בית הספר סאלד (צילום: אורן רייך)
(צילום: אורן רייך)

התפרצות הקורונה | ההנחייה החדשה של עיריית ירושלים: עמדות חיטוי ידיים בכל בתי הספר בעיר

בעקבות הזינוק במספר חולי הקורונה: הבוקר הנחה ראש העיר משה ליאון להציב עמדות ג'ל ניקיון אישי בכל מוסדות החינוך ברחבי ירושלים - "היגיינה אישית היא הדבר היעיל ביותר במניעת הידבקות"

פורסם בתאריך: 9.3.20 09:16

בעקבות התפרצות מחלת הקורונה בישראל, ביניהם חולים שמתגוררים בירושלים, הבוקר, שני, החליט ראש העיר משה ליאון כי בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות חיטוי ידיים. ראש העיר ליאון מוסר הבוקר כי "בריאות ילדינו במקום ראשון. היגיינה אישית היא הדבר היעיל ביותר במניעת הידבקות. לכן, הורתי לנפק חומרי חיטוי, במתקנים יעודיים, בכל בתי הספר בירושלים שיועמדו לשימוש התלמידים והמורים. שמירת היגיינה ובריאות התלמידים מעל הכל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "עיריית ירושלים החליטה על הזמנת חומרי חיטוי לידיים, אשר יוצבו במתקנים יעודיים בכל בתי הספר בירושלים, לשמירת בריאות התלמידים. כבר בימים אלה נרכשו מיכלי נוזל החיטוי, בתי הספר ברחבי ירושלים החלו להיערך לחלוקה ושימוש, וגם להדרכת התלמידים".


חשש מהתפרצות הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


כפי שפורסם ב"כל העיר" בעקבות התפרצות נדיף הקורונה נרשמת התנפלות על רשתות הפארם בירושלים, ובכלל. ברשת סופר פארם מסרו ל"כל העיר" כי מלאי חומרי החיטוי והציוד לשמירה על היגיינה נרכש בכמויות גדולות ומצריך את הרשת לחידוש מלאי מתמיד: "בכל המדינה, בכלל זה ירושלים, מרגישים תנועה ערה של לקוחות בסניפים. המוצרים הנרכשים בעיקר הם אלכוג'ל, מסכות, כפפות לטקס וחומרי חיטוי לניקוי משטחים. נראה כי זה נובע מבקשת משרד הבריאות לשמור על היגיינה אישית". בחברת הפארם מוסיפים כי "הרשת תדרכה את כלל העובדים לגבי השמירה על ההיגיינה האישית. המוצרים אוזלים כל יום ומוחזרים למלאי", מדגישים בסופר פארם, "אנחנו עובדים בכל העת על מנת לשמר את המלאי ולהכניס מוצרים נוספים למגוון. אם יש מחסור רגעי, ניתן לבדוק באתר או בסניף והמלאי יתחדש בהקדם".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רק בריאות

    יישר כוח. מהלך נכון וחשוב. אכן שמירה על ההיגיינה היא הדרך הטובה ביותר למנוע הדבקה. כיום, ברוב בתי הספר השירותים מלוכלכים, ואין בהם אפילו סבון, שלא לדבר על אמצעי חיטוי. נקווה שהמהלך אכן יבוצע (ולא ישאר בגדר הודעה לתקשורת), וכבר אחרי חופשת הפורים יהיו עמדות חיטוי ידיים בבתי הספר. כמובן שזה מצריך גם חינוך מהבית, כי ילדים שחונכו שלא שוטפים ומסבנים ידיים אחרי כל ביקור בשירותים, לא ישתמשו גם בעמדות חיטוי, ויהוו מקור להידבקות במחלות…

  2. יער

    בשלב ראשון,סגרו את בתי הספר עד אחרי פסח!
    הילדים מעבירים את הווירוס.
    במדינות רבות סגרו את כל מוסדות החינוך.
    למה מחכים?
    אפשר לחשוב מה כבר לומדים….

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעשה מבורך יש להוסיף גם בצמתים במרכז העיר בתלפיות בקניונים וכן הלאה חומר חיטוי בטוח יש בשפע תודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר