כלבים לאימוץ בירושלים (צילומים: אדוארד ביילי)
כלבים לאימוץ בירושלים (צילומים: אדוארד ביילי)

אחרי תכנון שנמשך 3 שנים: מרפאה חדשה לשירות הווטרינרי בירושלים

עיריית ירושלים אישרה הקמת מרפאה חדשה בעלות של כ-600 אלף שקלים, שתכלול חדר ניתוח וחדר אשפוז ובו ציוד מתקדם לטיפול ולניתוח בעלי החיים המוחזקים במתקן

פורסם בתאריך: 31.5.20 15:45

אחרי תכנון שנמשך שלוש שנים: עיריית ירושלים אישרה הקמת מרפאה חדשה בשירות הווטרינרי בעלות של כ-600 אלף שקלים. המרפאה תחליף את זו שפועלת כבר עשרות שנים ברחוב דרך ד"ר גבי אשכר 2 (בירידה מבגין צפון לכיוון פסגת זאב).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מציינים כי המרפאה תשתרע על שטח של כ-60 מ"ר, והיא תכלול חדר ניתוח וחדר אשפוז ובו ציוד מתקדם לטיפול ולניתוח בעלי החיים המוחזקים במתקן השירות הווטרינרי ואשר נאספים על ידי פקחי השירות במהלך פעילותם ברחבי העיר – 24 שעות ביממה. כמו כן, במרפאה תבנה גם מעבדה ובה ציוד לבדיקות דם ואבחון לטובת שיפור הטיפול בבעלי החיים ובריאותם.

בעירייה מציינים כי "הגדלת המרפאה תאפשר את הגדלת היקף עיקורי חתולי הרחוב בעיר והקטנת סבלם של חתולי הקהילה. המרפאה, כאמור, תבנה בתקציב של כ-600 אלף שקלים, אשר אושר על ידי הנהלת העירייה. המרפאה לא תהווה תחליף למרפאות הווטרינריות בעיר והשירות נועד רק לבעלי החיים המצויים בשטח השירות הווטרינרי".

השירות הווטרינרי קורא לכל תושבי העיר לבוא ולאמץ חבר על ארבע כי משפחה כן בוחרים.

ראש העיר משה ליאון: התקציב החדש מתווסף לתקציב האכלת החתולים השנתי ומקדם את ההולכים על ארבע בירושלים עוד צעד. המרפאה החדשה תעזור להגביר את העיקורים והסירוסים ותאשר לשירות הווטרינרי העירוני להעניק שירות טוב יותר לבעלי החיים בעיר. אני קורא לכל תושבי ירושלים – בואו לאמץ".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר