוויר

ישראל בונדק, האמרגן הירושלמי, ממשיך לרגש בסינגל שלישי - "עץ של אהבה", שיצא במסגרת פרויקט ההנצחה המיוחד לזכרה של אימו סבריה בונדק ז"ל: "המסר הגדול ביותר בסינגל הוא כיבוד הורים"

פורסם בתאריך: 4.11.19 14:51

מסע ההנצחה של ישראל בונדק לזכר אימו נמשך: האמרגן הירושלמי בונדק הוציא לפני כארבעה שבועות סינגל שלישי להאזנה ביוטיוב, זאת במסגרת פרויקט ההנצחה המוזיקלי לזכרה של אימו סבריה בונדק ז"ל, שנפטרה לפני כשלוש שנים. הפרויקט צפוי לכלול בסופו של דבר חמישה שירים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


את השיר החדש, "עץ של אהבה", מבצע אוריאל שלומי והוא נכתב על ידי ישראל בונדק ויוסי גיספן, לחן – דורון אלימלך ובונדק. "לשיר קוראים 'עץ של אהבה' והטקסט שלו הוא מכל חיי", מספר בונדק ל"כל העיר". "המטרה היא להעביר למאזינים בסינגל השלישי את הפתגם 'אמא יכולה לגדל עשרה ילדים, אך עשרה ילדים לא יכולים לגדל אמא אחת'. אבל המסר הגדול ביותר בסינגל הוא כיבוד הורים, לכל אותם האנשים שלא מקפידים לכבד את הוריהם מספיק".



כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר" בונדק נפרד מאימו, סבריה בונדק ז"ל, בספטמבר 2016. בונדק היה קשור מאוד לאימו, ובעקבות מותה הוא החל להוציא אל הפועל פרויקט הנצחה מיוחד שיכלול, לפי תכנונו, חמישה שירים שכולם יוקדשו לאימו. הסינגל הראשון, שיצא לפני כשנתיים שהינו  דואט של אתי לוי וזהבה בן, הינו "לעת זיקנה עזבוה", על שם הפרויקט. הסינגל השני – 'יאמי דָיֶה', שיצא בשנה שעברה בכורדית – שפת האם של אימו, נכתב על ידי הסופר יצחק ברוך, מבוצע על ידי זמר העדה הכורדית אהרון מנחם, שגם הלחין את השיר. על העיבודים וההפקה המוסיקלית – תומר עג'ם.

השיר 'עץ של אהבה', כאמור, שוחרר להאזנה לפני פחות מחודש ביוטיוב. את הזמר אוריאל שלומי הוא מתאר: "מדובר בזמר עם איכויות ווקאליות שאין אותם היום במוזיקה המזרחית".


ישראל בונדק (צילום: עצמי)

ישראל בונדק (צילום: עצמי)


"לאחר שאמי נפטרה", מוסיף ומספר בונדק. "אני מקפיד להנציח אותה בכל גופי התקשורת ללא הפסקה. כל הפרויקט למענה, כאשר אני מבליט את שמה בתוך הטקסט של השיר. בנוסף, הפרויקט דוגל במוזיקה המזרחית האותנטית של פעם – אני שמח מאוד שהרבה מאוד אנשים מתחברים, אני מקבל תגובות מפרגנות ומרגשות בכל המדיות האפשריות".


עטיפת הסינגל - ישראל בונדק ואימו סבריה בונדק ז"ל

עטיפת הסינגל הקודם – ישראל בונדק ואימו סבריה בונדק ז"ל





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר