מטי אריאל (צילום: קרן נוטלס)
מטי אריאל (צילום: קרן נוטלס)

סגירת חדרי הכושר – בעלת סטודיו מטי ל"כל העיר": "החלטה שרירותית שפוגעת אנושות בענף"

בשיחה עם "כל העיר" מזהירה" מטי אריאל, מבעלי רשת מועדוני הכושר 'סטודיו מטי', מפני התרסקות של העסקים בענף בעקבות ההגבלות החדשות שגוזרות עליהן סגירה מידית: "ההפסדים קשים מאוד והם נגררים מהגל הראשון, אנחנו במשבר גדול"

פורסם בתאריך: 9.7.20 19:39

לאחר חודש וחצי של פעילות – שוב נסגרו חדרי הכושר בירושלים: בעקבות שורת ההגבלות החדשות שהתקבלו על ידי הממשלה בניסיון למנוע את המשך התפשטות הקורונה נסגרו בפעם השנייה כל חדרי הכושר בירושלים, ביניהם רשת סטודיו מטי המוכרת. "מדובר בהחלטה שרירותית שפוגעת אנושות בענף הכושר", אומרת בשיחה עם "כל העיר" מטי אריאל, מבעלי רשת מועדוני הכושר סטודיו מטי. "היו 15 הדבקות בחדרי הכושר ברחבי הארץ, ואצלנו בסטודיו מטי לא היו הדבקות כלל, הגיעו אלינו 3 חולות מאומתות ופעלנו איתן בהתאם להנחיות, ושלחנו לבדיקות ולבידוד את מי שהיה צריך. עמדנו בכל כללי התו הסגול בין אם זה ריחוק חברתי, הקפדה על ניקיון וחיטוי וכל מה שצריך. ובכל זאת החליטו לסגור את כל חדרי הכושר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"פתחנו לחודש וחצי, והנה שוב סגירה", מוסיפה ואומרת אריאל. "כבר חזרו אלינו 70 אחוז מהמנויים, וזה מצביע על כך שהם סומכים עלינו. אנחנו לא צפינו את הסגירה לחדרי כושר כי דובר בעיקר על אולמות האירועים מכיוון שרוב ההידבקויות היו באירועים, ופתאום החליטו לסגור גם את חדרי הכושר לגמרי ללא אופק לפתיחה ומתווה מסודר".

לדברי אריאל, בעקבות ההגבלות החדשות שוב עובדי הרשת נשארים ללא עבודה, כאשר ההפסדים הכספיים מהגל הראשון גדלים ונגררים, זאת לצד תשלומי שכירויות שעדיין יורדים מדי חודש. "אני שולחת הביתה כ-300 עובדים ברשת סטודיו מטי, מאמנים מזכירות ועוד. ובאמת אני לא יודעת מתי נחזור לפעילות כי אין לי אופק. יש לציין כי לאחר הגל הראשון ועל אף הקשיים החזרנו מחל"ת את כל העובדים, למרות שיכולנו לא להחזיר. ועדיין אנו משלמים שכירויות, ההפסדים קשים מאוד והם נגררים מהגל הראשון, אנחנו במשבר גדול".


סטודיו מטי (צילום: יח"צ)

מטי מועדוני כושר (צילום: יח"צ)


אפשר לשרוד עם כל ההגבלות החדשות?
"אני לא יודעת מה יהיה העתיד של הרשת והעובדים, כרגע אמרנו לנו לסגור את השערים וזה מה שעשינו. המנויים שוב לא יגיעו להתאמן, וכרגע הקפאנו הכל. אני הייתי אופטימית בגל הראשון ואמרתי נסגור ונפתח הפעם אני לא יודעת מה יהיה, זו מכה שניה וזה כבר לא רגיל וגם לגבי הציבור אני לא יודעת איך יקבל את זה, הכל אפור והעתיד לא ידוע".

"יש אפשרות לעבוד בקפסולות למתאמנים או משהו בסגנון", מוסיפה ואומרת אריאל, "אבל לא התייעצו איתנו בכלל. נכון, זה יותר מורכב ולא רווחי כל כך – אבל לפחות המקום לא יהיה סגור. צריך להבין שספורט זה לנפש, זה משהו שמחזיק את האנשים בתקופה המורכבת והלחוצה מעל המים, ספורט זה לא רק עניין של פנאי זה הרבה מעבר – ועובדה שחזרו יותר מחצי המנויים להתאמן בסטודיו מטי".

"העירייה צריכה לדאוג גם לגופים הפרטיים ולא רק למכוני הכושר של המינהליים הקהילתיים", מסכמת אריאל. "יש פריחה של כושר בירושלים והציבור אוהב את זה מאוד, מדובר בעסקים ירושלמים וצריך לסייע לנו, ולראות איך הם תומכים בנו. אני חושבת שסטודיו מטי זה אושיה ירושלמית שאי אפשר להתעלם ממנה במיוחד בתקופה כזו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ברוך

    בגלל לחץ של בעלי מסעדות וחדרי כושר דרך חבריהם העיתונאים על הממשלה החלשלושה – אנחנו עכשיו בגל התחלואה שהורס גם כלכלה וגם בריאות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חללים סגורים בהם אנשים מתנשפים חזק. סגירה באמת נראית לך "שרירותית"?

  3. מנויה ותיקה

    אני יכולה להעיד שבאמת היתה הקפדה על חיטוי וניקיון. וגם בשיעורי הסטודיו ובמכשירי הכושר דיללו את המתאמנים.
    מחזקת את מטי וצוות העובדים הנהדרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר