מעבדה לבדיקת חולי קורונה, כיתה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)
(צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)

סכנת הקורונה: 25 אחוזים מהתלמידים לא הגיעו היום לבתי הספר במחוז ירושלים

משרד החינוך מדווח כי הבוקר נרשמה נוכחות דלילה במוסדות החינוך במחוז ירושלים - מהנתונים עולה כי רק 75 אחוזים מהתלמידים התייצבו בבתי הספר

פורסם בתאריך: 12.3.20 11:38

סכנת הקורונה: משרד החינוך מדווח לפני זמן קצר כי 25 אחוזים מהתלמידים ומהתלמידות במחוז ירושלים לא הגיעו לבתי הספר. מנתוני משרד החינוך עולה כי 75 אחוזים מהתלמידים במחוז ירושלים התייצבו הבוקר לבתי הספר.

לפי נתוני משרד החינוך הכלל ארציים – כ-85 אחוזים מהתלמידים ברחבי הארץ הגיעו הבוקר אל בתי הספר. בהשוואה למחוזות האחרים – במחוז צפון – נרשמה נוכחות של כ-85 אחוזים בבתי הספר; במחוז חיפה – קרוב ל-90 אחוזים; במחוז מרכז – כ-90 אחוזים מהתלמידים הגיעו לבתי הספר; במחוז תל אביב ובמחוז דרום – כ-80 אחוזים; ובמחוז ההתיישבותי – כ-85 אחוזים מהתלמידים הגיעו לבתי הספר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נתוני משרד החינוך - תלמידים בבידוד, 12.3.20


לפי נתוני משרד החינוך במחוז ירושלים שוהים כעת בבידוד 245 תלמידים ו-89 עובדי הוראה. סך הכל שוהים בבידוד ברחבי הארץ 4,783 תלמידים ו-447 עובדי הוראה. בין השוהים בבידוד במחוז ירושלים, כפי שפורסם ב"כל העיר", נמצאים תלמידים ומורים מבית הספר הדו לשוני. מדובר בכ-70 תלמידים ובכ-40 עובדי הוראה, ששוהים החל מיום שני בבידוד, לאחר שבשבוע שעבר הם שהו בטיול בנפת בית לחם.

האם מערכת החינוך תסגור את שעריה? כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך חגית משה (הבית היהודי), אמרה בשיחה עם "כל העיר" כי האפשרות הזו ריאלית ומדוברת. "מאוד יכול להיות שהילדים לא יחזרו ללימודים מיום ראשון ועד אחרי פסח"", אמרה משה והוסיפה: "האופציה הזו בהחלט נמצאת על השולחן. עדיין לא לחצו על הכפתור".

במשרד החינוך נערכים לקראת לימוד מרחוק של תלמידים השוהים בבידוד בביתם – מדובר בתוכנת לימוד שהתלמידים יצטרכו להתחבר אליה מהבתים. אולם, נרשם חשש כי בעת התחברות של אלפי תלמידים לתוכנה היא עלולה לקרוס.

יש לציין כי משרד החינוך מפעיל קו פתוח לשיחות עם הורים ותלמידים: 1800-25-00-25, 073-3931111. הקו מאויש על ידי מומחים להתמודדות במצבי לחץ וחירום מטעם השירות הפסיכולוגי ייעוצי.

הקו נותן מענה רגשי להתמודדות עם המצב ופועל בשעות 08:00 עד 19:00. חשוד להדגיש כי הקו לא מספק מענה בנושאים בריאותיים (הנחיות בעניין הקורונה). בעניין זה יש לפנות למשרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א 101.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחת

    ואין שום קשר לזה שאתמול היה פורים?
    לא בגלל זה נשארו הרבה תלמידים בבית?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר