מרים פרץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מרים פרץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחתה של הנערה מרים פרץ ז"ל תוקפת את הפרקליטות: "דם הבת שלנו הפקר"

הבוקר הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מג'ד עליאן בגין עבירה של הדחת קטין לסמים מסוכנים; משפחתה של הנערה מרים פרץ ז"ל זועמת על הפרקליטות שלא האשימה אותו בעבירת המתה

פורסם בתאריך: 6.11.19 13:12

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה  הבוקר, רביעי, לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מג'ד עליאן (55) בגין הדחת קטינה לסמים מסוכנים וכן החזקה ושימוש בסם מסוכן.

אחרי הגשת כתב האישום משפחת פרץ זועמת: "דם הבת שלנו הפקר", כך מוסרת המשפחה שציפתה כי עליאן יואשם בעבירת המתה.

עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את המשפחה, מוסר בתגובה לכתב האישום: "המשפחה מאוכזבת שהפרקליטות לא ייחסה בשלב זה עבירת המתה לנאשם. יחד עם זאת, בשיחה עם הפרקליטים המטפלים בתיק ובהם סגן פרקליט מחוז ירושלים ארז פדן, ועו"ד שרית רייך, נמסר לי מפורשות שהם בוחנים אפשרות זו וממתינים לתוצאות בדיקות המשפחה. מצפה שהבדיקות יגיעו במהרה. כמו כן, לא ננוח ולא נשקוט עד שהרוצח הזה יבוא על עונשו, המשפחה תלווה את התיק ותעשה הכל על מנת שפושע שלקח נערה, הדיח אותה,סימם אותה ואף גרם למותה, לא יתחמק מעונש".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי כתב האישום ביום 23.10.19 בסמוך לשעה 17:00 הגיע עליאן לתחנה למכירת סמים ליד התחנה המרכזית בתל אביב, וזאת על מנת לרכוש סמים מסוכנים מסוג הרואין ומתאמפטאמין. בסמוך לתחנת הסמים הוא פגש את מרים פרץ ז"ל, בת ה-17, שביקשה ממנו שירכוש עבורה סמים מסוכנים בתחנת הסמים. פרץ ז"ל נתנה לנאשם סכום כסף, "והנאשם נכנס לתחנת הסמים ורכש שתי מנות סם מסוג הרואין. לאחר מכן, לקח הנאשם את המנוחה לגן ציבורי סמוך, ושם נתן למנוחה מנה אחת של סם מסוג הרואין ומנה אחת של מתאמפטאמין, וכן השתמש בעצמו בסם", כך נטען בכתב האישום.


הכניסה לבית המשפחה של מרים פרץ ז"ל (צילום: פרטי)

הכניסה לבית המשפחה של מרים פרץ ז"ל (צילום: פרטי)


בכתב האישום נכתב כי לאחר מכן נתנה פרץ ז"ל לנאשם כסף נוסף על מנת שיקנה מנה נוספת של סם מסוג הרואין, "הנאשם לקח את המנוחה למלונית על מנת לשהות שם את הלילה. לאחר מכן עזבו הנאשם והמנוחה את המלונית ונסעו באוטובוס לירושלים, ובסמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר הגיעו לבית משפחתו של הנאשם בבית צפאפא". כשהשניים הגיעו לביתו של עליאן הוא נתן לפרץ ז"ל מנת סם נוספת מסוג הרואין, וכן השתמש בעצמו. "כשתי דקות לאחר מכן התחילה המנוחה לרעוד ולקפוץ את ידיה, למשך מספר שניות", כך מתואר בכתב האישום. "כעבור כמה דקות הלכו הנאשם והמנוחה לישון. זמן מה לאחר מכן, יצא הנאשם מהחדר להשיג מנת סם נוספת, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, בעודה שכובה בחדר, נפטרה הקטינה".

פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה מבית המשפט המחוזי בירושלים להאריך את מעצרו של עליאן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בין השאר מצוין בבקשה כי הנאשם מחזיק בשורה ארוכה של הרשעות בעבירות סמים.

עו"ד שרית רייך אבניאל מפרקליטות מחוז ירושלים מוסרת כי "כתב האישום שהגישה היום פרקליטות מחוז ירושלים מבטא את החומרה היתרה באספקת סמים מסוכנים לקטינים, אוכלוסייה חשופה ופגיעה במיוחד, ואת הסיכון הרב בחשיפת נערים וצעירים לשימוש בסמים. בהתאם לכך ייחד המחוקק עבירה שעונשה עד 25 שנות מאסר למעשה זה של אספקת סמים לקטינים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הייתם צריכים לשמור יליה שלא תגיע למצב הזה…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרים פרץ ז׳ל !! אני לא מבין על מה המשפחה תוקפת את הפרקליטות , הם היו צרכים לשמור עליה שהייתה בחיים ,שלא תדעו עוד צער,

  3. מרים

    שני המגיבים סתומים לגמרי…
    לא מבינים כלום מהחיים…עליכם שמרו כל החיים ?? בחיים לא עשיתם משהו בניגוד לדעת הוריכם ???

  4. אם

    הפרקליטות שמאל קיצון מטיחת ומחפה על ערבים מחבלים רוצחים בשיטות שונות גם באונס הילדה בת ה7 מטיחים
    ותופרת בקלות תיקים לקטינים מיזרחים חסרי ישע
    לא תיתכן עוד ההפקרות המושחתת הזו המיתנהלת בפרקליטות חיבים לתת את הדין

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר