ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

"הדירה היתה מוצפת בדם, נתזים על הקירות" – כך פוענח ניסיון הרצח בהר אדר בתחילת החודש

אחרי מערכת יחסים שנמשכה 13 שנה - בן 50 ממרכז הארץ נאשם כי ניסה לרצוח את בת זוגו בהר אדר, הוא יצא מביתה לאחר שחשב כי היא מתה, אך היא שרדה את התופת. פקד אורן משה ל"כל העיר": "למרות שרמת התכנון שלו היתה גבוהה הוא עשה כמה טעויות בדרך"

פורסם בתאריך: 30.8.20 08:10

"קיבלנו דיווח ממד"א על ניסיון התאבדות בהר אדר, אנחנו מגיעים לזירה ורואים אישה שרועה על גרם מדרגות. המחזה היה מזעזע – הדירה כולה היתה מוצפת בדם, נתזים על הקירות. אנחנו מבינים שזה כנראה יותר חמור מהתאבדות", כך מתאר בשיחה עם "כל העיר" פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים (יל"פ) במרחב ציון את זירת ניסיון הרצח של אישה כבת 50 בביתה בהר אדר בתחילת החודש, כשהחשוד הוא בן זוגה, תושב מרכז הארץ – השניים ניהלו מערכת יחסים במשך 13 שנה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום שהוגש נגדו השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים נטען כי הנאשם תכנן מראש את ניסיון הרצח. הנאשם, שהגיע לביתה של בת זוגו, ביקש ממנה לשבת ולעצום את עיניה כדי לקבל מתנה שקנה לה, ואז, לפי כתב האישום, הוא החל להכות אותה באגרסיביות בראשה. לאחר שחשב כי היא מתה, הנאשם עזב את ביתה באמצעות רכבה של האישה, ונטש אותו במודיעין. משם הוא לקח מונית למקום עבודתו וחזר לשגרת יומו. האישה ששרדה את התופת הצליחה לצאת למרפסת ביתה ולהזעיק עזרה.

פקד משה ממשיך ומספר ל"כל העיר" כי עם הגיעם לזירה הם החלו לתחקר את השכנים, ואז הבחינו כי הרכב שלה נעלם. "אנחנו מבינים שזה משהו אחר, ומיד עולים מספר כיווני חקירה – הראשון היה שמדובר בשוד שהשתבש. אבל כעבור כחצי שעה הבנו שבן הזוג שלה מעורב בזה. יצרנו איתו קשר, לאחר שקודם לכן הוא עודכן מהשכנים שבת הזוג שלו בדרך לבית החולים כי כולם חשבו בהתחלה שהיא עשתה משהו לעצמה. איתרנו אותו בדרך לבית החולים, ושם בעצם הוא נעצר. לאחר ביצוע חקירה זריזה הבנו שהוא חשוד במעורבות במקרה".


פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים, מרחב ציון (צילום: דוברות המשטרה)

פקד אורן משה, ראש יחידת חקירות לפשעים מיוחדים, מרחב ציון (צילום: דוברות המשטרה)


פקד משה מציין כי החשוד שמר על זכות השתיקה בחקירותיו. "למרות שרמת התכנון שלו היתה גבוהה הוא עשה כמה טעויות בדרך. הוא הרחיק את עצמו מהזירה ומצאנו ממצאים פורנזיים. הוא שמר במהלך כל החקירה על זכות השתיקה באופן גורף, אבל הצלחנו להשיג מספיק ראיות כדי להביא לכתב אישום"

לדבריו של פקד משה, לחשוד אין עבר פלילי, "מדובר באדם נורמטיבי, נשוי ואב לילדים. הם מכירים 13 שנה, זו באמת היתה תדהמה לכולם. האישה בעצמה היתה מוכת תדהמה, וודאי שהיא לא ציפתה שאחרי 13 שנה בן זוגה ינסה לרצוח אותה, מדובר במקרה אלימות חריג שמצטרף לשאר מקרי אלימות כלפי נשים".

"למרות הקושי, במיוחד כשמדובר בדברים שבינו לבינה, אסור להמתין, אסור לחכות – ברגע שיש סימנים ראשונים של חשד לאלימות, ולו הכי קטן לאיזשהי אלימות, כזאת או אחרת, שמופנית כלפי מי מבני הזוג – אסור להתמהמה", מדגיש פקד משה. "יש לדווח למשטרה, טלפונית או בהגעה פיזית לתחנה ופשוט להגיש תלונה".

השבוע, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד הגבר בן ה-50, תושב מרכז הארץ, בגין ניסיון רצח ושיבוש מהלכי משפט. בכתב האישום מתואר כי בתחילת אוגוסט ניסה הנאשם לרצוח את המאהבת שלו, וגיבש לפני כן תוכנית פעולה מפורטת, שחלק ממנה נוגע להסתרת מעורבותו, ויצירת מצג שווא לפיו היה עסוק באותו יום בעבודתו השגרתית. הנאשם הגיע לבית האישה בהר אדר, וביקש ממנה לשבת ולעצום את עיניה כדי לקבל מתנה שקנה לה, כך נטען בכתב האישום. אז, בעוד המתלוננת מצפה למתנה, החל הנאשם להכות אותה בראשה באכזריות באמצעות חפץ על מנת להביא למותה. בשלב זה חשב הנאשם כי הוא הצליח להביא למותה של האישה, לפי כתב האישום, הוא נעל את האישה בדירתה, ועזב את המקום באמצעות רכבה של האישה. הנאשם נטש את רכבה בעיר מודיעין, לקח מונית למקום עבודתו וחזר לשגרת יומו. אולם, האישה הצליחה לצאת למרפסת דירתה, כשהיא מדממת, והצליחה להזעיק עזרה. האישה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם בו היתה מאושפזת שבועיים, כשהיא סובלת מחבלות קשות בראש ובעורף. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. עליזה

    באמת צריך להיות בלש גאון כדי להבין שבן הזוג
    או הבעל חשוד.
    ובזה המשטרה מתגאה
    מפגרים , באמת.

  2. נעמה

    לירושלים יש הרבה מה להתגאות בשנים האחרונות.תרומות הגם של תושביה למען "שלום בית" או כבודו האבוד של הגבר,עולים על המצופה במאה הנוכחית.ישר כוח המשטרה שמסוגלת להתמודד

  3. אביבה זגדון

    עולם של תוהו מרוב הצפייה בטלויזיה אנשים הישתגעו
    רואים תכניים ומסרים אלימים!!
    ולומדים מזה בעקיפין.
    זה מה שמראים לצעריינו
    שלא נדבר גם על פורנו כמה גועל יש שם@!
    חינוך קלוקל!!!
    אין פלאים שהנוער ירד לשוליי התחתית שבתחתית.
    תיתעוררו אנשים!!!
    מספיק עם הזבל שמשדרים לנו בתיקשורת!!
    תיראו לאן זה מוליך לא נישאר צלם אנוש לא!!!

  4. עלי באבא עשה לי תחיים קלים

    משטרת ישראל מפענחת …. לא

    משטרת ישראל סוגרת תופרת לא חוקרת כמו שצריך …

    לא מכיר את הארוע …. אבל על בסיס יומי המשטרה והפרקליטות מגישים כתבי אישום נגד אנשים ללא סיבה נראת לעין

    רק לידע כללי 40 אחוז מהאנשים שיושבים בבתי הכלא חפים מפשע …

    הולבש להם תיק יפה יפה … כי למשטרת ישראל הליצנים לא בא להם לחקור כראוי אז הם לוקחים מקרים ו… פשוט סוגרים אותם על אנשים …

    אגב מערכת המשפט בחלקה אם לא ברוב שלה גם מושחתת ו.. משמשים כחותם גומי של הפרקליתוט ותביעות המשטרה של בלשים למניהם ושל שוטרים למניהם .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר