הבנייה ברחוב אליהו מרידור (צילומים: פרטי)
הבנייה ברחוב אליהו מרידור (צילומים: פרטי)

פסגת זאב: ברחוב אליהו מרידור זועמים על חברת הבנייה י.ד בראזני

לטענת הדיירים בבניינים מספר 55-51, בעקבות עבודות להוספת שתי קומות שמבצעת החברה, הבניינים מוצפים במים והמעליות התקלקלו. עוד טוענים הדיירים: "פנינו לחברה, שלא נותנת מענה". מחברת י.ד ברזאני נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה החברה פעלה לתיקון התקלה; טענות הדייר מוגזמות"

פורסם בתאריך: 10.12.19 20:15

תושבי רחוב אליהו מרידור בפסגת זאב, מתלוננים על העבודות שמבצעת חברת י.ד בראזני. לטענתם, בעקבות בניית קומות נוספות בבניינים שמספרם 55-51 על ידי הקבלן, הדיירים סובלים מהצפות מים בחדרי המדרגות, רטיבות בקירות, בעיות חשמל, ומעלית מקולקלת.

"יש בעיות בבניין, אך ההצפות שנהיו לנו בעקבות הגשם עברו כל גבול", מספר בשיחה עם "כל העיר" דייר שמתגורר בבניין מספר 53. "בעקבות הוספת הקומות בבניין נהיו לנו הצפות ברמה שאי אפשר להאמין. בנוסף, העובדים של חברת י.ד ברזאני השאירו את הגג פתוח, המים חדרו למעלית בבניין והשביתו אותה. המעלית לא עובדת, כל המערכת שלה התקלקלה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לטענת הדייר המתלונן, דיירי הבניינים ניסו לפנות אל חברת י.ד בראזני בנושא, על מנת לקבל בבעיות שנוצרו אך הם לא קיבלו מענה. "ניסינו לפנות לחברה המון פעמים, גם דרך קבלן המשנה שהוא שלח, ושום דבר לא עזר", מציין הדייר.



"בגשמים ביומיים האחרונים, כל חדר המדרגות הוצף במים", הוא ממשיך ומספר. "אני עוד לא יודע בכמה להעריך את הנזקים בבניין. אלו בניינים חדשים, אבל אנו חיים ככה ולא אכפת להם. אנחנו לא צריכים לחיות ככה, אנו לא נגד הבנייה, אבל לא מטפלים בבעיות ואין התייחסות – אנחנו חיים בתנאי מעברה, זה לא צריך להיות ככה".



דייר נוסף שמתגורר בבניין מספר 53 מוסיף כי "מדובר בבניין שאוכלס לפני מספר שנים, הוא די חדש. חברת י.ד בראזני מוסיפה כ-2 קומות בפרויקטים שהיא בנתה. אך, הדרך שהוא עושה את זה פוגעת בנו, הדיירים סובלים מבעיות חמורות בבניין, אנחנו עכשיו סובלים מהצפות. מלבד הבניין, המים חדרו לבית שלי, כולו היה מוצף במים".

"אנחנו אמרנו לחברה י.ד בראזני את כל הבעיות שיש, והם לא ניסו לפתור אותן", מוסיף וטוען אותו הדייר. "אי אפשר לחיות ככה".



מחברת י.ד ברזאני נמסר בתגובה: "טענות הדייר מוגזמות והופכות מקרה פעוט יחסית לאירוע דרמטי שלא לצורך. התקלה מטופלת ועל כגון זה יש לומר 'הר שהוליד עכבר'. לא ברור מפנייתכם על אילו עוד דברים מתלונן הדייר זולת הדלת הפתוחה שגרמה לחדירת מים – אשר כאמור תוקנה וחברת המעליות אף טיפלה ומטפלת בעניין – ואם נקבל תלונה נתייחס אליה לגופו של עניין. העובדה כי ההצפה נגרמה לטענת הדייר מכך שהדלת נשארה פתוחה ולא מאיכות הבנייה רק מוכיחה כי חברתנו בונה ומבצעת את הבניה על הצד הטוב ביותר".

עוד נמסר מהחברה: "אנו גאים להיות שותפים לחיזוק והגדלת שכונת פסגת זאב בירושלים ואנו מתייחסים לכל רוכשי הדירות שלנו בכבוד ומעניקים להם שרות ומוצר מהטובים ביותר. לחברתנו נודע כי דיירים בבניין הנמצא ברחוב אליהו מרידור 53, בניין הנמצא בפרויקט אשר בנתה חברתנו, פנו אליכם ובפיהם תלונה על הצפה ברכוש המשותף בשל הגשמים העזים שירדו בימים האחרונים. חברתנו ידועה בשמה הטוב ובאיכות הבנייה בפרויקטים השונים אותה היא מבצעת, וכך היא פעלה גם בפרויקט זה והראייה לכך הינה כי ההצפה הנטענת הינה ברכוש המשותף ובבניין אחד בלבד. חברתנו אינה מתנערת מאחריות חוקית ומוסרית לעבודות שביצעה והיא מעמידה מענה לפניות הדיירים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. עם קבלת התלונה החברה פעלה לתיקון התקלה. לצערנו הוצג לנו סרטון שככל הנראה אף נמסר לכם. הסרטון נערך באורח מגמתי, דרמטי ומטעה עד כי אין הוא משקף את המציאות על כל הנובע ומשתמע מכך. צילום של כתמי בוץ עת יורד גשם כמו גם הצבת מערבל לצורך ביצוע עבודות אינה פגם ואינה מפריעה למהלך החיים התקין. חברתנו תמשיך לפעול במלוא המרץ לתקן כל ליקוי, ככל שיהיה כזה, במקצועיות, במהירות האפשרית ותאפשר לדיירים שימוש נח ובטוח ברכוש המשותף בבניין זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חברה של טיפשים.
    במקום להתנצל ולתקן הם תוקפים את הדיירים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר