מועדון הליכה (צילום: באדיבות המחלקה לגיל השלישי)
מועדון הליכה (צילום: באדיבות המחלקה לגיל השלישי)

גם הפעילויות לגיל שלישי בירושלים חוזרות

פעילויות הספורט וההפוגה לגיל השלישי במינהלים הקהילתיים בירושלים חוזרות היום, ראשון. ראש העיר משה ליאון: "'אנו כחברה מחוייבים האחד לשני ובדגש לאוכלוסיית הגיל השלישי. הערבות ההדדית היא ערך מוביל"

פורסם בתאריך: 10.5.20 08:07

לא רק הגנים והפעוטונים – הבוקר, ראשון, 10.5, הפעילות לגיל השלישי בירושלים מתחדשת. עיריית ירושלים מודיעה כי המרכזים העירוניים במינהלים הקהילתיים ישובו לפעול במרחב הפתוח ויקיימו פעילות ספורט והפוגה ולבני הגיל השלישי בכל רחבי העיר. הפעילות תתקיים בשעות הבוקר בגינות ובמרחבים הפתוחים החל מיום ראשון, 10.5.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון מציין כי "אנו כחברה מחוייבים האחד לשני ובדגש לאוכלוסיית הגיל השלישי. הערבות ההדדית היא ערך מוביל; ההורים שלנו, הסבים והסבתות, הם בנפשנו. דאגנו לכם כל הזמן, גם בעת הקורונה, ובמיוחד עכשיו עם ההקלות המסוימות במגבלות, נעשה הכל כדי לגרום לכם נחת, להפיג את השעמום ופשוט להנות".

בתוך כך, בעירייה מוסיפים ומוסרים כי נמשכת "הפעילות הדיגיטלית בזום ובערוץ 98 כולל פעילות ייחודית לדוברי ערבית, רוסית ואמהרית. במגזר החרדי ממשיכים לפעול באמצעות קווי הטלפון של המינהלים הקהילתיים".

"בשבועות האחרונים קיימה עיריית ירושלים בשיתוף המינהלים הקהילתיים מעל 50 אלף שיחות טלפון אישיות לבני הגיל השלישי לדרוש בשלומכם ולהציע סיוע", מספרים בעירייה. "אנו נמשיך בקשר האישי עם בודדים ונסייע ככל שנדרש. אתם מוזמנים לפנות למינהל הקהילתי או למוקד העירוני מוקד 106. העירייה קוראת ומבקשת להקפיד על הנחיות משרד הבריאות גם בפעילויות אלו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני חושבת שצריך לסיים עם המסכה בעזרת השם בזמן הקרוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר