פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו וראש העיר משה ליאון באולם מועצת העירייה (צילום: דוברות העירייה)
פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו וראש העיר משה ליאון באולם מועצת העירייה (צילום: דוברות העירייה)

רוני גמזו בעיריית ירושלים: "כל עיר אחרת בעולם עם רמת תחלואה כזו היתה ננעלת באופן מלא"

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו נפגש עם ראש העיר משה ליאון ובכירים נוספים באולם מועצת העירייה - "אני מצדיע לכם על הניסיונות לשלוט על תחלואת הקורונה בעיר המורכבת ביותר בישראל"

פורסם בתאריך: 12.8.20 12:54

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו הגיע לפני שעה קלה לבניין עיריית ירושלים ונפגש עם ראש העיר משה ליאון ובכירים נוספים באולם המועצה – ביניהם המנכ"ל איציק לארי ופרויקטור הקורונה בעירייה שלום אייזנר. פרופ' גמזו התייחס לנתוני התחלואה הגבוהים של העיר, למגמת הירידה של קצב ההכפלה השבועי של החולים ולפעילות העירייה לצמצום היקף הנדבקים.

"כל עיר אחרת בעולם עם רמת תחלואה כזו היתה ננעלת", אמר פרופ' גמזו והדגיש, "ננעלת באופן מלא, אנשים לא יוצאים מהבית, לא הולכים לעבודה, אין תנועה בתוך העיר".

בעירייה מציינים כי "ראש העיר ובכירי העירייה הציגו נתונים שונים לפרופ' גמזו, בין היתר שמעל ל-50 אחוזים מהחולים בירושלים כרגע הם ממזרח העיר, הציגו את החמ"לים העירוניים, נתוני פינוי חולים למלוניות וכן את פרוייקט "אנשי חייל", במסגרתו פועלת העירייה באמצעות פעילים בשכונות לטיפול פרטני בכל אחד מהחולים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו וראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות העירייה)

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו וראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות העירייה)


בעירייה מוסרים כי פרופ' גמזו התייחס לעשייה הרבה של עיריית ירושלים ושיבח אותה: "נעשית בעיריית ירושלים עבודה בלתי רגילה. אני מצדיע לכם על הניסיונות לשלוט על תחלואת הקורונה בעיר המורכבת ביותר בישראל. אתם מצליחים להחזיק את התחלואה ולמתן אותה. מה שאתם עושים כאן הוא חסר תקדים בעולם".

פרופ' גמזו התייחס לתוכנית הייחודית של ירושלים לצמצום התחלואה באופן נקודתי. כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" הפיילוט לטיפול ממוקד בחולים מאומתים ובבידודם, שהופעל בכמה שכונות חרדיות בעיר, יתרחב לכלל ירושלים; התקציב – 1.5 מיליון שקלים.

"אתם עושים את כל המהלך הזה עם עיר פתוחה, תחבורה ועסקים, אל מול אתגרים גדולים", נוסיף ואמר פרופ' גמזו. "צריך להמשיך לפעול להקטין את ההתקהלויות ולשבור את שרשרות ההדבקה. אני חושב שהדרך שעיריית ירושלים נקטה היא הדרך הנכונה. אתם מכירים יותר טוב את הקהילות והדרך של ניהול המשבר נותנת ביטחון למשפחות השונות שאם הם ייסגרו בבית – העירייה תספק להם את מה שהם צריכים. אני התרשמתי בצורה מדהימה מהיכולת שלכם לרדת לפרטים ולהכיר כל פרט וזו הדרך הנכונה להתנהל בשגרה לצד הקורונה".

ראש העיר משה ליאון מסר כי "עיריית ירושלים תשלט על התפשטות הנגיף בדיוק כפי שעשתה בגל הראשון. חשוב לזכור כי המגפה היא גם מגפה כלכלית והיא גובה מחיר כלכלי כבד מאוד. ירושלים היא העיר הגדולה בישראל, עם מעל מיליון תושבים ואם מסתכלים על כמות החולים רואים שבירושלים יש פחות מחמישה חולים לאלף תושבים. אני מודה לפרופ גמזו על דבריו החמים ומבטיח שנעשה הכל למען תושבי ירושלים".


פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו באולם מועצת עיריית ירושלים (צילום: שלומי הלר)

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו באולם מועצת עיריית ירושלים (צילום: שלומי הלר)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אריאל

    פרופסור גמזו מדוע לא סגרת טת הר הבית לכניסת מתפללים בכמות כזאת האם הכותל המערבי נקום מסוכן יותר מהר הבית? אתה סתם מבוע ומחפש את המטבע מתחת לפנס

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחלואה ?? בסך הכול מדובר באנשים שנמצאו חיוביים לבדיקה לא אמינה.
    מספיק עם השקרים !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר