טיילת רות ברעם (צילומים: אבי חדד)
(צילומים: אבי חדד)

ארנונה: המפגעים בטיילת השכונתית – ככה מתקנים ליקויים?

"העירייה ביצעה חצי עבודה; במקום להחליף את המרצפות השבורות - הדביקו אחת לשנייה", מתאר דייר בארנונה. העירייה: "כל המפגעים יתוקנו"

פורסם בתאריך: 19.11.19 13:04

בטיילת השכונית בארנונה נרשמו בשבועות האחרונים מפגעים, כמו למשל מרצפות שבורות, עמוד תאורה תקול וחוטי חשמל חשופים שעלולים לסכן את העוברים והשבים. תושבים מספרים כי לאחר שהתלוננו בעירייה על המפגעים, אכן נשלח צוות עירוני לתקן אותם, אולם לטענתם הטיפול לא בוצע כראוי. מדובר בטיילת רות ברעם, שממוקמת סמוך לרחובות ישראל אלדד, אליהו לנקין ויצחק בן דור.

"העירייה ביצעה חצי עבודה", טוען ומתאר אבי חדד, דייר שמתגורר באזור בשיחה עם "כל העיר". "בטיילת רות ברעם בשכונת ארנונה הצעירה, סמוך לגן המשחקים ישנם מספר מפגעים שעליהם דיווחתי כמה וכמה פעמים לעירייה. הם טופלו חלקית. במקום להחליף את המרצפות השבורות, הם פשוט תיקנו אותם עם אותן מרצפות שבורות, הדביקו אחת לשנייה. ועמוד התאורה, שהוחלף לפני שבועיים על ידי פקחי העירייה, רופף ולא עובד".


מפגע המרצפות - לפני ואחרי בטיילת ברעם (צילום: אבי חדד)

מפגע המרצפות – לפני ואחרי (צילום: אבי חדד)


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"זה פשוט לשים פלסטר", מוסיף ואומר חדד. "לפני שבועיים פניתי למוקד העירייה, ואמרו לי שיבואו לתקן את התקלות בעמוד התאורה ויטפלו בזה, מאז כלום לא קרה, פשוט זלזול בפניות התושבים. מדובר בטיילת שאליה מגיעים ילדים כדי לשחק בגן השעשועים במקום. חשוב לתקן את המפגעים".


עמוד התאוה בטיילת רות ברעם בארנונה (צילום: אבי חדד)

עמוד התאורה בטיילת רות ברעם בארנונה (צילום: אבי חדד)


לדברי חדד, הוא פנה כמה פעמים לגורמים בעירייה בנושא המפגעים, ודיווח עליהם באמצעות האפליקציה אך, פניותיו לא טופלו כראוי. "הריצוף לא תוקן במלואו המרצפות עדיין שבורות, זאת במקום להחליף למרצפות חדשות, ועמוד התאורה שהחליפו נתמך על ידי אבנים שהונחו. לא בוצעו חיזוקים כראוי – מדובר מפגעים בטיחותיים, למה צריך ולחכות כל כך הרבה על מנת שיטפלו במפגעים האלה אם בכלל?".

מהעירייה נמסר כי "נקבעה פגישה עם המתלונן וכל המפגעים יתוקנו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר