קרן קדוש מיוחד לרגל חג שבועות (צילום: מאיר אליפור)
(צילום: מאיר אליפור)

לא חיכו לוועדת הקורונה – קפה קדוש נפתח: "אנחנו לא בובות מריונטה"

הבוקר, בניגוד למגבלות, בעלי מסעדות בחרו שלא להישמע להחלטות הממשלה ולפתוח את העסקים, ביניהם "קפה קדוש" במרכז העיר. בפוסט שהעלתה הבוקר קרן קדוש היא כותבת בזעם: "יש לנו אחריות כלפי העובדים שלנו; ככה לא מנהלים משבר"

פורסם בתאריך: 21.7.20 10:10

הבוקר, בניגוד להחלטת הממשלה, החליטו בעלי בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ לפתוח את העסקים, ביניהם גם קפה קדוש, שבמרכז העיר – אחד מבתי הקפה המוכרים והמפורסמים ברחבי הארץ. בפוסט זועם שהעלתה הבוקר, שלישי, קרן קדוש, מבעלי בית הקפה, היא כותבת בין השאר: "כן אנחנו פתוחים הבוקר!!! אנחנו לא בובות מריונטה יש לנו אחריות כלפי העובדים שלנו. לא נסגור בשעה 5:00 בבוקר ונפתח ב10:00 בבוקר. ככה לא מנהלים משבר!!!!!".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


למעשה, החל מ-5 בבוקר, לפי החלטת הממשלה המסעדות אמורות להיות סגורות, אך ייתכן כי הן ישובו לפעילות לאחר ישיבת ועדת הקורונה שתיערך יותר מאוחר הבוקר. כפי שפורסם ב"כל העיר",  לפי המתווה של השר אדלשטיין, שכאמור לא אושר, ניתן יהיה לאפשר למסעדות לפעול חלקית עד 50 איש שיישבו בחלל פתוח בלבד ולא בפנים המסעדה. מנגד, ח"כ שאשא ביטון לא הסכימה להגבלת הסועדים לישיבה רק מחוץ למסעדה. היא הבהירה כי אם המתווה לא יובא לאישור לוועדת הקורונה בכנסת, שבראשותה, חבריה יאשרו את הפעלת המסעדות החל מהיום ב-10 בבוקר.


קפה קדוש סגור בימי קורונה (צילום: פרטי)

קפה קדוש סגור במהלך סגר הקורונה (צילום: פרטי)


הערב צפויים המסעדנים והמסעדנים ברחבי הארץ להפגין בבלפור, מול בית ראש הממשלה, במחאה על ההחלטה לסגור את המסעדות ואת בתי הקפה. "היום, בשעה 19:30, המסעדנים עולים לבלפור", מדגישה קדוש בפוסט, "תחת הכותרת 'זו לא הסעודה האחרונה', יפגינו המסעדנים מול אוזלת ידה של ממשלת ישראל, שאינה מציעה עד היום מתווה הגיוני וברור לפיצוי הענף, שנפגע אנושות במשבר הקורונה, ואף אינה מצליחה להגיע להחלטה בנוגע למתווה הפתיחה הנכון של המסעדות בישראל. המסעדנים בחרו לעלות לבלפור, ולצד ההפגנה, לעשות את הדבר הכי טוב שהם יודעים לעשות – להאכיל אנשים רעבים. עשרות מסעדות מרחבי הארץ יעלו עם מנות טריות, חמות וטעימות שיחולקו לכל אדם רעב שיגיע למתחם המסעדנים. במעשה זה מבקשים המסעדנים לאותת כי דווקא בתקופה קשה כזו, הכי חשוב לשמור גם על הערבות ההדדית, ולדאוג לאחר, בדיוק כפי שהם היו מצפים שהממשלה תנהג בערבות הדדית כלפי הענף החבול, שאינו מקבל תשובות ברורות כבר מתחילת המשבר".


קרן קדוש (צילום: יח"צ)

קרן קדוש (צילום: יח"צ)


בין המסעדות הירושלמיות, שישתתפו הערב במחאת המסעדנים, מסעדת מחניודה, מסעדת מונא, המוציא, אישטבח, גראנד קפה, אדום, קפה גן סיפור ועוד. בעלי ובעלות המסעדות מתכננים לחלק מנות אוכל לכל מי שירצה.




תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. ירושלמית

    רציתם ביבי? קיבלתם זיבי..לא להתלונן
    להמשיך להעריץ את העריץ

  2. יעל

    וואהוו כל הכבוד אלופים!!
    ככה צריך!
    מדינה מטומטמת שמנסה להראות שעושה דברים.ובפועל רק הורסת!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר