עבודות ביצוע הפיכת התנועה ביער ירושלים (צילום: עיריית ירושלים)
עבודות ביצוע הפיכת התנועה ביער ירושלים (צילום: עיריית ירושלים)

רמת מוצא: הפתרון לבעיית הנגישות לשכונה

בעקבות תלונות התושבים על בעיית הנגישות לשכונת רמת מוצא - העירייה החלה בשבוע שעבר בעבודות להפיכת כיוון התנועה באופן זמני בכביש יער ירושלים מגבעת שאול לכיוון בית זית

פורסם בתאריך: 17.5.20 12:38

האם כעת תושבי רמת מוצא יבלו פחות בפקקים בכביש 1? בעקבות תלונות של תושבי רמת מוצא על בעיית הנגישות אל השכונה – בשבוע שעבר נמצא פתרון. ראש העיר משה ליאון החליט להפוך באופן זמני את כיוון התנועה בכביש הגישה ביער ירושלים מגבעת שאול לכיוון בית זית. במקום תוצב ניידת משטרה 24/7, עד אשר תושבי הסביבה יתרגלו להסדר החדש, שכבר מעודכן ביישומון Waze.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אני מברך על מציאת פתרון הולם לתושבי שכונת רמת מוצא", מוסר ליאון. "עיריית ירושלים תמשיך לשרת את הציבור במקצועיות וביעילות באמצעות מנגנון שיתוף ציבור והצבת רף סטנדרטים גבוה".

בעירייה מספרים כי ביום שני שעבר נערך כנס שיתוף ציבור ברמת מוצא, בהובלת המינהל הקהילתי 'מיתרים'. במהלך הכנס, בו השתתפו 25 נציגי השכונה, התבשרו התושבים על החלטתו של ליאון להפוך באופן זמני את כיוון התנועה ביער ירושלים מגבעת שאול לכיוון בית זית ובכך לפתור את בעיית הגישה לרמת מוצא. "ההחלטה זכתה לתמיכה גורפת מצד התושבים", נמסר מהעירייה. "עוד במהלך הכנס הציג מנהל הביצוע של חברת שפיר, המהנדס עמית גלוזמן, את העבודות המתוכננות בדרך יוסף וייץ ונחיצותן לצד היתרונות לתושבים".

"תהליך זה מצטרף לשורה ארוכה של תהליכי שיתוף ציבור המוטמעים בעיר וזאת על מנת להשתפר", מוסיפים בעירייה, "ולהתאים את שיטות העבודה לטכנולוגיה המתפתחת, לאתגרים החדשים וכן ליצור לתושבים תחושת שייכות והשפעה. יצוין כי עיריית ירושלים נחשבת למובילה מבין הרשויות המקומיות בתהליכי שיתוף ציבור ורואה בכך כלי מרכזי וחשוב ובפרט בעיר המורכבת ממנעד רחב של אוכלוסיות וצרכים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפי

    תהליכי-שיתוף-הציבור הם נושא חשוב.
    אבל דוקא כדי לשמור על אמינות הכתבה ראוי להפסיק לערבב ולזרוע יחד נושאי כתבה תחבורתית עם הובלת דעת קהל
    ע"י תחושת ביסוס הדמוקרטיה…..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר