(מימין למעלה נגד כיוון השעון) סנ"צ רונן חזוט, סנ"צ יניב מויאל, סנ"צ דקר אשל, סנ"צ אלי זיתון, סנ"צ שלומי טובול (צילומים: דוברות המשטרה)
(מימין למעלה נגד כיוון השעון) סנ"צ רונן חזוט, סנ"צ יניב מויאל, סנ"צ דקר אשל, סנ"צ אלי זיתון, סנ"צ שלומי טובול (צילומים: דוברות המשטרה)

משטרת מחוז ירושלים: סבב מינויים בצמרת הפיקוד

שנה חדשה, מינויים חדשים: מפקד יס"מ ירושלים סגן ניצב רונן חזוט מונה למפקד תחנת שלם; קצין אגף המבצעים במרחב דוד סגן ניצב יניב מויאל מונה למפקד תחנת שפט. כל המינויים

פורסם בתאריך: 20.9.20 17:42

ערב ראש השנה תשפ"א – בצמרת הפיקוד של משטרת מחוז ירושלים בוצע בימים האחרונים סבב מינויים.



מפקד יס"מ ירושלים סגן ניצב רונן חזוט, 44, מונה לתפקיד מפקד תחנת שלם בעיר. סנ"צ חזוט, נשוי ואב לשלושה ילדים, תושב העיר אשדוד, התגייס לשירות קבע במג"ב בשנת 1997.

את סנ"צ חזוט מכירים מקרוב מפגינות ומפגינים רבים בבלפור. השבוע פורסם ב"הארץ" כי לאחר שתמונת פניו פורסמה ברשתות החברתיות, כשהוא אוחז במגאפון במתחם המחאה בבלפור, תחת הכותרת "בושה", הוא הגיש תביעת דיבה כנגד שני גולשים שהגיבו לתמונה, על סך כ־60 אלף שקלים. אין זו הפעם הראשונה שסנ"צ חזוט תובע גולשים ברשת – בתביעה שהסתיימה בהסכם פשרה, גולש שילם לו 5,000 שקלים והתנצל לאחר שהשתמש בכינויים נגד סנ"צ חזוט ברשת. גולשת אחרת, לפי הפרסום ב"הארץ", שילמה לו 4,000 שקלים והתנצלה.


סגן ניצב רונן חזוט, מפקד תחנת שלם (צילום: דוברות המשטרה)

סגן ניצב רונן חזוט, מפקד תחנת שלם (צילום: דוברות המשטרה)


סנ"צ חזוט מסר השבוע ל"כל העיר" על מינויו לתפקיד החדש כי "אחד המאפיינים הבולטים והמיוחדים בגזרת תחנת שלם, הינו שהיא מקיפה את חומות העיר העתיקה, ולרוב בגזרה זו במיוחד בחגים מכלל האוכלוסיות, מתקיימות חגיגות, תהלוכות וחלק בלתי נפרד מכך, גם התפילות במקומות הקדושים בעיר העתיקה, אליהם מגיעים עשרות אלפים מרחבי הארץ. זהו אחד האתגרים היותר משמעותיים בגזרת התחנה, שבו אני כמפקד התחנה יחד עם השוטרים, אמונים למעשה לא רק על חייהם, ביטחונם ורכושם של תושבי האזור, אלא גם על אותם עשרות אלפים שמגיעים לחגוג ולקיים את מצוותיהם בחגים. אאחל לכלל האזרחים, חג שמח ושנה טובה".



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



סגן ניצב יניב מויאל, 48, ששימש כקצין אגף המבצעים במרחב דוד, קודם לתפקיד מפקד תחנת שפט בצפון ירושלים. סנ"צ מויאל, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בירושלים. הוא התגייס למשטרה בשנת 1994.


סגן ניצב יניב מויאל, מפקד תחנת שפט (צילום: דוברות המשטרה)

סגן ניצב יניב מויאל, מפקד תחנת שפט (צילום: דוברות המשטרה)


"תחילתה של השנה החדשה, מקבלת משמעות כפולה עבורי", מסר סנ"צ מויאל, "שכן זו אכן התחלה חדשה גם עבורי בתור מפקד תחנת שפט. עם כניסתי לתפקיד שמתי לי ולשוטרי התחנה מטרה מרכזית, לתת שירותי משטרה מיטביים לכלל התושבים המתגוררים בגזרת התחנה, ובהם תושבי שכונת מ.פ שועפט הנמצאת מעבר לגדר ההפרדה. יחד עם זאת, לפעול למיגור תופעות אלימות ופשיעה שמטרידות את התושבים. אני מאחל לכולם שנה טובה".



סגן ניצב אלי זיתון, 46, לשעבר מפקד תחנת עציון, מונה לאחרונה לשמש מפקד תחנת עוז, שבארמון הנציב. סנ"צ עוז, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בירושלים – הוא התגייס למשטרה בשנת 1999.

"תחנת עוז מאופיינת בלא מעט אתגרים", מציין סנ"צ זיתון. "נוכח האוכלוסייה המעורבת בשכונות הערביות והיהודיות בהן מתגוררים כ-160 אלף תושבים, שעל שלומם וביטחונם שוטרי התחנה ואני אמונים יום ולילה. עם כניסתי לתפקיד מפקד התחנה, קיימתי פגישות עם נציגי שכונות על מנת להבין לעומקן את הבעיות והסוגיות שעליהן צריך לתת את הדגש, במטרה לשפר את איכות החיים וכבר התחלנו למקד את הפעילות על פי הנושאים שעלו ונבחנו".


סגן ניצב אלי זיתון, מפקד תחנת עוז (צילום: דוברות המשטרה)

סגן ניצב אלי זיתון, מפקד תחנת עוז (צילום: דוברות המשטרה)


"אנו נמשיך להשקיע מאמצים כדי להגביר את הדיווח של התושבים מהשכונות הערביות", מוסיף ומוסר סנ"צ זיתון, "והכל במטרה לחזק את האמון והשיתוף הפעולה הקיים. לכלל התושבים יהודים וערבים שנה טובה, בריאות והצלחה".



תחנת הראל שבמבשרת ציון התחדשה במפקד חדש – סגן ניצב דקר אשל, 52, ששימש עד כה קצין אגף המבצעים בתחנת מוריה. סנ"צ אשל, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר ברמת גן – הוא התגייס למשטרה בשנת 1998.


סגן ניצב דקר אשל, מפקד תחנת הראל (צילום: דוברות המשטרה)

סגן ניצב דקר אשל, מפקד תחנת הראל (צילום: דוברות המשטרה)


"חשוב לי מאוד בתור מפקד התחנה כמי שיש לו אחריות אישית לביטחונם, שלומם ובריאותם של התושבים", מוסר סנ"צ אשל, "להדק את הקשר עמם ועם הרשויות המקומיות, בתהליך שכבר התחלנו להניע, הכל במטרה לטפל בסוגיות שמטרידות את התושבים ובשילוב זרועות להוביל תהליכים משמעותיים לרווחת כולם. כל זאת לצד האתגרים העומדים בפנינו בתחום הלחימה בפשיעה. אני מאחל לכולם שנה טובה ובריאות איתנה".



גם העיר בית שמש, שהינה במסגרת תחום אחריותה של משטרת מחוז ירושלים, קיבלה מפקד תחנה חדש – סגן ניצב שלומי טובול, 49, לשעבר מפקד תחנת שפט. סנ"צ טובול, נשוי ואב לשני ילדים, מתגורר בירושלים, התגייס למשטרה בשנת 1995.


סגן ניצב שלומי טובול, מפקד תחנת בית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

סגן ניצב שלומי טובול, מפקד תחנת בית שמש (צילום: דוברות המשטרה)


"עם כניסתי לתפקיד מפקד התחנה, שמתי לנגד עיניי את חיזוק הקשר ושיתוף הפעולה בין המשטרה לבין תושבי העיר מכלל האוכלוסיות", מוסר סנ"צ טובול, "כשהדגש והמאמץ המרכזיים במיוחד בתקופה זו, הם שמירה על בריאותם של התושבים, עליהם המשטרה אמונה. במקביל, אנחנו ממשיכים לפעול ולא מורידים את 'הרגל מהגז' בכל מה שקשור לטיפול בפשיעה ובעבירות איכות החיים המטרידות את התושבים, תוך מתן דגש לבני הנוער שמרביתם אינם במסגרות בעת הזו. בהזדמנות זו, אאחל לכל תושבי העיר בית שמש, שנה טובה, שבה אני מקווה שיחד בשיתוף פעולה, תהיה טובה יותר מהשנה החולפת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מרידור דני

    לבטל את כל המינויים במשטרה!
    לא למנות קצינים בכירים מהמשטרה!
    למנות,אנשים מחוץ למשטרה,את הדרגות הבכירות יש למנות רכזים של שרות ביטחון כללי. רכזים של שטח,לפטר מיד את כל המעצבים,ואת אלו שקודמו לאחרונה,להביא רכזים מהשב"כ.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר