רכב מסוג מאזדה ואקדח שקנה הסוכן הסמוי מהחשודים (צילום: דוברות המשטרה)
רכב מסוג מאזדה ואקדח שקנה הסוכן הסמוי מהחשודים (צילום: דוברות המשטרה)

תפיסת הענק של הסוכן הסמוי: 20 עצורים ממזרח ירושלים בחשד לסחר בנשק, בסמים ורכבים גנובים

אקדחים, סמים מסוכנים וחמישה רכבים מסוג מאזדה - סוכן סמוי שפעל במזרח העיר בחודשים האחרונים הוביל לפשיטה הלילה על בתי החשודים. "הצלחנו לחדור את מעטפת הביטחון של סוחרי הנשק והסמים המסוכנים בעיר"

פורסם בתאריך: 29.1.20 12:41

20 חשודים בסחר בנשק, בסמים מסוכנים וברכבים גנובים נעצרו אתמול (שלישי, 28.1) במזרח ירושלים על ידי כוח משולב של שוטרים ולוחמי מג"ב. המעצרים התאפשרו הודות לפעילות של סוכן סמוי שפעל בחודשים האחרונים והצליח לרכוש את אמונם של החשודים. במהלך פעילותו רכש הסוכן הסמוי נשקים, סמים מסוגים שונים ו-5 רכבים מסוג מאזדה בשווי מאות אלפי שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרת ירושלים מספרים כי "אתמול (שלישי), לאחר שנערכו כוחות המשטרה למבצע המעצרים, עם הינתן האות, פשטו השוטרים ובהם לוחמי מג"ב, על בתיהם של החשודים בסחר בנשק, בסמים מסוכנים ורכבים גנובים, ועצרו אותם. החשודים הובאו אתמול בית משפט השלום בעיר ומעצרם הוארך".

במשטרה מציינים כי הסוכן הסמוי פעל בקרב החשודים בחודשים האחרונים, שבמהלכם רכש את אמונם, ובאופן זה הצליח לרכוש מהם בהזדמנויות שונות ומכל אחד לחוד 3 נשקים מסוג אקדח; מאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים; מאות כדורי 'אקסטזי'; 5 רכבים מסוג מאזדה, שנגנבו בחודשים האחרונים.



"פעילותו של הסוכן", ממשיכים במשטרה ומוסיפים, "חשפה והביאה למעצרו של חשוד מרכזי, שעל פי החשד עומד מאחורי אותן חוליות שגנבו רכבים בשווי מאות אלפי שקלים בחודשים האחרונים, ומכר אותם לסוכן באלפי שקלים בודדים כל אחד".

במשטרת ירושלים מסכמים ואומרים כי "פעם נוספת הצלחנו לחדור את מעטפת 'הביטחון' של סוחרי הנשק והסמים המסוכנים, ולהפעיל בקרבם במשך תקופה ארוכה סוכן סמוי, שבזכות הפעלה ממוקדת ומקצועית, הצליח לרכוש את אמונם, ויחד עם זאת לרכוש מהם נשק וסמים מסוכנים בשווי מצטבר של מאות אלפי שקלים, שהיו מיועדים להגיע לידיהם של התושבים ובהם קטינים.

"בשנת 2019 ועד היום, איתרה ותפסה המשטרה למעלה מ- 4,700 פריטי אמל״ח לא חוקיים, בהם: למעלה מ- 1,300 רובים ונשקים מסוגים שונים, 275 רימונים מסוגים שונים, תחמושת, מטענים, חלקי נשק חומרי חבלה ועוד – מרביתם נתפסו ביישובי החברה הערבית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר