בדיקות קורונה, תיכון הגמנסיה העברית (צילומים: תיעוד מבצעי מדא, תמר הירדני)
בדיקות קורונה, תיכון הגמנסיה העברית (צילומים: תיעוד מבצעי מדא, תמר הירדני)

התפרצות הקורונה בגימנסיה: עלה ל-18 מספר החולים

נכון לשעה 18:45 (חמישי, 28.5) אובחנו 11 תלמידים ו-7 אנשי צוות כחולים בקורונה. בית הספר יישאר סגור לאחר שבועות. במהלך היום בוצעו בדיקות למאות תלמידים, בדיקות נוספות ייערכו ביום ראשון

פורסם בתאריך: 28.5.20 07:59

עדכון אחרון: 28.5.20 19:07

***עדכון 2 – 18:45***

מספר חולי הקורונה בתיכון הגימנסיה העברית ממשיך לטפס. נכון לשעה 18:45, כך נמסר מעיריית ירושלים, מספר חולי הקורונה המאומתים מבית הספר עומד על 18 – 11 תלמידים ו-7 אנשי צוות.

***עדכון – 16:00***

עיריית ירושלים מעדכנת שנכון לשעה 16:00 (חמישי, 28.5), אובחנו 11 תלמידים ואנשי צוות מתיכון הגימנסיה העברית כחולים בקורונה. על פי הדיווח מדובר בחמישה תלמידים ושישה אנשי צוות.

יצוין כי במהלך היום בוצעו בדיקות למאות תלמידים מהתיכון במתחם הדרייב אין בטדי. ביום ראשון ייערכו בדיקות לעשרות אנשי הצוות. הצפי הוא כי מספר החולים ימשיך לעלות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם יותר פורסם ב"כל העיר" כי מספר חולי הקורונה בתיכון הגימנסיה העברית ממשיך לטפס – במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) אובחנו עוד שתי מורות נוספות מבית הספר כנשאיות של נגיף הקורונה. בנוסף, ישנם שלושה תלמידים מהתיכון שנדבקו בקורונה.

בעיריית ירושלים ובמשרדי החינוך והבריאות החליטו שלנוכח ההתפרצות, בית הספר יישאר סגור לאחר חופשת שבועות לתקופה של שבוע לפחות. יצוין כי עשרות תלמידים, אנשי צוות ובני משפחותיהם נשלחו לבידוד.

בעיריית ירושלים מציינים כי תלמידי תיכון הגימנסיה שחברים בקופות החולים כללית ומאוחדת יעברו במהלך היום (חמישי) בדיקות במתחם הדרייב אין באצטדיון טדי בין השעות 14:00-9:00. תלמידים משאר קופות החולים מתבקשים לפנות למוקד הטלפוני של קופות החולים לתאום בדיקת קורונה.

מקופת חולים כללית נמסר: "כללית בשיתוף מד״א פותחת היום מתחם דרייב-אין לביצוע בדיקות קורונה ל422 תלמידי הגימנסיה שמבוטחים בכללית. המתחם יפעל בין השעות 14:00-9:00 בחניון אצטדיון טדי המזרחי".

מיכאל דרעי מישורי, מנהל מחוז ירושלים בכללית: ״לנוכח גילוי חולים בבית הספר התגייסנו מיידית לפתיחת מתחם בדיקות לאיתור חולים נוספים במטרה למנוע התפשטות של הנגיף. אנו מודים למד"א על שת״פ״.

מהעירייה נמסר שראש העיר משה ליאון סיכם עם מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' זאב רוטשטיין כי ביום א' יבדקו במתחם הדרייב אין בהדסה עין כרם כל 180 אנשי הצוות של בית הספר.

בתוך כך, אמש התברר כי אחד מהתלמידים החולים בקורונה הוא שחקן במחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורסל. כל חבריו לקבוצה וצוות האימון נשלחו לבידוד, וגם להם ייערכו ביממה הקרובה בדיקות קורונה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך יום האתמול (רביעי) אובחנו שלושה חולים נוספים בקורונה בתיכון הגימנסיה – שני תלמידים ומורה (שהתווספו לתלמיד הראשון שנדבק בנגיף ועליו דווח כבר ביום שלישי).

בעקבות גילוי החולים החדשים, מנהל תיכון הגימנסיה דני ליבוביץ דורש לסגור את בית הספר עד להודעה חדשה. ל"כל העיר" נודע כי במינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים תומכים בדרישתו של ליבוביץ וקוראים גם הם לסגור את התיכון אך לתקופה מוגבלת של כשבוע ימים.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אתמול (שלישי), אובחן תלמיד מהתיכון כחולה בנגיף הקורונה. בעקבות כך, נשלחו כ-70 תלמידים ואנשי צוות לבידוד. המבודדים עברו במהלך היממה האחרונה בדיקות קורונה, ובהם התגלו שני חולים נוספים.

בשיחה עם "כל העיר" אמר מנהל הגימנסיה העברית דני ליבוביץ: "יש לנו התפרצות של קורונה בבית הספר, אנחנו מטפלים בזה ועומדים בקשר רציף ובשיתוף פעולה הדוק גם עם משרד החינוך וגם עם עיריית ירושלים ולשכת הבריאות המחוזית. עוד לא נפלה ההחלטה לגבי שבוע הבא, בינתיים כל מי שצריך להיות בבידוד על פי ההנחיות של משרד הבריאות גם מהצוות וגם מהתלמידים הוכנס לבידוד. אנחנו שוקלים את המשך הצעדים ומה הכי נכון כדי לקטוע את העניין הזה, ואחת מהאפשרויות זה לחזור ללמידה מקוונת עד שכולם יבדקו והכל נעשה בשיתוף הדוק עם כל הגורמים שהזכרתי".




תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ילד בכיתה ז, בדרך כלל בקבוצת נערים ,לא נוער

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השמאל הכלכלי לוחץ.. פותחים ומשחררים לימודים ועובדים.. ואלו התוצאות, כמו תמיד יכול נתניהו לומר "אמרתי לכם" מה היה קורה עם היינו מחכים עוד שבועים שלשה?, היינו חוזרים לתקופת האבן? לא היינו מצטמצמים בהוצאות אבל מנצחים את הנגיף לחלוטין

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקריות או רשלנות צריך לבדוק מי מטיל איפה אחרי הלימודים

  4. דנה מירושלים

    סליחה, על מה ההיסטריה? לשפעת הקטנטונת הזאת אין אפילו סימפטומים. אם יש, הם עדינים מאוד. רק לאנשים זקנים שהם חולים גאונים והיי נפטרים (לצערנו) בכל מקרה- הקורונה משפיעה וגם זה בקושי. רוב הפעמים הם מתים בלי קשר לקורונה גם אם במקרה הנגיף הקטנת׳ער הזה נמצא להם בדם. אתם יודעים כמה נגיפים וחיידקים יש בגוף? מיליארדים והם לא עושים כלום כשיש תזונה בריאה ובריאות סבירה. על מה בידוד?? על מה יצירת כלכלה וריסוק אנשים? על מה כל ההיסטריה והפגיעה בעולם האמנות והתרבות??? על מה כל השטויות האלה? יש מאחורי הפארסה המביכה והשקרית הזאת תוכנית אחרת שנועדה לשלול את החופש של האזרחים. תתעוררו!!!!

  5. פייק קורונה

    שקר! הקורונה לא מתחדשת! עוד פייק ניוז של העיתונים בישראל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר